2014-02-01, 00:00
Medlem
Kan man på något vis höja volymen på fordonen? Dom låter jättetysta medans alla andra ljud låter högt.
Citera
2014-02-01, 01:23
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Kan man på något vis höja volymen på fordonen? Dom låter jättetysta medans alla andra ljud låter högt.

Kika i pausmenyn under settings > audio. Där kan du höja eller sänka radio, konversationer och vanliga ljud som händer i spelvärlden.
Citera
2014-02-01, 10:55
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Har inte spelat ordentligt på skitlänge. Saknar faktiskt att spela med Knimme som jag spelade mest med!

Dessvärre har jag flyttat ut i obygden där jag som mest kan kan ha 8 mb/s. Är det spelbart, eller bör jag använda 4G till PS3:an?
Ja får ut max 7mb på min lina här ute på landet och de funkar bra tycker ja. Har inget att jämföra med men har inte upplevt några problem.
Kan ta tid att komma tillbaka till freeroam efter uppdrag ibland men så är de kanske för alla?
Citera
2014-02-01, 11:04
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
1. Slump.

2. Finns ingen inställning tyvärr.

3. Paus > online > Jobs > Host Job > Survival > välj survival.

Du måste ha spelat den för att den för att kunna välja den tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Värdetransporterna kommer lite då och då, men när dom väl kommer så kan du få jaga 5-10st och tjäna bra på det. Om man ändå hade kunnat ringa efter dom,vilken lyx!

Tyvärr kan man skjuta sina vänner men det är bara att hålla koll på auto-aimen och håller med att det är sjukt störande med att man "knockar" någon när man står nära sin vän.

Survival kan du välja genom Start - Online - Jobs - Host - Rockstar Created - Suvival och där kan du välja vilken du vill starta/hosta. Men du måste vara level 15 för att kunna hosta men du kan spela med andra som bjuder in dig.

EDIT: Damn you Wertym
Tack för era svar!
Har ganska dålig koll fast ja spelat upp mig till level 59.

Nåt som är störande med värdetransporterna är att dom kan försvinna om man dör. Efter att ha tagit 2 har man ju sjukt mycket snutar efter sig och enklast är ju att låta dom sjuta en men då kan transporterna försvinna. Att kunna ringa efter dom var kanske lite för mycket att hoppas på men tänkte att man kanske kunde få Lester att tala om var dom enklast gick att hitta eller nåt

De här med att slå eller skjuta sin kompis är väl annorlunda om man är med i samma crew, eller?

En fråga till. När ja levlat upp några gånger nu senast står de att ja har nytt vapen i vapenbutiken men när ja kommer dit är de samma gamla vapen som hänger på väggen. När får man nåt nytt runt min level?
Sen har ja spelat med några som har någon k-pist eller nåt som "pyser" och verkar grymt effektiv, en hade bara level 40 och hade den. Va är de för vapen och hur får ja de?
Citera
2014-02-01, 12:10
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Tack för era svar!

Nåt som är störande med värdetransporterna är att dom kan försvinna om man dör. Efter att ha tagit 2 har man ju sjukt mycket snutar efter sig och enklast är ju att låta dom sjuta en men då kan transporterna försvinna. Att kunna ringa efter dom var kanske lite för mycket att hoppas på men tänkte att man kanske kunde få Lester att tala om var dom enklast gick att hitta eller nåt

De här med att slå eller skjuta sin kompis är väl annorlunda om man är med i samma crew, eller?

En fråga till. När ja levlat upp några gånger nu senast står de att ja har nytt vapen i vapenbutiken men när ja kommer dit är de samma gamla vapen som hänger på väggen. När får man nåt nytt runt min level?
Sen har ja spelat med några som har någon k-pist eller nåt som "pyser" och verkar grymt effektiv, en hade bara level 40 och hade den. Va är de för vapen och hur får ja de?

Ett tips gällande värdetransporterna är att du kan ringa Lester och be han ta bort din wanted level. Det kostar kanske 600 dollar, men är värt det om det finns en ny armored truck i närheten.

Tyvärr kan man alltid råka slå till eller skjuta sin kamrat, även om man är i samma crew eller vänner. Det är lite tråkigt men så är det .

Ett vapen som pyser, hmm. Det finns några kanske men den jag tänker på är Assault shotgun med ljuddämpare på. Det vapnet upplever jag pyser när man skjuter. Jag har ingen ljuddämpare på min, men har hört och sett andra som har det.

http://www.gameskinny.com/q3sft/gta-online-weapon-level-unlocks

Här ser du på vilken nivå man låser upp vapen. Det finns någon glitch som gör att det ploppar upp en ruta som säger att Advanced rifle är upplåst, utan att det är det. Men kolla in listan där så ser du när du får nya vapen tillgängliga. (tror att listan är rätt, kollade inte igenom hela)
Citera
2014-02-01, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Sänk volymen på radion, går tyvärr inte stänga av default, är mitt tips
Citera
2014-02-01, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Tack för era svar!

Ring bort wanted level från Lester, kostar visserligen. Sen ger inte värdetransporterna särskilt bra en vanlig kiosk ger lika mycke, märkligt! Riktiga skåp rån al'a Liam å grabbarna kanske kommer med heist
Sorry nu svara jag innan jag läst andas svar
Citera
2014-02-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Ring bort wanted level från Lester, kostar visserligen. Sen ger inte värdetransporterna särskilt bra en vanlig kiosk ger lika mycke, märkligt! Riktiga skåp rån al'a Liam å grabbarna kanske kommer med heist
Sorry nu svara jag innan jag läst andas svar
Shoppar ger väl kanske max 1900 medans armored trucks ger allt från 5-15k, man tror att dom bara ger tex 2k när man plockar upp och kollar på vad man har plockat upp, men det är 2k (eller mer) i varje påse tex.
Citera
2014-02-01, 16:03
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Någon med mick som har lust att lira lite?

Lägg till mig på PS3: FCB_Carles_Puyol
Citera
2014-02-01, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlesPuyolSaforcada
Någon med mick som har lust att lira lite?

Lägg till mig på PS3: FCB_Carles_Puyol
La till dig!

Måste få skriva SUCK för tanks i spelet! När dom är ute och härjar finns det ju knappt någon trafik att kunna plocka bilar från m.m, riktigt störande!
Citera
2014-02-01, 19:46
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
La till dig!

Måste få skriva SUCK för tanks i spelet! När dom är ute och härjar finns det ju knappt någon trafik att kunna plocka bilar från m.m, riktigt störande!

Såg det nu, accepterar så kan vi lira när vi båda är online.

Förstår exakt vad du menar, även ifall det händer att jag "härjar" också.
Citera
2014-02-01, 23:40
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Ett tips gällande värdetransporterna är att du kan ringa Lester och be han ta bort din wanted level. Det kostar kanske 600 dollar, men är värt det om det finns en ny armored truck i närheten.

Tyvärr kan man alltid råka slå till eller skjuta sin kamrat, även om man är i samma crew eller vänner. Det är lite tråkigt men så är det .

Ett vapen som pyser, hmm. Det finns några kanske men den jag tänker på är Assault shotgun med ljuddämpare på. Det vapnet upplever jag pyser när man skjuter. Jag har ingen ljuddämpare på min, men har hört och sett andra som har det.

http://www.gameskinny.com/q3sft/gta-online-weapon-level-unlocks

Här ser du på vilken nivå man låser upp vapen. Det finns någon glitch som gör att det ploppar upp en ruta som säger att Advanced rifle är upplåst, utan att det är det. Men kolla in listan där så ser du när du får nya vapen tillgängliga. (tror att listan är rätt, kollade inte igenom hela)
Att ringa Lester för att få bort wanted var en bra ide, de hade ja inte tänkt på.
Kan man även spela utan andra spelare (hur man nu gör för att bli ensam) och ändå få värdetransporter? Ibland är de jobbigt med konkurens när man behöver alla stålar själv

Upplevde vapnet som "pös" som väldigt effektivt, även på lite längre håll. Ljuddämpare har ja valt bort efter som vapnet blir lite sämre.
Får upp rutan om nytt vapen varje gång ja spelar men finns ändå inget nytt att köpa. Skit samma, snart får ja granatkastaren och då blir de panga av

Finns de nåt bra sätt att lägga till spelare som kompisar (skicka vänförfrågan), direkt i spelet? När man spelar som tjej blir man överröst med vänförrågningar men att skicka en själv hittar ja ingen smidig väg till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in