2013-12-19, 10:46
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ja, även gåvor på miljoner och biljoner gör dig till ett högrisk objekt för cheaters pool.

Något som bör fungera är att fort som tusan stänga av konsolen i hopp om att molnet inte hunnit spara.

Finns mer att läsa om detta på bl.a gtaforum.com, där folk själva har hamnat i cheaters pool osv p.g.a detta.

Det hade ju varit ett nytt lågvattenmärke från Rockstar om vi som fått pengar också åker in i cheaterspool, men man vet ju inte, GTA Online har ju lanserats sådär bra
Citera
2013-12-19, 10:50
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
Det hade ju varit ett nytt lågvattenmärke från Rockstar om vi som fått pengar också åker in i cheaterspool, men man vet ju inte, GTA Online har ju lanserats sådär bra
http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200549666-Clarification-about-being-banned-for-gifting-receiving-modded-money
Det är precis så det fungerar just nu.

Rockstar verkar heller inte riktigt kunna erkänna problemet med att ge bort pengar..
Citera
2013-12-19, 11:19
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200549666-Clarification-about-being-banned-for-gifting-receiving-modded-money
Det är precis så det fungerar just nu.

Rockstar verkar heller inte riktigt kunna erkänna problemet med att ge bort pengar..

Harregud, nytt lågvattenmärke då..
Citera
2013-12-19, 14:03
Medlem
S3ONs avatar
Okay, hade tänkt att lira lite idag, men vet inte om jag vågar nurå om det härjar så kallade modders i lobbys som ger en pengar så att man blir bannad
Citera
2013-12-19, 14:31
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Okay, hade tänkt att lira lite idag, men vet inte om jag vågar nurå om det härjar så kallade modders i lobbys som ger en pengar så att man blir bannad
Jag har kört varje dag i en vecka utan att hamna i någon sån lobby. Verkar vara liten chans eller så har jag tur. Jag kör förövrigt på ps3.
Citera
2013-12-19, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Jag har kört varje dag i en vecka utan att hamna i någon sån lobby. Verkar vara liten chans eller så har jag tur. Jag kör förövrigt på ps3.
Trodde också det var liten risk tills igår då det råkade vara en spelare med lite drygt 200 i level som skickade 100 miljoner till mig :/
Citera
2013-12-19, 14:53
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
:/
Hamnade du i den s.k ''cheat poolen'' då då?
Citera
2013-12-19, 15:28
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Hade en fullmoddad Rapid GT, som råkade gå sönder i ett uppdrag. När jag sedan skulle ringa försäkringsbolaget för att lösa ut den, så fanns det ingen bil att lösa ut.
Ringde då till mekanikern, och där står det "Rapid Gt ( destroyed )"

Hur löser jag detta? Bilen var ju försäkrad och allt, men bilen går inte att få ut...
Citera
2013-12-19, 17:12
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Jag körde tidigare idag solo, survival mode.
Jo, men man kan inte köra free-roam solo.
Citera
2013-12-19, 17:21
Medlem
Volvo744s avatar
Har en fråga; när jag joinar ett race/deathmatch så är det nästan aldrig mer än 5-8 pers totalt som joinar, ska det vara så? Är tråkigt att bara köra med så få personer hela tiden, sen är laddningstiderna skitlånga, känns som man får glo på en laddningsskärm till 70% av tiden.
Citera
2013-12-19, 18:01
Medlem
Citat:
Lägger ut en fet varning angående bountys nu.
Verkar sprida sig som en löpeld att sätta bountys på miljoner och biljoner just nu.

Dödar ni en person med en hög bounty så är risken stor att just ni åker in i cheaters pool.

Ring alltid Lester och försök sätt en bounty på den personen som har en bounty på sig, således får ni reda på vilken summa som är satt på personen.

Det är helt jävla skruvat av Rockstar som inte gjort ett piss åt detta än.
Nu efter 1.08 har det blivit 1.000 gånger värre.

Tack för tipset!

Lite OFT, men hur fick du röd text?
Citera
2013-12-19, 18:13
Medlem
Vad gör man om man fått flera miljoner helt random? ja vill inte bli bannad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem