2014-01-10, 17:26
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Fy fan vad jag hatar alla glitchers samt alla dessa hackade pengar som är i omlopp i spelet.
Har inte fått en endaste dollar själv vilket jag är vädligt glad över. Level 39 nu och 350 000 på kontot.
Men igår kväll hände något som fick mig att bli förbannad...

Jagade en bounty på 9000$ för att få lite mer spending cash. Hade hittat en anhilator helikopter som jag jagade bountyn med. Exakt i den sekund jag skulle få in killshot på bountyn kommer en fittans level 19... LEVEL 19!!!! med sin tank och spränger mig i luften.

Blev sprutförbannad på stört, men lugnade ner mig och kom fram till att enda sättet för mig att göra något åt denna spelare var att reporta honom.
Sagt och gjort, Report på honom ingame, samt ett mail till Banhammer mailen med uppgifter angående spelaren. Hoppas fan han blir bannad.
Var även snäll och skickade meddelande till honom att han blivit reported.

Hatar dessa äckliga hackers och glitchers.

Från och med nu tänker jag reporta alla som har tanks eller dylikt men inte har tillräckligt hög level för att få sånt för glitching. BAN till alla idioter.
Möter jag någon gång nån av er och upptäcker att ni har glitchat så tänker jag även reporta er.

Tänker även börja reporta alla PSNIDs och gamertags på folk som söker eller erbjuder glitches eller hacks på alla forum jag besöker om jag ser något sådant.

Du måste vara jävligt rolig att umgås med!
Citera
2014-01-10, 17:59
Bannlyst
Citat:
Fy fan vad jag hatar alla glitchers samt alla dessa hackade pengar som är i omlopp i spelet.
Har inte fått en endaste dollar själv vilket jag är vädligt glad över. Level 39 nu och 350 000 på kontot.
Men igår kväll hände något som fick mig att bli förbannad...

Jagade en bounty på 9000$ för att få lite mer spending cash. Hade hittat en anhilator helikopter som jag jagade bountyn med. Exakt i den sekund jag skulle få in killshot på bountyn kommer en fittans level 19... LEVEL 19!!!! med sin tank och spränger mig i luften.

Blev sprutförbannad på stört, men lugnade ner mig och kom fram till att enda sättet för mig att göra något åt denna spelare var att reporta honom.
Sagt och gjort, Report på honom ingame, samt ett mail till Banhammer mailen med uppgifter angående spelaren. Hoppas fan han blir bannad.
Var även snäll och skickade meddelande till honom att han blivit reported.

Hatar dessa äckliga hackers och glitchers.

Från och med nu tänker jag reporta alla som har tanks eller dylikt men inte har tillräckligt hög level för att få sånt för glitching. BAN till alla idioter.
Möter jag någon gång nån av er och upptäcker att ni har glitchat så tänker jag även reporta er.

Tänker även börja reporta alla PSNIDs och gamertags på folk som söker eller erbjuder glitches eller hacks på alla forum jag besöker om jag ser något sådant.
Jag hata med tanks och tycker dom ska rapporteras så ofta det går för dom hör inte hemma där.

Men Du har fel, en LvL 19 kan få/låna en tank och härja runt med av en "polare" så han behöver inte fuskat, eller ha skill så han kan få tag i en från zancudo.

Fråga: hade det vart okay om en LvL +70 sänkt dig?

Tycker iaf det va bra du rapporterar, så R* får upp ögonen att tanks inte hör hemma i freeroam.

Låt tanks, för de som vill, ha ett eget free roam.

Vore för den delen bra med olika freeroam LvL 20, 50 och +70 typ, inte kul med en lite Pistol mot Ak heller.
Men det största felet med tanksen är att de är för snabba och lätt manövrerade, det borde vara som i story mode, långsamm och svår styd. (så minns jag den iaf)

Moreover, en LvL 19 behöver inte alls vara noob, kan vara en LvL 100 som börjat spela sin andra character och ha skills som få.

Väl mött (X360) i Los Santos / Jeff
Citera
2014-01-10, 18:14
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Hur hittar man race folk skapat själva? Jag vill kunna köra andra människors race helt enkelt lär finnas roliga
På Social Club.
Citera
2014-01-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Haha vilken fitta du måste vara om du reportar folk ur ditt eget crew

Visst är det oschysst att skjuta ned dig men geez, det handlade om en bounty på 9k, som du antagligen inte fått ändå.

Så bara där tycker jag att du överreagerar, sedan så ska du banna crewmembers också...? Det finns värre sätt att glitcha på än att bara skaffa sig en tank. Om någon ger en pengar eller är odödlig, så visst lika bra att rapportera. Men om någon har en tank och för låg level finns ingen anledning att reporta. Tanks är en del av spelet och det kunde lika gärna ha varit en level 100 som sköt ned dig, istället för en level 19.

Tack för att du tar ner diskussionen till dagisnivå och till ett personligt plan direkt... Det får mig bara att ignorera dina framtida inlägg. Men för att göra dig glad så ska jag besvara ditt inlägg.

Så du menar alltså att det är ok att glitcha fram en tank före man uppnått tillräckligt hög level.
Skulle du också va ok med att en spelare i t.ex BF3 på något sätt glitchar in en tank på en infantry only server? Varför tycker folk det är mindre fel att fuska i gta än i andra online spel? Anser du wallhacks och aimbot vara ok också?

Sedan är jag inte med i FB crewet längre. Valde att gå ur frivilligt eftersom det iaf tidigare endast bestod av Whiners och crewkillers. I crewet jag spelar med nu är det endast IRL vänner och vet att ingen av dessa använder sig av fusk, hacks eller glitchar. Skulle nån göra det så skulle jag först säga åt dom IRL, men eftersom jag inte känner personer ur FB crew personligen så skulle jag reporta dom för fusk, om dom skulle fuska.

Tanks är en del av spelet jo. Skulle en level 100 skjutit ner mig skulle jag inte ha brytt mig.

Och en bounty på 9k gör en hel del när man knegar på 100% legit och, tack och lov, har kunnat undvika att få några hackade pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
Du måste vara jävligt rolig att umgås med!
Du tillför otroligt mycket intressant till tråden. Snälla fortsätt.
Är det verkligen så fel att bli förbannad på fuskare?

Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Jag hata med tanks och tycker dom ska rapporteras så ofta det går för dom hör inte hemma där.

Men Du har fel, en LvL 19 kan få/låna en tank och härja runt med av en "polare" så han behöver inte fuskat, eller ha skill så han kan få tag i en från zancudo.

Fråga: hade det vart okay om en LvL +70 sänkt dig?

Tycker iaf det va bra du rapporterar, så R* får upp ögonen att tanks inte hör hemma i freeroam.

Låt tanks, för de som vill, ha ett eget free roam.

Vore för den delen bra med olika freeroam LvL 20, 50 och +70 typ, inte kul med en lite Pistol mot Ak heller.
Men det största felet med tanksen är att de är för snabba och lätt manövrerade, det borde vara som i story mode, långsamm och svår styd. (så minns jag den iaf)

Moreover, en LvL 19 behöver inte alls vara noob, kan vara en LvL 100 som börjat spela sin andra character och ha skills som få.

Väl mött (X360) i Los Santos / Jeff

Jepp. Skulle en level +70 sänkt mig skulle jag inte brytt mig eftersom jag vet att man kan köpa tank vid level 70.
Spelar på PS3 själv så tyvärr kommer inte våra vägar att mötas i LS. Du verkar vara en sjysst människa till skillnad från dessa 2 andra som jag citerar på samma gång
Senast redigerad av DrAg00nEn 2014-01-10 kl. 18:56.
Citera
2014-01-10, 20:40
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Tack för att du tar ner diskussionen till dagisnivå och till ett personligt plan direkt... Det får mig bara att ignorera dina framtida inlägg. Men för att göra dig glad så ska jag besvara ditt inlägg.

Så du menar alltså att det är ok att glitcha fram en tank före man uppnått tillräckligt hög level.
Skulle du också va ok med att en spelare i t.ex BF3 på något sätt glitchar in en tank på en infantry only server? Varför tycker folk det är mindre fel att fuska i gta än i andra online spel? Anser du wallhacks och aimbot vara ok också?

Sedan är jag inte med i FB crewet längre. Valde att gå ur frivilligt eftersom det iaf tidigare endast bestod av Whiners och crewkillers. I crewet jag spelar med nu är det endast IRL vänner och vet att ingen av dessa använder sig av fusk, hacks eller glitchar. Skulle nån göra det så skulle jag först säga åt dom IRL, men eftersom jag inte känner personer ur FB crew personligen så skulle jag reporta dom för fusk, om dom skulle fuska.

Tanks är en del av spelet jo. Skulle en level 100 skjutit ner mig skulle jag inte ha brytt mig.

Och en bounty på 9k gör en hel del när man knegar på 100% legit och, tack och lov, har kunnat undvika att få några hackade pengar.

Du tillför otroligt mycket intressant till tråden. Snälla fortsätt.
Är det verkligen så fel att bli förbannad på fuskare?

Jepp. Skulle en level +70 sänkt mig skulle jag inte brytt mig eftersom jag vet att man kan köpa tank vid level 70.
Spelar på PS3 själv så tyvärr kommer inte våra vägar att mötas i LS. Du verkar vara en sjysst människa till skillnad från dessa 2 andra som jag citerar på samma gång

Tar ned det till dagisnivå? Jag ber om ursäkt om du blev ledsen, inte riktigt meningen.

Jag tycker det är ok att folk skaffar tanks, eftersom att i free mode spelar det ingen roll om man åker runt och pangar. Det spelar enligt mig ingen roll om alla har tanks eller bara de övet level 70.

Wallhack & aimbot, nej inte okej. Men en sådan enkel manöver som krävs för att köpa en tank kan inte ses som samma sak.

Nice att du är i ett annat crew än fb-crewet iaf, så slipper folk i det bli rapporterade för småsaker. Och någon crewkiller har jag inte träffat på. (sorry för citering av hela inlägget men är på mobilen)
Citera
2014-01-10, 20:45
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Tack för att du tar ner diskussionen till dagisnivå och till ett personligt plan direkt...

Citat:
....Du verkar vara en sjysst människa till skillnad från dessa 2 andra som jag citerar på samma gång
Kul att du gör samma sak själv.

Tänkte förövrigt köra en playlist på ps3 med lite race eller missions. Om någon vill vara med så är det bara att skicka PM!

Loggar in vid 22:00.
Citera
2014-01-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Tar ned det till dagisnivå? Jag ber om ursäkt om du blev ledsen, inte riktigt meningen.

Jag tycker det är ok att folk skaffar tanks, eftersom att i free mode spelar det ingen roll om man åker runt och pangar. Det spelar enligt mig ingen roll om alla har tanks eller bara de övet level 70.

Wallhack & aimbot, nej inte okej. Men en sådan enkel manöver som krävs för att köpa en tank kan inte ses som samma sak.

Nice att du är i ett annat crew än fb-crewet iaf, så slipper folk i det bli rapporterade för småsaker. Och någon crewkiller har jag inte träffat på. (sorry för citering av hela inlägget men är på mobilen)

Javisst... så länge man är över level 70 spelar det absolut ingen roll om du har tank eller ej. fritt fram.
Men spelet är designat att man ska först kunna köpa en tank vid level 70. Varför anser du personer ha rätt i att glitcha till sig en tank för de uppnått just level 70?

Och nej. Jag rapporterar inte för småsaker. Jag rapporterar folk som jag vet glitchar/har hackat spelet själva eller på annat sätt moddar spelet för att få en fördel gentemot andra. t.ex att ha en tank vid level 19. Inga onödiga rapporteringar dvs.

Kanske de flesta crewkillers har slutat spela eller hoppat till annan crew...

Varför anser du det ok att glitcha/fuska i gta men inte i t.ex bf,cod,cs etc.etc?

Att köpa en tank är inte svårt. Att vara en 100% legit spelare på en server med 15 andra level 25 glitchers som sitter i sina tanks kan kännas lite hopplöst.

Men som du säger. En sån enkel manöver som att köra ett extra program i bakgrunden medan man spelar som gör att man alltid träffar när man skjuter kan ju inte ses som samma sak som att köpa en tank i gta. för i gta får man tydligen fuska enligt majoriteten av spelar basen.
Citera
2014-01-10, 23:45
Medlem
Tycker spelet känns sterilt online. Tar dessutom för lång tid att levla. Tråkigt var ordet.
Citera
2014-01-11, 00:13
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Javisst... så länge man är över level 70 spelar det absolut ingen roll om du har tank eller ej. fritt fram.
Men spelet är designat att man ska först kunna köpa en tank vid level 70. Varför anser du personer ha rätt i att glitcha till sig en tank för de uppnått just level 70?

Och nej. Jag rapporterar inte för småsaker. Jag rapporterar folk som jag vet glitchar/har hackat spelet själva eller på annat sätt moddar spelet för att få en fördel gentemot andra. t.ex att ha en tank vid level 19. Inga onödiga rapporteringar dvs.

Kanske de flesta crewkillers har slutat spela eller hoppat till annan crew...

Varför anser du det ok att glitcha/fuska i gta men inte i t.ex bf,cod,cs etc.etc?

Att köpa en tank är inte svårt. Att vara en 100% legit spelare på en server med 15 andra level 25 glitchers som sitter i sina tanks kan kännas lite hopplöst.

Men som du säger. En sån enkel manöver som att köra ett extra program i bakgrunden medan man spelar som gör att man alltid träffar när man skjuter kan ju inte ses som samma sak som att köpa en tank i gta. för i gta får man tydligen fuska enligt majoriteten av spelar basen.

Jag anser att att glitcha så att det går att köpa en tank innan level 70 är ok. Det är det, jag ogillar självklart folk som är odödliga och ger miljarder till folk. En simpel tank-glitch ser jag som harmlös, tanks finns ändå så det spelar ingen roll om folk under 70 har det.

Sedan är det inte riktigt samma sak att köra med aimbot eller nåt skit som att köpa en tank innan level 70... Dör man i free mode spelar det i stort sett ingen roll, så varför är du så emot det? Sluta gnäll bara för att du blev ägd av en level 19 med tank. För övrigt är ju frågan om det var du eller folk från fb-crewet som whinar. Jag tror att det är du.

Jag tycker inte om tanks särskilt mycket, men om någon (level 70 eller ej) försöker döda mig så är det bara att bjuda upp till kamp, det brukar vara roligt och en tank håller inte för alltid.
Citera
2014-01-11, 01:26
Medlem
MalachiYorks avatar
Tyvärr så kommer man allt för ofta in på servrar där folk är odödliga!
Citera
2014-01-11, 01:43
Medlem
Det känns som om varenda jävel är miljonär nu haha, ser i princip endast spelare som kör runt i moddade bilar trots att de är lvl 14 osv. Måste dock säga att GTAO-livet som miljonär är mycket roligare!

Man hade kanske kunnat minska tanks i freeroam genom att man till exempel måste vänta 30 min/1h efter det att ens tank sprängts innan man kan spawna en igen?
Citera
2014-01-11, 02:05
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Det känns som om varenda jävel är miljonär nu haha, ser i princip endast spelare som kör runt i moddade bilar trots att de är lvl 14 osv. Måste dock säga att GTAO-livet som miljonär är mycket roligare!

Man hade kanske kunnat minska tanks i freeroam genom att man till exempel måste vänta 30 min/1h efter det att ens tank sprängts innan man kan spawna en igen?

Det låter ganska bra att ha en sån tidsgräns! Lite drygt kanske om ens egen tank blir sprängd av en annan sedan får man svårt att slå tillbaka.

Men ingen dum idé tycker jag, finns ju både bomber och granater

Har ett bra tips om man blir trakasserad av en tank. Man åker till travbanan/hästkapplöpningsbanan som finns i kanten på Los santos. För att komma in till en parkering som finns där måste man under en bro, under den är det väldigt smalt. Springer man igenom där och har tanken hack i häl kan man hinna avfyra flera granater/raketer/stickys. I den smala passagen är också chansen stor att tankföraren skjuter och träffar väggar eller taket, vilket skadar tanken.

Jag och en kamrat lyckades locka in en tank under bron samtidigt som en av oss körde en lite större truck bakom. när det började smälla av våra bomber försökte tanken backa, då tog det tvärstopp. Det hela slutade med att tanken körde över mig, åkte ut och vände för att sedan försöka ta sig förbi trucken. Både trucken och tanken exploderade så vi lyckades stoppa honom iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in