2013-12-28, 02:50
  #9361
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Rockstar angående de löjliga summor pengar som folk har fuskat till sig:
http://i.imgur.com/wgQiWru.png


Hoppas dom inte gör det med samma kvalitet som tidigare fixar lidit av, t.ex att dom tar samtliga pengar man har oavsett hur dom tjänats in.

Aja, nu blir det spendingspree för min del. Har köpt allt som går typ. Fan är scroll t.om på menyn när man ringer pegasus
Citera
2013-12-28, 03:00
  #9362
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Rockstar angående de löjliga summor pengar som folk har fuskat till sig:
http://i.imgur.com/wgQiWru.png

Intressant. Men om man spenderar alla pengar och köper bilar och skit. Kommer de ta bilarna ifrån en också? En annan fråga är hur dom ska radera pengarna? Jag hade 1.8 miljoner innan detta hände, kommer jag få behålla mina 1.8 mille eller börjar man om från 0 dollar?
Citera
2013-12-28, 04:14
  #9363
Bannlyst
Asså de e helt sjukt! Fan ska jag göra med så mycket para? När man har alla bilar, båtar, flygplan, helikoptrar och ändå så kan man inte ta slut på dem andra biljonerna! Skönt att ha så mycket men ändå jobbigt
Citera
2013-12-28, 06:15
  #9364
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jano197
Asså de e helt sjukt! Fan ska jag göra med så mycket para? När man har alla bilar, båtar, flygplan, helikoptrar och ändå så kan man inte ta slut på dem andra biljonerna! Skönt att ha så mycket men ändå jobbigt

Jag brukar roa mig med att fixa någon nemeis på varje server, gärna någon som har mic och gnällen en massa. Sen sätter jag bounty, skickar merryweather och rånare på hen :9
Citera
2013-12-28, 06:48
  #9365
Medlem
Dimaks avatar
vad fan jag har ju 175 miljoner, och har nästan alla "cola bilar" och köpt en massa flygplan och båtar och allt det här, Men kan fan inte köpa mer skit ju, Leva livet annars får det kvitta
Citera
2013-12-28, 11:35
  #9366
Medlem
Skönt att inte ha fått en massa miljoner, är inte spelet slut för er?
Sen är de fail att man inte kan försvara sig mot rhino-tank om man inte är i level 100 då RPG kommer.
Citera
2013-12-28, 12:30
  #9367
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Skönt att inte ha fått en massa miljoner, är inte spelet slut för er?
Sen är de fail att man inte kan försvara sig mot rhino-tank om man inte är i level 100 då RPG kommer.


Jag har fått en jävla massa pengar och håller med dig. Jag väntar som fan på att Rockstar tar bort alla pengar.
Citera
2013-12-28, 13:39
  #9368
Medlem
Kaejkos avatar
Spelade 2 timmar igår, fick inte ett enda öre som tur var ! Kollade alltid upp i högra hörnet för att se om någon dum jävel hade skickat pengar till mig. Vill sluta vara orolig så R* får fan ta mig fixa detta så snabbt som möjligt.
Citera
2013-12-28, 14:04
  #9369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Vilken modell är den silvriga bilen?

Stinger GT
Citera
2013-12-28, 14:24
  #9370
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Stinger GT


Deja






Till er som försöker få pengar till sportbilar osv, kör uppdraget Coveted gång på gång.
Det tar ca 5 min och man får 12000$ och 1000-2000 xp beroende på svårighetsgrad.

Jag spelade i ca 1h och tjänade ihop till 160000$
Så nu har jag välkommnat en Bullet GT till mitt garage..

Att få sportbilar är ju inte så jäkla svårt!!
På 2 dagar så har man garanterat en Adder..

Juste, man måste vara i runt level 35 för att köra uppdraget..
Citera
2013-12-28, 14:44
  #9371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Deja






Till er som försöker få pengar till sportbilar osv, kör uppdraget Coveted gång på gång.
Det tar ca 5 min och man får 12000$ och 1000-2000 xp beroende på svårighetsgrad.

Jag spelade i ca 1h och tjänade ihop till 160000$
Så nu har jag välkommnat en Bullet GT till mitt garage..

Att få sportbilar är ju inte så jäkla svårt!!
På 2 dagar så har man garanterat en Adder..

Juste, man måste vara i runt level 35 för att köra uppdraget..

Tack för tipset! kommar att användas

EDIT: Man måste vara LVL 36 för att kunna starta uppdraget.
__________________
Senast redigerad av 3miil 2013-12-28 kl. 14:51.
Citera
2013-12-28, 15:23
  #9372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Tyvärr fel. Man kan köpa en tank på lvl 10. Finns glitch för även det. Om man är sugen är det bara att söka på youtube..
Där ser man, samma glitch som jag använde för att få "Out of stock"-bilarna!
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Rockstar angående de löjliga summor pengar som folk har fuskat till sig:
http://i.imgur.com/wgQiWru.png
Och hur tar de reda på vilka som har moddat och vilka som fått pengar helt random, bortsett från spelare med skithög level? Känner att det är dags att gå på en spending-spree med mina 1,2 miljarder nu lol. Och som någon annan skrev, hur vet R* hur mycket pengar man hade innan dessa giveways startade? Jag hade runt 600k innan, kommer jag att få börja om från noll igen eller? I så fall lägger jag ner GTAO-karriären
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in