2013-12-28, 15:43
  #9373
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Där ser man, samma glitch som jag använde för att få "Out of stock"-bilarna!

Och hur tar de reda på vilka som har moddat och vilka som fått pengar helt random, bortsett från spelare med skithög level? Känner att det är dags att gå på en spending-spree med mina 1,2 miljarder nu lol. Och som någon annan skrev, hur vet R* hur mycket pengar man hade innan dessa giveways startade? Jag hade runt 600k innan, kommer jag att få börja om från noll igen eller? I så fall lägger jag ner GTAO-karriären
Gissningsvis genom att se hur mycket pengar som har skickats över i en klump. Om en spelare får en summa på 1,2 miljarder av en annan spelare sticker den siffran ut ganska mycket. Jag tror dessutom det finns en gräns på hur mycket pengar man egentligen kan skicka över per speldygn (48 minuter).
Citera
2013-12-28, 15:50
  #9374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Gissningsvis genom att se hur mycket pengar som har skickats över i en klump. Om en spelare får en summa på 1,2 miljarder av en annan spelare sticker den siffran ut ganska mycket. Jag tror dessutom det finns en gräns på hur mycket pengar man egentligen kan skicka över per speldygn (48 minuter).
Jo, men syftar mer på att hur de ska se vilka som moddat till sig pengar och vilka som fått pengar helt random. Kommer de även kolla på vilka som gett pengar och hur mycket? För i så fall är jag rätt rökt, delade med mig lite till randoms eftersom jag kände att jag hade för mycket
Citera
2013-12-28, 18:16
  #9375
Medlem
Rockstar kommer att release patch 1.09 men med varje patch tar de bort mod-möjligheter, men ger samt nya mod-möjligheter genom kryphål. Man börjar ju ändå tröttna på money-mods, så man får väll vänta och se vad som blir nytt för moddarna! Modders kommer alltid att stanna, Rockstar ger upp till slut som de gjorde på GTA IV.
Citera
2013-12-28, 22:11
  #9376
Medlem
HAZARD17s avatar
Några tips på hur man kommer i kontakt med dessa hackare? Jag är väl en av de få som verkligen vill ha de stora summorna pengar.
Citera
2013-12-28, 22:56
  #9377
Medlem
Grovsnusss avatar
Är det någon som vet hur jag får bort skyddsvästen från min spelare? Har även fått frisyren cornrolls(stavning?) intattuerat på skallen så när jag har rakat huvud ser man svarta sträcker från pannan ner i nacken.. Vet någon hur jag får bort dessa karaktärsfel?
Citera
2013-12-28, 23:00
  #9378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnuss
Är det någon som vet hur jag får bort skyddsvästen från min spelare? Har även fått frisyren cornrolls(stavning?) intattuerat på skallen så när jag har rakat huvud ser man svarta sträcker från pannan ner i nacken.. Vet någon hur jag får bort dessa karaktärsfel?

Gå till frisören det är en sax på kartan.
Citera
2013-12-28, 23:06
  #9379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnuss
Är det någon som vet hur jag får bort skyddsvästen från min spelare? Har även fått frisyren cornrolls(stavning?) intattuerat på skallen så när jag har rakat huvud ser man svarta sträcker från pannan ner i nacken.. Vet någon hur jag får bort dessa karaktärsfel?

Håll ned Select> Inventory> Body Armor > None.
Citera
2013-12-28, 23:15
  #9380
Medlem
Dimaks avatar
Snabb fråga, har nu sålt ca 2 bilar och sprängt en för att köpa en bättre lägenhet vid stranden, Den som small kommer den försvinna ur min "ägarbevis" eller vad man skall säga.
Citera
2013-12-28, 23:21
  #9381
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Snabb fråga, har nu sålt ca 2 bilar och sprängt en för att köpa en bättre lägenhet vid stranden, Den som small kommer den försvinna ur min "ägarbevis" eller vad man skall säga.

Svar nej om den var försäkrad. Var den det måste den ersättas med en annan bil för att försvinna
Citera
2013-12-28, 23:36
  #9382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Snabb fråga, har nu sålt ca 2 bilar och sprängt en för att köpa en bättre lägenhet vid stranden, Den som small kommer den försvinna ur min "ägarbevis" eller vad man skall säga.

Om du har köpt bilen eller installerat försäkring och tracker på den så kommer den som "small" inte att försvinna från ditt "ägarbevis"

Citera
2013-12-29, 00:07
  #9383
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Jo, men syftar mer på att hur de ska se vilka som moddat till sig pengar och vilka som fått pengar helt random. Kommer de även kolla på vilka som gett pengar och hur mycket? För i så fall är jag rätt rökt, delade med mig lite till randoms eftersom jag kände att jag hade för mycket


Så här står det på Rockstars hemsida.

In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).

http://support.rockstargames.com/hc/en-us

Tror inte det är en bra idé att börja dela ut pengarna man fått men risken att man blir bannad är nog minimal ändå.
Citera
2013-12-29, 00:42
  #9384
Medlem
Någon som vet hur man tar bort passive mode? Råkade trycka så de blev de.

Xbox.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in