Citat:
Ursprungligen postat av
El Capitano
Vad är bästa sätten att levla efter patchen tycker ni? Jag börjar bli jävligt trött på att lira Coveted och potshot-missionen som brukar rekomenderas.
Haha, ja Coveted är ju ganska trevlig, tar 3 minuter och ger 11.500

Men tyvärr inte så mycket xp.
Snabbaste sättet att få xp nu antar jag är att du kör survival-Boneyard ensam.
Ställ dig bakom "elskåpet" som finns vid muren nära bilvägen.
Men det gäller att du rör på dig där bak i och med att de brukar komma från båda håll.
Ta helikoptrarna sist, de träffar dig inte där bak ändå.