2013-12-04, 06:53
  #8785
Medlem
El Capitanos avatar
Vad är bästa sätten att levla efter patchen tycker ni? Jag börjar bli jävligt trött på att lira Coveted och potshot-missionen som brukar rekomenderas.
Citera
2013-12-04, 09:01
  #8786
Medlem
Volvo744s avatar
Är helnöjd med freeroam och att man kan köpa fastigheter, trimma bilar och allt detdär.
Men för fan, när man ska köra ett mission eller race blir man ju bara ivägskickad till några noobs som ska köra race med cyklar eller vattenskotrar. Man borde väl för i helvete kunna välja lite själv vad man vill köra för typ av race eller mission utan att behöva hosta?
Dessutom är laddningstiderna på ps3 skitlånga.
Citera
2013-12-04, 13:23
  #8787
Medlem
N3ss3s avatar
Rekrytering till klaner sköts inte i tråden, vill ni rekrytera som klan är ni valkomna att leta posts i spelare söker spelare och kontakta vederbörande via PM. Vill ni som ensam spelare hitta någon att spela med gäller samma tråd, se bara till att läsa reglerna innan ni postar.

Fortsatta rekryteringsinlägg kommer att belönas med en 0.03-varning.

//mod
Citera
2013-12-04, 14:40
  #8788
Medlem
Ja hatar verkligen alla barn som spelar med mick. Dom tjötar på spanska å italienska och alla möjliga språk. Ibland låter det som ett jävla dagis i bakgrunden. De skriks barn från höger och vänster.

Jag kan tycka att det är kul att höra folk som snackar i mick, för de är kul att se deras kommentarer när man dödar dom.

Men dessa barn!! Kan man inte rapportera dom till Rockstar för att dom inte är 18 år gamla eller nåt?
Citera
2013-12-04, 14:56
  #8789
Medlem
Rexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallig
Ja hatar verkligen alla barn som spelar med mick. Dom tjötar på spanska å italienska och alla möjliga språk. Ibland låter det som ett jävla dagis i bakgrunden. De skriks barn från höger och vänster.


Känner mig lite skyldig till en liten sådan tabbe.. Har precis köpt mig ett Headsett till X-boxen. När jag väl loggade in i GTA Online stod min karaktär i duschen, såg då att man kunde sjunga för RP. Så jag började vissla lite.. Gick sen ut ur duschen, och sen kom ett meddelande upp att dom röstade om att kicka mig ifrån servern. Förstod då att alla i servern hörde mig "sjunga" i duschen.... Lämnade sessionen snabbt som bara den...

Såg sen att chatten stod på "everyone". Dumt att det stod som standard.. Ändrade direkt till "no-one".

Jag ber om ursäkkt för mitt noob-misstag om det var någon här på flashback som var inne på samma server!
Citera
2013-12-04, 15:00
  #8790
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Vad är bästa sätten att levla efter patchen tycker ni? Jag börjar bli jävligt trött på att lira Coveted och potshot-missionen som brukar rekomenderas.
Haha, ja Coveted är ju ganska trevlig, tar 3 minuter och ger 11.500 Men tyvärr inte så mycket xp.

Snabbaste sättet att få xp nu antar jag är att du kör survival-Boneyard ensam.

Ställ dig bakom "elskåpet" som finns vid muren nära bilvägen.

Men det gäller att du rör på dig där bak i och med att de brukar komma från båda håll.
Ta helikoptrarna sist, de träffar dig inte där bak ändå.
Citera
2013-12-04, 15:26
  #8791
Medlem
Fittfittas avatar
Av uppenbara skäl pallar jag inte läsa igenom tråden för att hitta svar...

Hur hittar man Obey Tailgater på bästa sätt (online)?
Citera
2013-12-04, 15:27
  #8792
Medlem
Hur ökar man health? Har gått upp en 20-del en enda gång men vet inte hur det gick till.
Citera
2013-12-04, 15:28
  #8793
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Av uppenbara skäl pallar jag inte läsa igenom tråden för att hitta svar...

Hur hittar man Obey Tailgater på bästa sätt (online)?
Jag har hittat den ett flertal gånger vis golfklubben.

Är den inte där fösta gången du åker dit, så ta ett varv runt huset eller två så kommer det spawna nya bilar.
Tillslut dyker den upp.

Har du fått ett sms av Simeone att han vill ha t.ex en Tailgater så är det ännu lättare att hitta den vid golfklubben.
Citera
2013-12-04, 15:32
  #8794
Medlem
Tinkerbell91s avatar
Orkar inte läsa alla sidor så frågan kanske har kommit upp förut.
När jag kör invited session med mitt crew och vi går in i ett uppdrag
så kastas vi runt när vi ska tillbaka till "världen"
alltså vi hamnar på olika servrar då och måste därmed invita igen. Varför hamnar vi inte på samma när vi ändå kom ifrån samma från början?
Citera
2013-12-04, 15:32
  #8795
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Jag har hittat den ett flertal gånger vis golfklubben.

Är den inte där fösta gången du åker dit, så ta ett varv runt huset eller två så kommer det spawna nya bilar.
Tillslut dyker den upp.

Har du fått ett sms av Simeone att han vill ha t.ex en Tailgater så är det ännu lättare att hitta den vid golfklubben.
Ja det var ungefär detta jag tänkte. Man kan väl även hitta den vid den västra stranden bakom tennisbanan? Det blir inte bättre om man byter session, det räcker att köra runt kvarteret då?
Citera
2013-12-04, 15:40
  #8796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rexxy
Känner mig lite skyldig till en liten sådan tabbe.. Har precis köpt mig ett Headsett till X-boxen. När jag väl loggade in i GTA Online stod min karaktär i duschen, såg då att man kunde sjunga för RP. Så jag började vissla lite.. Gick sen ut ur duschen, och sen kom ett meddelande upp att dom röstade om att kicka mig ifrån servern. Förstod då att alla i servern hörde mig "sjunga" i duschen.... Lämnade sessionen snabbt som bara den...

Såg sen att chatten stod på "everyone". Dumt att det stod som standard.. Ändrade direkt till "no-one".

Jag ber om ursäkkt för mitt noob-misstag om det var någon här på flashback som var inne på samma server!
De är klart att man ska ha "everyone" som inställning. Det är ju meningen att alla ska höra vad du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in