2015-04-05, 10:38
Medlem
Daily objectives

Rätt lätta cash om du frågar mig, men om det är värt det eller inte kan endast du svara på. Går rätt fort om man har en polare som kan hjälpa till också.
Citera
2015-04-05, 19:35
Medlem
Ratis avatar
Såg en motorcykel, den hette Western Daemon, som hade en röd markör på kartan. Vad är grejen med det? Ska man göra något speciellt med den?

EDIT: Fixade upp den för ca 100.000$ och när jag sedan skulle spara den i mitt garage så fick jag upp ett meddelande att det inte går. Tragiskt.
Senast redigerad av Rati 2015-04-05 kl. 19:44.
Citera
2015-04-05, 19:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Såg en motorcykel, den hette Western Daemon, som hade en röd markör på kartan. Vad är grejen med det? Ska man göra något speciellt med den?
Förstör den.

Det är små bonusuppdrag som kan dyka upp i spelvärlden lite då och då. Kom tillsammans med Heist-uppdateringen.
Citera
2015-04-05, 19:46
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Förstör den.

Det är små bonusuppdrag som kan dyka upp i spelvärlden lite då och då. Kom tillsammans med Heist-uppdateringen.

Ska försöka komma ihåg det till nästa gång.
Citera
2015-04-05, 22:03
Medlem
En fråga, efter långt uppehåll från gta så började jag lira för nån dag sen..
Såg att det hade kommit en uppdatering osv..
Testade på det där med heist osv…
Är just nu på Fleeca Job Finale..
Har klarat allt förutom när man ska fara iväg med den där jävla cargoboben eller vad den nu heter..
Vars fan är magneten? Ingenting är under den och det går inte att åka iväg… Gör jag fel?
Citera
2015-04-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinckeln
En fråga, efter långt uppehåll från gta så började jag lira för nån dag sen..
Såg att det hade kommit en uppdatering osv..
Testade på det där med heist osv…
Är just nu på Fleeca Job Finale..
Har klarat allt förutom när man ska fara iväg med den där jävla cargoboben eller vad den nu heter..
Vars fan är magneten? Ingenting är under den och det går inte att åka iväg… Gör jag fel?

Tyvärr buggar cargon ibland o magneten spawnar inte, bara o göra om tyvärr. Alternativt försök o sakta in lite precis innan du kommer till bron så hinner magneten spawna, kan ha med internetuppkopplingen o göra.
Citera
2015-04-06, 18:22
Medlem
Autoziones avatar
Heists är ju riktigt kul och även adversary mode. Känns som att de fått ordning på onlinedelen på riktigt nu. Synd bara att det är lite svårt att hitta folk till heisterna på PS3, känns som att väldigt många gått över till current gen.
Citera
2015-04-07, 08:54
Medlem
FetBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Heists är ju riktigt kul och även adversary mode. Känns som att de fått ordning på onlinedelen på riktigt nu. Synd bara att det är lite svårt att hitta folk till heisterna på PS3, känns som att väldigt många gått över till current gen.
Cirka 70% av spelar-basen är fortfarande kvar på lastgen. Så någon bättre matchningar får man ej på ps4/XB1.

Finns förövrigt väldigt lukrativa pengar glitches för ps4 just nu. Vill någon få en guidad tur är det bara pma erat psn nick.

Vill ni prova glitchen på egen hand eller hitta andra roliga glitches rekomenderar jag detta forum för de senaste fungerande glitches: http://www.se7ensins.com/forums/threads/ps4-get-in-that-truck-unlimited-money-glitch-confirmed.1310954/page-12#post-10403549
Senast redigerad av FetBlunt 2015-04-07 kl. 08:58.
Citera
2015-04-07, 10:26
Bannlyst
Fan vad man längtar efter att det ska släppas till PC (7 dagar kvar). Har inte lirat på evigheter sen jag sålde mitt xbox 360.

Ska bli kul att testa allt nytt som har kommit till spelet. T.ex heist. Så är det någon eller några som vill dra ihop ett crew sen på PC så skicka ett pm till mig.
Citera
2015-04-07, 13:33
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetBlunt
Cirka 70% av spelar-basen är fortfarande kvar på lastgen. Så någon bättre matchningar får man ej på ps4/XB1.

Finns förövrigt väldigt lukrativa pengar glitches för ps4 just nu. Vill någon få en guidad tur är det bara pma erat psn nick.

Vill ni prova glitchen på egen hand eller hitta andra roliga glitches rekomenderar jag detta forum för de senaste fungerande glitches: http://www.se7ensins.com/forums/threads/ps4-get-in-that-truck-unlimited-money-glitch-confirmed.1310954/page-12#post-10403549
70% låter väldigt mycket. Har du någon källa som bekräftar detta?
Citera
2015-04-07, 20:04
Medlem
Haha vad gör man om man fått den där jävla hatten på skallen som det står DUNCE på? Fick den igår efter att ha lekt lite i free roam, tänkte först jaha något har buggat upp i inventory men så märkte jag att jag kom in i tomma sessions och när jag joinade heists så hade varenda jävel en sån där hatt på sig Det gick inte så bra i dessa missions om man säger så, när vi lirade den där Pacific när man ska åka ut till en stor båt och rymma i en mindre båt efter så bråkade dem om vem som skulle köra båten och slängde av varann och krejer, till slut drog en iväg i raketfart med båten och lämnade oss i vattnet och slutade med att en av snubbarna klev upp på den stora båten och sprängde sig själv i småbitar
Som man bäddar får man ligga
Citera
2015-04-08, 11:51
Medlem
15APRILs avatar
Vad innehöll updaten på 294 mb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem