2013-09-25, 22:25
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Varför inte citera hela mitt förra inlägg? Tysta att du gjort bort dig?

Skrev helt enkelt fel. Ber om ursäkt för ett stavfel, mr grammarhitler.
Då ställer jag frågan igen: Vem har sagt att GTA Online kommer ha modes? Den "vanliga" och free roam kommer att finnas enligt Rockstar, modes såsom t.ex capture the flag eller hide'n'seek kommer inte att finnas.

Vi kan lägga ner pajkastningen och diskussionen om du så önskar. Hej.

Lustigt, de skrev nyss att det kommer att finnas capture the flag...
Citera
2013-09-25, 22:57
Medlem
Fhitals avatar
Citat:

Då ställer jag frågan igen: Vem har sagt att GTA Online kommer ha modes? Den "vanliga" och free roam kommer att finnas enligt Rockstar, modes såsom t.ex capture the flag eller hide'n'seek kommer inte att finnas.

Minns från Online trailern att kvinnan som pratar över klippet säger exakt "...or take part in traditional gamemodes."

Deathmatch, TDM och allt vad det nu heter kommer med största sannolikhet att finnas. Annars hade GTA Online inte varit särskilt revolutionerande.

Citat:
The game will let you and friends team up to tackle missions, activities, ambient events and other things, as well as competing with others in more traditional game modes.
http://www.ign.com/wikis/gta-5/GTA_Online
Citera
2013-09-25, 23:03
Bannlyst
Sugen att joina. Nickar maniowar

http://socialclub.rockstargames.com/member/maniowar
Citera
2013-09-26, 06:27
Medlem
Hummlers avatar
Citat:

Jag har inte gjort bort mig, nej. Som jag sa så vill jag lägga ner den diskussionen därför citera jag bara den första delen.

Intressant att du som har följt GTA V noga under 2 års tid inte har någon koll alls.

CTF kommer inte att finnas? Det finns ju planer på att lägga till det. Jag citerar: "Currently Planned GTA Online Content Updates: Capture the Flag: GTA Online’s take on the classic CTF mode including the ability to make your own using The Content Creator."

Källa? Rockstar själva, om du nu räknar det som trovärdig källa.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51422/some-more-details-on-grand-theft-auto-online.html
Citera
2013-09-26, 10:20
Avslutad
bara 5 dagar till GTA Online Adda mig på RiseOfTheMonkey på Xbox Live så kan vi köra ihop.
Citera
2013-09-26, 11:50
Medlem
majxstros avatar
Lirar på PS3. Länk till min social club http://socialclub.rockstargames.com/member/mila_kunis .
Och namn till crewet... Ja vad kan tänkas vara bättre än just "Flashback"? Eller "Flashback crew".
Claner/Gäng har ju hetat just "Flashback" i alla spel så vet inte varför man skulle bryta mönstret
Citera
2013-09-26, 12:50
Medlem
Credzs avatar
Ansökte till flashback crew, spelar på 360 så är den gruppen för båda ps3 och 360?
Citera
2013-09-26, 15:32
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Finns det någon info ang special ability online? Jag antar det inte kommer existera.

Finns det inte någon med fritid över som kan skriva knåpa ihop en lista så man vet till vilken konsol och xbox live/psn vad-det-nu-heter namn ?

Kurt-beritz på socialclub
KurtBeritz på xboxlive
Citera
2013-09-26, 16:36
Medlem
Tänkte på en sak, vi borde ju kunna krossa BAWSAQ aktiesystemet rätt lätt.
Säg att vi är 16 pers härifrån som går in på en server och alla investerar allt vi har i t.ex FlyUS sedan åker vi tillsammans till flygplatsen och förstör så många AirEMU plan, lastbilar, personal, bagagebilar vi kommer över, sedan flyr vi polisen och säljer av alla aktier samtidigt. Det gäller ju bara att vi är just 16 pers som gör det samtidigt så inte någon får för sig att paja för oss bara.

Har jag missat något eller har jag precis gjort oss GTA miljardärer?
Citera
2013-09-26, 16:51
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Tänkte på en sak, vi borde ju kunna krossa BAWSAQ aktiesystemet rätt lätt.
Säg att vi är 16 pers härifrån som går in på en server och alla investerar allt vi har i t.ex FlyUS sedan åker vi tillsammans till flygplatsen och förstör så många AirEMU plan, lastbilar, personal, bagagebilar vi kommer över, sedan flyr vi polisen och säljer av alla aktier samtidigt. Det gäller ju bara att vi är just 16 pers som gör det samtidigt så inte någon får för sig att paja för oss bara.

Har jag missat något eller har jag precis gjort oss GTA miljardärer?
Marknaden är dock helt global och inte limiterad till enstaka servers. Om du vill påverka marknaden bör du därför försöka få med ett mycket större antal spelare via exempelvis Reddit eller 4chan.
Citera
2013-09-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Marknaden är dock helt global och inte limiterad till enstaka servers. Om du vill påverka marknaden bör du därför försöka få med ett mycket större antal spelare via exempelvis Reddit eller 4chan.

Så då är BAWSAQ marknaden egentligen en sjuk jävla högriskmarknad alltså, det kan gå precis hursomhelst? Låter fortfarande i mina öron sjukt att den kan samla in all spelinformation och varje sprängt plan på varje server i GTA Online för att sedan sammanställa det och uppdatera en aktie efter det?

EDIT: Reddit tänker genomföra detta. Vi kan tjäna pengar på att dom gör grovjobbet. Håll er uppdaterad på denna länk

LÄNK: http://www.reddit.com/r/GTAV/comments/1mmv8g/hypothetically_could_reddit_control_the_bawsaq/
Senast redigerad av tacoeater 2013-09-26 kl. 18:00.
Citera
2013-09-26, 17:39
Medlem
En sjukt säker investering måste ju vara Ammu-Nation isånnafall, finns det ens någon risk att den aktien kommer att sjunka? Kanske om någon rik jävel som har stor ägarandel säljer av, men folk kommer alltid att köpa vapen. Investera i Ammu-Nation! Frågan är ju bara om pengarna man investerar på BAWSAQ aktier i singleplayer, om man kan sälja av dom i Online sen?
Senast redigerad av tacoeater 2013-09-26 kl. 18:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in