2013-10-01, 14:30
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Börjar bli riktigt lack NU. Hur fan kan Xbox tollarna spela men inte vi som har ps3 ???. SNart skiter jag i detta alltså.

Det kan vi inte. Jag har Xbox och kan inte starta första uppdraget.
Citera
Medlem
Kickexs avatar
Det är en fin dag för att vara höst. Ta en nypa luft och lugna ned er. Ring en vän om ni har någon och fördriv tiden istället för att klaga.
Det är ju inte så att det kräver att ni ska vänta en vecka eller så.
Citera
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
fan vad ni bryr er om hur gubbarna ser ut.. Som att spelet handlar om hur gubbarna ser ut?

Det är väl lite roligare att springa runt med en mer unik karaktär än att alla ser i princip likadan ut. Alltid kul att styla sin gubbe lite mer personlig kan jag tycka.
Citera
2013-10-01, 14:31
Medlem
Citat:
fan vad ni bryr er om hur gubbarna ser ut.. Som att spelet handlar om hur gubbarna ser ut?

När man ändå kan skapa en egen karaktär, varför inte tillåta mer frihet? Denna skit som rockstar nu använder är retarderad. Enbart irriterande
Citera
2013-10-01, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Det är väl lite roligare att springa runt med en mer unik karaktär än att alla ser i princip likadan ut. Alltid kul att styla sin gubbe lite mer personlig kan jag tycka.

+1

Jag personligen tycker customization är väldigt viktigt för ett modernt spel. Samma gäller ju ens crew, man vill ju ha en unik image som folk känner igen osv.
Citera
2013-10-01, 14:34
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Börjar bli riktigt lack NU. Hur fan kan Xbox tollarna spela men inte vi som har ps3 ???. SNart skiter jag i detta alltså.

Antagligen pga att det är fler som lirar på ps3 som försöker logga in nu.

Blir intressant och se när man kommer in och kan lira utan problem.
Gissar på att det kommer finnas småglin som sitter och fyller på servrarna och sitter och lirar
24/7 i början nu, skolkar lite hur som helst
Citera
Medlem
Ihavenonames avatar
Fan - jag ser ingen karta, kan inte pausa, kan inte byta radiokanal och kan inte starta första racet. Lagom skoj.
Citera
Medlem
Jag har kört en stund nu och spelare lämnar hela tiden men jag träffar aldrig på någon? Tror att minst 10 spelare har leftat nu
Citera
2013-10-01, 14:38
Avslutad
Ingen ide att klaga. Det är problem just nu pga all folk som försöker spela men kommer nog funka felfritt om ett par timmar/dagar. Det är just nu bara överbelastning.
Citera
2013-10-01, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihavenoname
Fan - jag ser ingen karta, kan inte pausa, kan inte byta radiokanal och kan inte starta första racet. Lagom skoj.
Samma här, går in på det där jävla racet sen skickas jag tillbaka till story mode igen.
Citera
2013-10-01, 14:40
Medlem
Santryss avatar
http://news.sky.com/story/1148642/gta-v-rockstar-warns-of-online-problems
Citera
2013-10-01, 14:41
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Spelet handlar en hel del om hur gubbarna ser ut, då du har din gubbe med dig hela tiden i spelet.
Vissa gillar att få sin gubbe att se ut såsom man själv skulle vilja se ut/ totala motsatsen till hur man ser ut osv.. Men för vissa spelar det ingen roll hur gubben ser ut. Visst är det roligt att vi tycker och tänker olika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in