Citat:
Jag hoppas du förstår hur dryg och äcklig du låter när du skriver en sådan sak. Skiter i vilken position i hierarkin du har. Lika snabbt som du fick den så kan du bli av med den.
Vill dom ha ett Flashback 360-crew så får dom ha det och det finns ingenting du kan göra något åt det.
Jag som varit med i gruppen innan det ens var 50 medlemmar håller absolut inte med dig att någon eller några medlemmar ska kickas pga. en sådan sak!
Tänk på hur du formulerar dig nästa gång och att detta är en grupp för alla Flashback-medlemmar! Din röst är värd lika mycket/lite(se det hur du vill) som han som skapade gruppen.
Vill dom ha ett Flashback 360-crew så får dom ha det och det finns ingenting du kan göra något åt det.
Jag som varit med i gruppen innan det ens var 50 medlemmar håller absolut inte med dig att någon eller några medlemmar ska kickas pga. en sådan sak!
Tänk på hur du formulerar dig nästa gång och att detta är en grupp för alla Flashback-medlemmar! Din röst är värd lika mycket/lite(se det hur du vill) som han som skapade gruppen.
Visst förstår jag att du kan tycka det. Det jag gjorde var dock att enkelt svara på vad jag kunde göra, eftersom den frågan ställdes.
Vill dom ha ett Flashback 360-crew så kan dom ha det och jag kan självklart inte göra något för att stänga ner det. Vad jag kan göra är som sagt att kicka de som är med i det crewet, vilket jag absolut inte skulle göra utan att diskutera med åtminstone Autozione (Vespucci_rider). Vi har diskuterat 360-crewet innan, men jag tar helt på mig att det nu är jag som säger att det ska läggas ner.
Anledningen är alltså att det bara förvirrar folk och att Flashback Crew från början startades för att vara till för just alla medlemmar precis som du säger. Om någon startar ett till crew för samma syfte (fast endast för 360) utan att överhuvudtaget diskutera det med det första crewets ledare, tycker jag att det crewet blir en rival. Jag tycker därför inte att de som vill stödja denna rival ska vara med i Flashback Crew. Vi som är med i Flashback Crew har så klart ingen ensamrätt (eller rätt överhuvudtaget för den delen) till namnet, men vi vill hålla det till ett crew pga. det jag nämnt i denna text och sagt många gånger tidigare i denna tråd.

Har fortfarande Join a Crew -knappen samt Pending på Flashback.... ?