2013-09-04, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Som tidigare nämnts så tänker R* satsa på online-delen mycket mer än någonsin förr. Det betyder att möjligheten för en lobby existerar där vi själva kommer kunna välja vilka servrar vi vill joina och skapa egna. Det är inget stort eller svårt arbete som krävs.

Jag tror dom fått gott om kritik efter IV's fattiga online-del och med dom erfarenheterna skapat något som kommer blow our minds!

Nej. GTA Online kommer INTE att vara ett "lobby-server-spel" Tänk dig Battlefield 3 serversystemet innan dom öppnade upp det så att vem som helst kunde skapa sin egna server.

Föresten så behövs inte några fler servers än R* egna, då GTA inte har några gamemodes att välja mellan. Det är du, dina kompisar, och de andra du spelar med som bestämmer vad ni ska göra. Glöm allt vad SA-MP heter, dom har skrotat det.
Citera
2013-09-04, 09:36
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppaspik
Typiskt, nu måste jag utomlands och jobba mellan 3-11 oktober. Dock när jag kommer hem blir det lir!

Hoppas jag inte blir sparkad från crewet
Givetvis blir du inte sparkad, i början kör vi väl en mjukstart så att folk själva kan bestämma hur aktiva de vill vara. Senare kommer det nog bli så att man får lämna om man är för inaktiv men vi är ju ingen e-sports klan som måste vara online dagligen
Citera
2013-09-04, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Givetvis blir du inte sparkad, i början kör vi väl en mjukstart så att folk själva kan bestämma hur aktiva de vill vara. Senare kommer det nog bli så att man får lämna om man är för inaktiv men vi är ju ingen e-sports klan som måste vara online dagligen

Tycker det känns väldigt konstigt att man ska bli kickad från crewet om man är inaktiv en viss tid.
Vore väl bättre då att låta de mest aktiva spelarna vara högst upp i hierarkin och de som har varit inaktiva en tid falla ner en nivå i taget. Alla har ju inte möjligthet/ork att spela hela tiden.

Många bäckar små hjälper ju till för att få flashback crewet att klättra till toppen
Citera
2013-09-04, 13:00
Medlem
Brasks avatar
Borde absolut vara öppet tycker jag. Som föregående skrev kan ett system för upp och ner flyttning vara ok men varför stänga ute folk om de inte medvetet förstör eller liknande?
Citera
2013-09-04, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppaspik
Typiskt, nu måste jag utomlands och jobba mellan 3-11 oktober. Dock när jag kommer hem blir det lir!

Hoppas jag inte blir sparkad från crewet

Du hinner ju spela 48 timmar!
Citera
2013-09-04, 13:04
Medlem
Ingen som vet om SC (Sweclockers) har några planer på ett Crew?
Citera
2013-09-04, 13:35
Medlem
galeloss avatar
Är nästan helt säker på vilket svar jag kommer få, men kan man vara med i 2 crew. Vill ju vara ed i flashbacks men mina polare också.
Citera
2013-09-04, 13:39
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Är nästan helt säker på vilket svar jag kommer få, men kan man vara med i 2 crew. Vill ju vara ed i flashbacks men mina polare också.

Ja

förväntade svaret?
Citera
2013-09-04, 13:56
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlux
Ingen som vet om SC (Sweclockers) har några planer på ett Crew?

Dem är ju livrädda för konsoller så tvekar på att dem startar ett
Citera
2013-09-04, 13:58
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Ja

förväntade svaret?
Gutt, nä jag trodde man bara kunde vara med i ett
Citera
2013-09-04, 14:04
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Har du källa på det? I cvg's intervju med Leslie Benzies säger han att han personligen avskyr lobby-funktioner där man behöver vänta på att matcher ska starta osv. Därför finns de inte med.
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Nej. GTA Online kommer INTE att vara ett "lobby-server-spel"..

Där ser man. Hade missat den informationen. Utgick från tidigare erfarenheter och bl.a RDR där det faktiskt finns olika "modes". Jag är dock nöjd sålänge man inte blir matchad med helt random spelare som man absolut inte har något gemensamt med.
Citera
2013-09-04, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Dem är ju livrädda för konsoller så tvekar på att dem startar ett

Tänkte mer på PC sidan, och JA jag vet att det kommer DRÖJA ett tag innan det kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in