Citat:
Ursprungligen postat av
MrApproved
Håller delvis med dig. Jag har "glitchat" ihop tillräckligt med pengar så jag har kunnat modda fordon i större utsträckning än jag kunnat annars, testar mig fram till mina favoriter

Det är ju det eller köpa pengar in-game, förstår inte skillnaden dock. Hade du mått bättre om jag lagt ett par hundralappar från mina egna pengar istället?
Tycker det är sjukt dåligt av Rockstar dock, ett spel för nästan två miljarder ska inte ha såpass mycket problem som GTA V har haft (Online).
Men vi kommer aldrig att hamna i något "cheaters pool", det är Rockstars misstag, inte spelarnas.
Och alternativet att testa bilarna i singleplayer innan man lägger massa pengar fanns inte på kartan eller?
Ermh man kan ju faktiskt spela spelet som det ska spelas för att få pengar. Att du inte kan få en Adder på dag 1, woah big deal.. Det är ju känslan som är go när man tillslut får råd till den där bilen man dreglat efter.
Men alla spelar ju olika, det påverkar inte mitt mående överhuvudtaget..
Däremot tar det bort lite utav spelkänslan, men hur mycket ni än glitchar så gör det er inte duktigare på att spela.
Du kan inte skylla på R*, inte som att dom tvingar dig att utnyttja dig utav glitchen.. Dom har gjort ett par misstag med denna releasen ja, men det lär man sig utav.
Dom kommer bättra sig, jag tror bara detta är början.. GTA Online kommer att växa om dom väljer att fortsätta bygga vidare, det finns en otrolig potential!