2013-10-02, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Ni som kommit förbi racet, är det stabilt efter det? Tänkte om det laggar eller liknande?
Jag har inte märkt nåt lagg iallafall
Citera
2013-10-02, 17:26
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ni som kommit förbi racet, är det stabilt efter det? Tänkte om det laggar eller liknande?

Klarade det precis, och det flyter på. Men verkar vara långa laddningstider. Vet dock inte om det beror på strul med servrarna eller om det ska vara så.
Citera
2013-10-02, 17:27
Medlem
majxstros avatar
Citat:

Det är stabilt som bara fan. Kört ett race med några andra lirare, även kört diverse andra uppdrag.
Citera
2013-10-02, 17:28
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Det enda lagget som jag har upplevt är när jag åkt bil med en annan snubbe efter uppdraget där man skall råna en 24/7-butik, dock bara de första sekunderna sedan flöt det på utan några problem.
Dödade den jäveln då han inte ville dela med sig utav bytet, sedan sålde jag hans kärra för 7'000spänn.
Citera
2013-10-02, 17:30
Medlem
kennedy8s avatar
Fan vad bra det låter Hade ju varit synd om man hade kommit förbi racet och sen fortsätter det strula! Då är det väl bara ligga i tills det fungerar!

Jo just det förresten, när ni joinar online. Hur gör ni? Går ni in direkt spelet startar eller går ni först in i storymode och sedan går in i online och väljer ett alternativ där? Kanske inte spelar någon roll iochförsig..
Citera
2013-10-02, 17:31
Medlem
Ratis avatar
Fan klarar ju knappt av första uppdraget. Får slut på ammo direkt, fan vad less man blir...

Förresten, kan man vara med i flera cerews samtidigt?
Citera
2013-10-02, 17:31
Medlem
När man väl är inne så laggar det inget vad jag märkte, den korta tid jag väl var online.

Var kul som tusan tills man blev kickad :P
Nu lär det vara kört att komma in för dagen...
Citera
2013-10-02, 17:32
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Det enda lagget som jag har upplevt är när jag åkt bil med en annan snubbe efter uppdraget där man skall råna en 24/7-butik, dock bara de första sekunderna sedan flöt det på utan några problem.
Dödade den jäveln då han inte ville dela med sig utav bytet, sedan sålde jag hans kärra för 7'000spänn.

Lite smålagg kan man väl räkna med! Haha livet som gangster!

Hur stor är "taken" på ett rån? Nu tänker jag alltså på en vanlig butik! Tillexempel en bensinstation, i singleplayer får man ju typ 800 dollar.. Är det större takes online?
Citera
2013-10-02, 17:34
Medlem
Citat:

Hur stor är "taken" på ett rån? Nu tänker jag alltså på en vanlig butik! Tillexempel en bensinstation, i singleplayer får man ju typ 800 dollar.. Är det större takes online?
Det högsta jag har fått är 6000.
Men vanligaste är väl typ 2.5k
Citera
2013-10-02, 17:35
Medlem
När man väl har fått "sin" bil, försäkrat den osv. kan man ändra den på något sätt?
Gjorde en hoj till min "personal vehicle" men en bil är nog ett bättre alternativ
Citera
2013-10-02, 17:35
Medlem
Gravers avatar
Citat:

Fick bara 100 spänn när jag dödade honom, men prövade att råna en butik själv och då fick jag runt 2300 dollar.
Citera
2013-10-02, 17:37
Medlem
Citat:

Igår natt när jag lira stötte jag på nån enstaka som laggade dock gällde inte det mig. Och efter några timmars spelande så upplevde jag två buggar, den ena var att när jag köpte och satte på en mask så gick det inte först att få bort den via inventory menyn men när jag fick bort den så var min gubbes hår borta, störde inte mig dock då det var en riktigt bra look till karaktären. Andra buggen var att jag varken kunde köra eller sätta mig i en bil, det fixades dock bara genom att gå in i en ny session.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in