Citat:
Ursprungligen postat av
Ped-Ober
Social club är väl inte en del av själva spelet? Det fanns ju redan när 4an släpptes så jag förstår inte vad social club har med förseningarna att göra.
Vilka singleplayer funktioner är det som inte fungerar online?
Räkna med ett enormt tryck på deras onlineservrar när online lanseras, vilket garanterat kommer medföra svårigheter att spela. Tror dock det kommer stabiliserar relativt snabbt. Återstår dock att se

Han syftar nog bl.a på alternativet att kunna ta kort på något med mobilen för att det ska laddas upp så alla kan se på SC. Det har jag i alla fall haft stora problem med och det har varit ett lotteri i princip huruvida bilden jag precis tog kommer laddas upp eller inte. 9 av 10 gånger så får jag error att Social Club isn't available at the moment.
En annan sak som egentligen är småsak men just därför det irriterar mig är statusen man kan ha på sin profil i SC. Den raderas hela tiden och nu idag kan jag inte ens skriva i något. Hemsidan har redan sedan början varit skitseg med att ladda sidorna och nu är det ofta så att man inte ens kommer in.
Jag skiter i hur hårt tryck det blir. Det är sådana saker man ska vara förberedd på när man vet att man sålt för 1 miljard dollar. Jag har i alla fall inga förhoppningar för Online-delen. Jag förväntar mig att det blir en enda stor bugg-röra den första veckan. Orkar inte bli besviken sen så det är bäst såhär!
Det är synd att att ett så makalöst bra spel ska få så onödiga smutsfläckar på sig. Det är skitgrejer egentligen som inte borde existera alls.