2013-11-04, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ett till sätt är via Simeon och hans High priority vehicles(den gröna bilen/motorcykeln som brukar poppa upp ibland på kartan). Så hittade jag min Tailgate. Sket i att köra den till honom. Åkte in i mitt garage istället. Man måste dock starta om spelet efteråt för annars får du 2 stjärnor efter varje gång du kör bilen ur garaget.

Sultan RS har jag sett flera gånger på motorvägen som sträcker sig förbi militärbasen.
Just ja, som han säger, varje gång du får SMS:et från Simeon så har kvar det uppe i mobilen och åk till golfbanan så har du mycket större chans att den ska spawna där.
Citera
2013-11-04, 13:51
Medlem
SilentVictorys avatar
Då är det bara att köra upp till golfbanan och snurra runt lite där, och ta en tur runt huset tills tailgater spawnar.

Brukar aldrig röra mig där uppe, men fick ett tips om att den brukar spawna där ibland.
Så en dag åkte jag dit - såg ingen tailgater.
Tog en repa runt hela golfbanan, och sedan fanns den på parkeringen.

Gjorde samma visa någon timma efter, då spawnade det en ny tailgater där.
Så man behöver inte vänta på något sms.
Åk upp dit och snurra någon minut tills den spawnar.
Citera
2013-11-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Då är det bara att köra upp till golfbanan och snurra runt lite där, och ta en tur runt huset tills tailgater spawnar.

Brukar aldrig röra mig där uppe, men fick ett tips om att den brukar spawna där ibland.
Så en dag åkte jag dit - såg ingen tailgater.
Tog en repa runt hela golfbanan, och sedan fanns den på parkeringen.

Gjorde samma visa någon timma efter, då spawnade det en ny tailgater där.
Så man behöver inte vänta på något sms.
Åk upp dit och snurra någon minut tills den spawnar.
Leatade efter Tailgate/XS i 3-4 dagar irl där men tillslut kom den. Men efter att man äger en Tailgate eller XS tex så spawnar dom överallt. Skulle ge en spelare en XS som jag hittade igår, väntade på han och så kom en annan crew medlem också och då hade vi helt plötsligt 5 st XS på en korsning så då va valet mer om vilken färg dom ville ha. :P Med SMS:et uppe så spawnar dom oftare än utan, så jag menade.
Citera
2013-11-04, 15:16
Medlem
skogsluders avatar
Hur får man bort skyddsvästen från sin kropp?

Vill ha en T-shirt med Crew-loggan på men skyddsvästen är hela tiden i vägen.
Citera
2013-11-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
Hur får man bort skyddsvästen från sin kropp?

Vill ha en T-shirt med Crew-loggan på men skyddsvästen är hela tiden i vägen.

På PS3 håller du nere Select tills menyn kommer upp, efter det går du till Inventory och sen ner till Body Armor eller vad det nu heter i spelet och scrollar fram tills den försvinner.
Citera
2013-11-04, 17:47
Medlem
HestDrickaColas avatar
Vilka bilar finns det med riktigt härligt ljud? Menar inte sportbilar då, utan riktigt skönt ljud.
Citera
2013-11-04, 17:49
Medlem
PixelPiratens avatar
Har dom minskat vinstpengarna i racet "Down the drain"?

Fick bara 8800$ när jag vann senast, ändå var vi 8st i racet.
Citera
2013-11-04, 18:20
Medlem
[SIC]s avatar
Provade ifruit till android nyss men jag kliar mig i huvudet? Efter regplåt och ny motor så händer inget när jag åker i på LSC trots att jag startade om Online... nån som provat och fått det att funka?

EDIT: Verkar som man får vänta och hålla tummarna
Senast redigerad av [SIC] 2013-11-04 kl. 18:35.
Citera
2013-11-04, 18:49
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escada2
Spela online läget för första gången igår kväll. Jag skapa en karaktär o allt gick bra men jag fattar inte varför min gubbe inte pratar för. När både Lamar och Ron ger mig uppdrag så nickar min gubbe bara. Är man stum på online läget eller måste jag ändra något på inställningar. Vad ska jag göra?

En sak till Hur många level finns det är just nu på level 4. Går det att göra allt i online läget som man kan göra i singel delen då menar jag allt som råna banker, värdetransporter, jaga, spela golf och tennis och köpa fastigheter m.m.

Tack

De pratar inte online, däremot kan de "luft-runka" om det kompenserar?

Jag tror det finns 999 levels.

Nej du kan inte råna banker, det kommer i heist uppdateringen som förhoppningsvis kommer inom en snar framtid, där man behöver en "high-tier" lägenhet för att kunna planera sina kupper.
Du kan dock råna värdetransporter.

Nej du kan inte jaga då det inte finns djur online.

Spela tennis (och golf..?) går att göra.

Fastigheter finns att köpa, både i form av garage och lägenhet och även båda. Allt från 25.000 till 400.000$
Citera
2013-11-04, 18:59
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriteradBulle
Eftersom jag har en nästan fullt moddad Carbonizzare, och har ca 300 000 över så funderar på att köpa en bil med fyra dörrar. Vilken rekommenderar ni? Karin Sultan verkar bäst, men har hört att den är svår att hitta. Vilka andra är snabba? Ubermacht Oracle 2? Schafter? Felon? Exemplar?

Super diamond, kostar 250,000. Stor, fet, snabb... Har den själv.
Citera
2013-11-04, 20:12
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi

Är den inte lite klumpig? Eller hur är kurvtagningen?
Citera
2013-11-04, 20:32
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi

Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Är den inte lite klumpig? Eller hur är kurvtagningen?

Jag upplever den som att försöka svänga en båt. Det krävs rätt ordentliga handbromsningar oftast, fast den är ju som en stridsvagn när man kör in i någon och det är ju en bra sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in