Citat:
Ursprungligen postat av
Jack Daniels
Down the drain och Criminal records är utan tvekan de två tråkigaste banorna på spelet. Det är samma som på COD-spelen, de minsta banorna är alltid populärast ( Rust, Nuketown, Dome etc). Det är bara för att det krävs minst skill att vinna, blir så långtråkigt i längden!
Mina favoriter är In the grove, The commute och Grass route. Lagom långa race och jag vinner rätt ofta.

Nu kommer jag inte ihåg namnet men jag hittade en riktigt point-to-point som heter duga, 6:xx nånting låg rekordet på, min tid hamnade på 8:44 tror jag och gick i stort sett runt hela kartan. Från asfalterad landsväg till grusvägar och vidare runt om i staden.
Ruskigt kul fast jag hittar den inte igen trots att jag satte den som bokmärke
Citat:
Ursprungligen postat av
FriteradBulle
Eftersom jag har en nästan fullt moddad Carbonizzare, och har ca 300 000 över så funderar på att köpa en bil med fyra dörrar. Vilken rekommenderar ni? Karin Sultan verkar bäst, men har hört att den är svår att hitta. Vilka andra är snabba? Ubermacht Oracle 2? Schafter? Felon? Exemplar?
4 dörrars skulle jag satsa på Tailgate (går inte att köpa och svår att hitta men sjukt snygg och såklart ovanlig).
Sultan pimpad till RS (bästa styrning enligt mig och ganska lätt att hitta eller köpa).
Oracle 1 (den nya varianten. Lätt att hitta eller köpa men varken snabb eller speciell utan mest snygg bara).
Felon GT, snygg och snabb.
Tailgate och Sultan RS är mina personliga favoriter, VD och firmabilen