2013-10-20, 10:50
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Kör racet "Down the drain"..bäst är att köra 1 varv med 3-4 pers och sen rösta replay efter varje race. Man får jävla massa pengar för det uppdraget och ett varv tar en minut typ. Kör man tre pers får den som vinner typ 9000..den som blir tvåa kring 6000 och den som blir sist runt 3500. Det är jävla bra pengar för en spenderad minut plus att dom inte snålar med RP heller.

Tack ska du ha, det kör vi på
Citera
2013-10-20, 10:53
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Fungerar servrarna nu eller sparas fortfarande ingenting?

Det här undrar jag också. Är det någon idé att ens starta spelet?

För övrigt ser jag inte det roliga i att farma race och enkla missions. Tråkiga spelare som skaffar hög level och cash på det.
Citera
2013-10-20, 10:57
Medlem
GataJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02Borsum20
Om du kör in med en annan bil i Los Santos Customs och betalar för insurance och car recovery kommer den nya bilen att ersätta din gamla Prius. Iofs kan du inte köra in med vilken bil som helst, om du vill ha en i kategorin "Sports" eller "Super" måste du först köpa bilen på internet för att kunna modda och göra den din.

Ok. Tackar
Citera
2013-10-20, 11:16
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Det här undrar jag också. Är det någon idé att ens starta spelet?

För övrigt ser jag inte det roliga i att farma race och enkla missions. Tråkiga spelare som skaffar hög level och cash på det.

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200555488--Updated-10-19-13-Cash-and-RP-not-saving-cloud-issues-in-GTA-Online

Updated 10/19/13 6:30 PM ET: Service was restored in the early morning hours. We are still looking into some reports about some players' progress not catching up, and also reports about additional lost progress or problems connecting to Rockstar cloud servers today. Please stay tuned here for more updates.

Har inte varit inne själv ännu idag men såg att rank jag förlorade igår kommit tillbaka på Social Club.

Edit: Startade nu, är rank 60 ingame vill säga att jag inte fått tillbaka progress medans jag är 61 på SC, ska testa köra lite och logga ut sen för att se vad som händer.
Senast redigerad av Rival 2013-10-20 kl. 11:19.
Citera
2013-10-20, 11:46
Medlem
EnSomKans avatar
Har 250k paketet släppts nu? Det var väl i slutet av denna vecka (dvs idag) som det skulle släppas?
Citera
2013-10-20, 12:03
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Har 250k paketet släppts nu? Det var väl i slutet av denna vecka (dvs idag) som det skulle släppas?

Jo, men de flyttade fram insättningarna till "i början av nästa vecka" (alltså fr.o.m. imorgon.)
Citera
2013-10-20, 12:03
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Nej, början på nästa.
Citera
2013-10-20, 12:06
Medlem
Credzs avatar
Citat:

Nej början av nästa
Citera
2013-10-20, 12:23
Medlem
didrikskaus avatar
Nån annan som tänkt på att Världs rekorden på Race är otroligt överdrivna? Nån som ens kommer nära dom?

Kanske kan vara för att mina bilar inte är direkt uppgraderade, men ändå.
Citera
2013-10-20, 12:31
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Har på något sätt tröttnat på online och då menar jag inte all väntetid/problem, efter inte ens 60minuters spelande så känns det tråkigt. Sällan någon från Flashback crew joinar och när det väl händer så blir det bara ett race/mission/deathmatch etc. och man är tillbaka bland freeroam. Klart jag fattar att det blir roligare med några vänner med mic men har ingen av de haha.
Klagar förresten inte utan bara gråter ut då jag verkligen vill gilla online.
Citera
2013-10-20, 12:42
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didrikskau
Nån annan som tänkt på att Världs rekorden på Race är otroligt överdrivna? Nån som ens kommer nära dom?

Kanske kan vara för att mina bilar inte är direkt uppgraderade, men ändå.

Det känns som att något inte står rätt till med de s.k. världsrekorden.
Folk verkar antingen få nytt världsrekord hur lätt som helst och vissa världsrekord kan inte stämma. Jag körde något race som tog mig två och en halv minut och världsrekordet var fyra sekunder.
Citera
2013-10-20, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Det känns som att något inte står rätt till med de s.k. världsrekorden.
Folk verkar antingen få nytt världsrekord hur lätt som helst och vissa världsrekord kan inte stämma. Jag körde något race som tog mig två och en halv minut och världsrekordet var fyra sekunder.

Folk kan med hjälp av vissa verktyg och modifikationer på sin konsol ändra sina stats på vissa race. Precis som vissa har 2miljarder kills och 0 deaths på cod highscores
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in