2013-09-16, 21:43
Medlem
Har skickat request på Social Club. Nickar AbsolutSE
Citera
2013-09-16, 22:04
Medlem
Har jag uppfattat det rätt att man startar sin egen server som folk sedan kan joina? Läste också att man kan skapa egna DM-matcher inne i spelet genom att sätta ut vapen osv på kartan. Kan man då göra en enda stor DM-map över hela ön med 16 spelare?
Citera
2013-09-16, 22:29
Medlem
goonerrobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juppjupp18
Jag kan inte synca mitt konto genom psn. Har försökt 100 ggr säkert med olika weebläsare, logga in på playstation.com först osv. Inget funkar. Är det bara jag?
hade också problem med det, testa senare med mobilen och det funkade
Citera
2013-09-16, 23:06
Avslutad
Tittade igenom achievementlistan och såg att en av de svårare var att nå rank 100 på gta online. Hur lång tid tror ni det kommer att ta?

Såg även att man kunde vara flera i varje fordon när man tävlade i olika typer av races. Ett achievement var typ att man satt i passagerarsätet och "guidade" föraren till vinst.

Jag är sjukt taggad på att fixa 1000/1000 gamerscore på 5an! Är ni?
Citera
2013-09-16, 23:26
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Tittade igenom achievementlistan och såg att en av de svårare var att nå rank 100 på gta online. Hur lång tid tror ni det kommer att ta?

Såg även att man kunde vara flera i varje fordon när man tävlade i olika typer av races. Ett achievement var typ att man satt i passagerarsätet och "guidade" föraren till vinst.

Jag är sjukt taggad på att fixa 1000/1000 gamerscore på 5an! Är ni?
Jag har ingen aning om hur man får 1000/1000gamerscore, vet inte ens vad gamerscore är men det låter fett kul, jag har inte spelat något gta sen san andreas, och jag klarade bara halva innan ps2't kraschade
Citera
2013-09-17, 00:07
Medlem
DoucheSkummets avatar
Tjena!

Jag kommer att spela gta online på ps3. Mitt nick på Socialclub KaleOlson, och mitt nick på psn är KaleOlson0. Skulle gärna vilja vara med i flashbacks crew och adda gärna på psn
Citera
2013-09-17, 00:25
Avslutad
Adda gärna mig på Xlive så kan vi köra GTA online när det släpps 1okt.

Längtar tills GTA online släpps ser sjukt bra ut.
Senast redigerad av RiseOfTheMonkey 2013-09-17 kl. 00:44.
Citera
2013-09-17, 03:42
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Kan du eller någon annan utveckla vad detta innebär? Att vara active i endast ett crew?
Om jag spelar online med ett crew jag inte har som active, får inte det crew:et mina xp points i sin statistik eller vad?
Ingen som kan svara?
Citera
2013-09-17, 07:22
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Ingen som kan svara?
Jag antar att det fungerar så att det Crew som man har som aktivt är dit ens XP och liknande går för tillfället och även det Crew som används för match-making. Så om man väljer att ett annat Crew skall vara ens aktiva kommer man att matchas med andra personer. Förhoppningsvis kan man välja det här i spelet så att man slipper hålla på med datorn varje gång man vill byta Crew.

Det här är bara vad jag tror, alltså ingen källa på det
Citera
2013-09-17, 09:39
Medlem
enisnosa ps3 här har mic också.
Citera
2013-09-17, 11:00
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Jag antar att det fungerar så att det Crew som man har som aktivt är dit ens XP och liknande går för tillfället och även det Crew som används för match-making. Så om man väljer att ett annat Crew skall vara ens aktiva kommer man att matchas med andra personer. Förhoppningsvis kan man välja det här i spelet så att man slipper hålla på med datorn varje gång man vill byta Crew.

Det här är bara vad jag tror, alltså ingen källa på det
Tack. Angående det där med att kunna välja crew i spelet håller jag med om men det ser mörkt ut då Max Payne 3 inte har det. Man borde faktiskt kunna ha tillgång till Social Club-sidan direkt i spelet med allt vad det innebär. I startmenyn eller något. Nu går det ju endast att se att man är uppkopplad.
Citera
2013-09-17, 13:20
Medlem
Pa1n0fD3aThs avatar
Är rockstars servrar nere? Sidan laddas inte.. Jag kan inte heller komma in på iFruit! Min hund behöver vatten ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in