2013-09-11, 13:41
Medlem
GRAND THEFT AUTO ONLINE eller GTA V

står att jag ska välja kategori , antar att de är GTA online, men i dunnooo
Citera
2013-09-11, 13:43
Medlem
quqs avatar
Joinade crewet nu, nickar scannablepoem8 på 360.
Vem agerar ledare på xbox sidan? Syftar främst på vem det är som man ska ta kontakt med när det närmar sig?
Citera
2013-09-11, 13:46
Medlem
Verkar som att man Crews ligger i olika divisions, beroende på hur många medlemmar man har i Crewet. Alltså så skulle vi kunna toppa ett Crew-leaderboard med 60-70 medlemmar, poängen man rullar in snittas på antalet Crew-medlemmar.

Jag har lusläst alla artiklar och texter som handlar om kläder i GTA Online, tyvärr så kommer vi nog inte få se väran Crew-jacka med Flashback katten där bak. Men, vi är ju ändå Flashback, den 1 oktober tycker jag vi går in i varje jävla server och tänder eld på hus, bränner bilar och massmord på poliserna. Införskaffa er maskering och molotovs, vi ska kravalla.

Nu är det inte långt kvar mina kriminella kamrater! R* skall höra oss!
Senast redigerad av tacoeater 2013-09-11 kl. 13:50.
Citera
2013-09-11, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Joinade crewet nu, nickar scannablepoem8 på 360.
Vem agerar ledare på xbox sidan? Syftar främst på vem det är som man ska ta kontakt med när det närmar sig?

GreeniceT agerar ledare för Flashback Crew på Xbox. Tror det är runt 40-50 pers som kör på xbox nu!
Agera kungar på Xbox live, vi lovar att vi skall regera på PSN.
Citera
2013-09-11, 13:54
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Jag har lusläst alla artiklar och texter som handlar om kläder i GTA Online, tyvärr så kommer vi nog inte få se väran Crew-jacka med Flashback katten där bak. Men, vi är ju ändå Flashback, den 1 oktober tycker jag vi går in i varje jävla server och tänder eld på hus, bränner bilar och massmord på poliserna. Införskaffa er maskering och molotovs, vi ska kravalla.

Nu är det inte långt kvar mina kriminella kamrater! R* skall höra oss!
Jag tror att vi visst kommer kunna ha åtminstone LITEN logga på bröstet. Om man implementerat det på Max Payne 3 som ändå har ett egentligen halvkasst multiplayer så kommer dom nog se till att det kommer på V där man faktiskt vill satsa fullt ut på online.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-09-11 kl. 14:10.
Citera
2013-09-11, 13:58
Medlem
Jag joinar crew på xbox360
Citera
2013-09-11, 14:01
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Är på att lira online med er grabbar och töser. Jag har glömt mitt PSN och skaffat en ny konsoll så jag ska styra ett nytt PSN eller något tills den 17e. Tänkte även köra singleplayer klart till att börja med, sedan ägna mig åt multiplayer.
Citera
2013-09-11, 14:03
Medlem
Hawxs avatar
Vi hoppar in och gör en Husby på samtliga servrar!
Citera
2013-09-11, 14:06
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
GreeniceT agerar ledare för Flashback Crew på Xbox. Tror det är runt 40-50 pers som kör på xbox nu!
Agera kungar på Xbox live, vi lovar att vi skall regera på PSN.

Du kan vara lugn, vi kommer härska som dom vandaler vi är. Dödsknark åt folket!

Vi får hitta ett eget turf där vi håller till, lite som vårat signum. Folk ska veta att dom inte ska befinna sig där, då kommer ett gäng dödsknarkande vandaler och våldtar .
Citera
2013-09-11, 14:12
Medlem
Autoziones avatar
Det skulle vara så fruktansvärt kul om ett gäng på 4 stycken kom in på en server och bestämmer sig för att råna en butik. Personalen kämpar inte emot och allt går bra till de kommer ut till flyktbilen. Då står 12 stycken flashbackare med varsin minigun och mejar ner dem
Citera
2013-09-11, 14:13
Avslutad
Om poängen står i relation till antalet medlemmar så finns det egentligen ingen fördel med att vara överdrivet många i ett crew. Svårare att hålla ett högt snitt med 100 halvdana jämfört med 10 skillade spelare :/

Antar att Flashback crew främst kommer bli ett casual crew där målsättningen är att ha så kul som möjligt
Citera
2013-09-11, 14:19
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Om poängen står i relation till antalet medlemmar så finns det egentligen ingen fördel med att vara överdrivet många i ett crew. Svårare att hålla ett högt snitt med 100 halvdana jämfört med 10 skillade spelare :/

Antar att Flashback crew främst kommer bli ett casual crew där målsättningen är att ha så kul som möjligt
Hm, undrar om det är så det funkar. Ifall man kollar på leaderboards för Max Payne är det antalet XP hela Crew:et har samlat ihop som räknas. Det bäst rankade Crew:et har 151.804 medlemmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in