2013-10-10, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
1 till till MUWC farm

Ps3? Invita mig om man inte behöver vara ngn rank

amarkeby
Citera
2013-10-10, 12:20
Medlem
Min gubbe som försvann i söndags har fortfarande inte kommit tillbaka. Trodde att patchen som kom idag kanske skulle återställa de förlorade gubbarna men nej.

Jag undrar hur länge man får vänta på att få karaktären tillbaka eller när Rockstar ska meddela att de kan vara helt borta och man får börja om från scratch, snart väntat en vecka
Citera
2013-10-10, 12:23
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reaggaeprofil
Min gubbe som försvann i söndags har fortfarande inte kommit tillbaka. Trodde att patchen som kom idag kanske skulle återställa de förlorade gubbarna men nej.

Jag undrar hur länge man får vänta på att få karaktären tillbaka eller när Rockstar ska meddela att de kan vara helt borta och man får börja om från scratch, snart väntat en vecka
Vilken level var den?
För under den vecka du väntat borde du lika gärna kunnat starta om känns det som.
Jag fick min level 30-gubbe borttagen och jag började om dagen efter fast på en anna slot. Är uppe i level 80 nu med 4miljoner cash.
Citera
2013-10-10, 12:36
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Spräng sönder kärran och ta ut en ny på försäkringen, det är betydligt enklare.
Jo visst, men är bilen i impound så får man ju inte ens titta på den innan halva poliskåren är efter en.
Citera
2013-10-10, 12:49
Medlem
Autoziones avatar
Vad är det för en jävla dåre som har designat vissa av de här uppdragen? Det verkar överhuvudtaget inte som att man skall kunna klara dem på egen hand. Exempelvis

Att annat exempel är
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-10-11 kl. 19:10.
Citera
2013-10-10, 12:53
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Nej verkligen inte! Då blir du köttad när 2 helis kommer. Förlorat så många gånger för att folk gör så..

Ah det är bara att campa inne i rummet, helst ska man vara 4pers.

2st täcker ena hållet, och 2st på det andra(man duckar bakom lådorna). Så rör man sig inte ur fläcken förens alla är döda, då kan man ta ner helikopterna enkelt.

Precis det jag tänkte, för jag väljer alltid att sätta mig i rummet, medans alla andra "idioter" envisas med att sitta på taket.

Jag överlever "alltid" längst, men det blir problematiskt när det kommer knarkare från bägge håll när man sitter i rummet själv..
Citera
2013-10-10, 12:56
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Vad är det för en jävla dåre som har designat vissa av de här uppdragen? Det verkar överhuvudtaget inte som att man skall kunna klara dem på egen hand. Exempelvis

Att annat exempel är
Ta det lilla lugna. På Base Invaders, landa planet lungt och fint i början av landnings banan och tar sedan en buss och köra sönder planen. Med rätt hastighet så sprängs dom väldigt lätt. Sedan kör du in i hangern och tar helikoptern. Bus enkelt.

Sedan med Cops capacity. 4 sticky bombs räcker gott och väl.
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-10-11 kl. 19:10.
Citera
2013-10-10, 12:56
Medlem
Necrofilis avatar
Nu har jag köpt en lägenhet för 223000 kr, rätt nöjd faktiskt. Men jag hade velat se lite möjligheter tilll att få inreda något, det är tråkigt att allas lägenheter kommer se likadana ut.
Senast redigerad av Necrofili 2013-10-10 kl. 12:59.
Citera
2013-10-10, 13:05
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Nu har jag köpt en lägenhet för 223000 kr, rätt nöjd faktiskt. Men jag hade velat se lite möjligheter tilll att få inreda något, det är tråkigt att allas lägenheter kommer se likadana ut.
Håller med, hoppas att de i framtiden kommer att lägga till så att man, om inte flytta runt grejer, iallafall kunna välja mellan olika sorts möbler osv.
Citera
2013-10-10, 13:08
Medlem
carlankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Vad är det för en jävla dåre som har designat vissa av de här uppdragen? Det verkar överhuvudtaget inte som att man skall kunna klara dem på egen hand. Exempelvis Base Invaders där man skall förstöra 3 stycken jets. Oj, förstörde du Rons fula skitplan? Mission failed. Landar du på militärbasen och försöker skjuta tillbaka mot militären. Dead, because aimbot. Vill du göra något kul och flyga upp i planen för att sedan hoppa ut och se dem sprängas. Nej, det går tyvärr inte att gå in i dem alls.

Att annat exempel är Cops Capacity från Lester. Jag vet, vi ger dig en bil med "armor" men vi skiter i att göra fönstren skottsäkra. Ah, just det, vi ger poliserna aimbot också så att du dör innan du ens hinner spränga riot-bilen eftersom en polis kan tydligen skjuta bort hela din heavy armor plus halva ditt liv med ett skott. Förresten, riotbilen kan du spränga med två granater, men det krävs 6 stycken sticky bombs.

Jag klara Base Invaders genom att landa planet i närheten av ett jetplan (inte ett som är rödmarkerat).
Sen sköt jag alla "lazers".
Sen hoppa jag ut och sköt dom som står inne där helikoptern är och snodde den.
Ganska lätt.

Vad är grejen med lägenheter?
Får man ett stort garage med på köpet då?
Annars är det ju helt meningslöst!
Citera
2013-10-10, 13:15
Medlem
Behöver man spela singleplayer innan man går in på multi?
Har spelat de gamla GTA spelen väldigt mycket, och har ett kostnadsfritt GTA V Collectors Edition att hämta ut inne i stan, något jag inte orkat göra ännu, läst så mycket problem med just online delen.
Citera
2013-10-10, 13:18
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka

Vad är grejen med lägenheter?
Får man ett stort garage med på köpet då?
Annars är det ju helt meningslöst!

Ja, när du köper en av de dyrare lägenheterna får du ett garage med 10 platser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in