Citat:
Ursprungligen postat av
Autozione
Vad är det för en jävla dåre som har designat vissa av de här uppdragen? Det verkar överhuvudtaget inte som att man skall kunna klara dem på egen hand. Exempelvis Base Invaders där man skall förstöra 3 stycken jets. Oj, förstörde du Rons fula skitplan? Mission failed. Landar du på militärbasen och försöker skjuta tillbaka mot militären. Dead, because aimbot. Vill du göra något kul och flyga upp i planen för att sedan hoppa ut och se dem sprängas. Nej, det går tyvärr inte att gå in i dem alls.
Att annat exempel är Cops Capacity från Lester. Jag vet, vi ger dig en bil med "armor" men vi skiter i att göra fönstren skottsäkra. Ah, just det, vi ger poliserna aimbot också så att du dör innan du ens hinner spränga riot-bilen eftersom en polis kan tydligen skjuta bort hela din heavy armor plus halva ditt liv med ett skott. Förresten, riotbilen kan du spränga med två granater, men det krävs 6 stycken sticky bombs.
Jag klara Base Invaders genom att landa planet i närheten av ett jetplan (inte ett som är rödmarkerat).
Sen sköt jag alla "lazers".
Sen hoppa jag ut och sköt dom som står inne där helikoptern är och snodde den.
Ganska lätt.
Vad är grejen med lägenheter?
Får man ett stort garage med på köpet då?
Annars är det ju helt meningslöst!