2013-10-06, 21:21
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
För att styra tråden åt ett annat håll: Är det bara jag som redan är riktigt jävla less på alla icke-engelskspråkiga som sitter och skriker? Jävla spanjacker och Ryssar som på fullt allvar att alla förstår dom..

Jo jag vet, bara slänga en mute på allihopa.
Det är något som jag saknar i spelet, en globalmute istället för att man måste klicka sig in på varje spelare.
Citera
2013-10-06, 21:22
Medlem
RangBiskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Skumt, laddade precis upp en bild från kameran och 8 vänner på min friendslist spelar online med sina gubbar just nu. Hur förklarar du det?

Eftersom att cloudet kanske är uppe nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Tagga ner. Cloudet var inte alls nere när du postade detta inlägg kl. 20:30. Jag spelade då med mina vänner och jag spelar just nu också med 15 spelare på servern. Chockad? Sluta dampa på killen när du själv kommer med fel information.

OK! då funkar det ju nu såå inga problem cloudet uppe o inga spelare borta kööööööööör!!

Dem som vill adda mig på psn: Rang91 ... Är i level 15 och har mic!
Citera
2013-10-06, 21:23
Medlem
Varför kan man inte joina friends? Står bara att den inte hittar. Så jävla irriterande
Citera
2013-10-06, 21:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Jo jag vet, bara slänga en mute på allihopa.
Det är något som jag saknar i spelet, en globalmute istället för att man måste klicka sig in på varje spelare.
Håll nere Select/Back -> Chat -> No one
Det fungerar dock inte för lobbyn.

EDIT: På tal om icke-engelskspråkiga spelare i röstchatten: Jag hade en bounty på $5000 på mig. Jag fick känslan av att en spelare följde efter mig, så jag svängde ner i den tomma kanalen för att se om han skulle följa efter.
Mycket riktigt så svänger han ner på samma plats som jag och börjar köra mot mig, så jag tar skydd bakom min bil och väntar på att han ska komma till mig. När han är ~15 meter bort stannar han bilen, kliver ut och börjar skjuta åt mitt håll. jag besvarar elden med några välplacerade skott i huvudet och han dör utan problem, varpå hans pre-pubertala stämma börjar vråla sönder mina hörlurar på ett främmande språk. Efter ett tag förklarar han på knackig engelska att han ju bara var ute efter min bounty, och att det inte var något personligt menat.

Senast redigerad av PUSClFER 2013-10-06 kl. 21:32.
Citera
2013-10-06, 21:28
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
För att styra tråden åt ett annat håll: Är det bara jag som redan är riktigt jävla less på alla icke-engelskspråkiga som sitter och skriker? Jävla spanjacker och Ryssar som på fullt allvar att alla förstår dom..

Det är väl inget nytt. Så brukar det vara på de flesta spel jag spelat online. Går att stänga så att bara crew+Friends kan höras.

Jag har inte blivit dödad en enda gång i free roam. Men sedan har jag inte försökt närma mig någon okänd, utan håller mig till crew och vänner. Stannar man vid en okänd smäller det nog i ~70% av fallen

Fick dock lift av en okänd förut
Citera
2013-10-06, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrCreedy
Just nu är min gubbe borta när jag ska spela men han finns fortfarande på Social Club och kan se all progress. Det borde vara lugnt right?

var tryckte du för att se detta? career overview?
Citera
2013-10-06, 21:30
Medlem
Verkar vara kört att spela race, missions och dylikt... Men freeroam fungerar. Jävligt skumt
Citera
2013-10-06, 21:31
Medlem
ZEROX_18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RangBiskit
Eftersom att cloudet kanske är uppe nu?

OK! då funkar det ju nu såå inga problem cloudet uppe o inga spelare borta kööööööööör!!

Dem som vill adda mig på psn: Rang91 ... Är i level 15 och har mic!

Du har en friend request
Citera
2013-10-06, 21:36
Medlem
ZEROX_18s avatar
adda Viking9103 om nu vill lira
Citera
2013-10-06, 21:41
Medlem
anonymSTHLMs avatar
Ja ha, då var cloud uppe igen då.
Dock så är min gubbe fortfarande borta. Borde inte den ha kommit tillbaka i och med att "Cloudet" funkar igen?
Citera
2013-10-06, 21:41
Medlem
MrCreedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
var tryckte du för att se detta? career overview?

Career och sedan där man kan välja mellan Franklin, Michael och Trevor så har även online-karaktären adderats. Dock är min borta öven på Social Club nu :/
Citera
2013-10-06, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCreedy
Career och sedan där man kan välja mellan Franklin, Michael och Trevor så har även online-karaktären adderats. Dock är min borta öven på Social Club nu :/

Samma här, riktigt surt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in