2013-10-06, 22:47
Medlem
Testar här vilka online uppdrag spelar man i ett enda lag och spelar mot datorn tex 4 st spelare som slåss mot gäng osv.
Citera
2013-10-06, 22:47
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hur låste du upp den tredje slotten? För mig är både #3 och #4 låsta.

Är den låst för er?? För mig har den vart unlockad hela tiden. Fyran är låst däremot...

Verkar bugga rejält det hära...
Citera
2013-10-06, 22:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Jag körde survival när serverna fucka ur och jag är Lvl 11
Det enda som krävs är att hosten är tillräckligt hög rang. Resterande spelare kan lika gärna vara rang 1 för att kunna deltaga.
Vid rang 18(?) låser du däremot upp spelstilen för dig själv, så att den både syns på kartan och så att du själv kan välja att hosta den.
Citera
2013-10-06, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RangBiskit
+1

Det är just det som är problemet.. Folk är såna torskar så dem pallar inte vänta utan vill bara spela direkt .. Dessa torskar har säkert någon gubbe på level 20 och uppåt och blir så arga så att dem säger "Kommer aldrig spela mer något spel från R* sämsta som finns"

Det roliga med det är ju att om 1 vecka när allt funkar felfritt så kommer INGEN klaga och INGEN kommer bojkotta det så sluta snacka så mycket skit och ha ett liv utanför GTA så lovar jag att allt kommer lösa sig..

TÅLAMOD!!!

Har man väntat till första oktober, förväntar man sig ändå kunna få spela något smartass. Vad är ditt liv sitta på fb och leka smart?
Citera
2013-10-06, 22:54
Medlem
TomThumbs avatar
Hej, har inte hunnit spela så mycket online ännu. Men kommer nog att spela varje kväll nu i veckan.. Lirade med några från Flashback Crew ikväll och tyckte det var så jäkla frustrerande då jag inte hade en mikrofon, så en sådan ska skaffas nu i veckan.

Lägg gärna till mig om du vill ut på rövartåg någon kväll i veckan. Rickard3000 heter jag på PSN

Ha det gott så länge!
Citera
2013-10-06, 22:56
Medlem
.The.Dude.s avatar
Kunde spela i morse och såg då att min gubbe och alla pengar fortfarande var borta. Sen dog mitt internet hemma vid 13 men började precis fungera! Och nu har jag gubbe OCH alla pengar kvar. Denna lyckan..
Citera
2013-10-06, 22:57
Medlem
epiks avatar
Ärligt talat så har jag redan tröttnat på GTA:O.... Finns inte så mycket att göra efter man har testat det mesta, alla missions är typ samma... Är level 16
Citera
2013-10-06, 23:00
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Ärligt talat så har jag redan tröttnat på GTA:O.... Finns inte så mycket att göra efter man har testat det mesta, alla missions är typ samma... Är level 16

Är du ynka level 16 har du inte testat det mesta . .
Citera
2013-10-06, 23:03
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik

Kommer nya uppdrag ju högre rank du får, + mer cash! Jag slutade på lvl 27 och hade svinkul. Nu är jag level 2 och har svintråkigt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av glensven1
Har man väntat till första oktober, förväntar man sig ändå kunna få spela något smartass. Vad är ditt liv sitta på fb och leka smart?

Håller med. Den där idioten har raljerat och gapat på hela kvällen om hur efterblivna vi är som inte fattar att gubbarna bara är borta för tillfället och att vi ska skaffa oss ett liv.

Klart folk blir besvikna när deras arbete försvinner. Rockstar har utöver detta inte ens varnat spelare om att det kan hända. Hade rockstar gått ut och sagt att det finns en risk att bli av med gubben så hade jag inte spelat någonting :/

Folk blir ju extra besvikna när det är söndagkväll, det är ju nu dom flesta som jobbar och studerar har tid att spela ju
Citera
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Går det att spela singelplayer igen?
När har det inte gått att spela singleplayer, och varför frågar du det i multiplayer-tråden?
Citera
2013-10-06, 23:04
Medlem
odditys avatar
Nu är min level 20 snubbe borta och det verkar vara väldigt många som förlorar sina gubbar just idag.
Suck, stånk och stön...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in