2013-10-03, 21:13
Medlem
Rockstar skulle ha släppt en open beta för online. Seriöst. Skulle vara grymt om de hade funkat smooth redan från början då alla var riktigt sugna, är lika sugen nu. Men ah du förstår.

ganska less nu när man försöker så ofta kanske ska ge upp och vänta.. Men samtidigt kan andra spela, det gör mig smått irriterad
Citera
2013-10-03, 21:15
Medlem
CommonKnowledges avatar
Någon som vet hur ofta spelet sparas online? Finns det något sätt att spara själv?
Citera
2013-10-03, 21:20
Bannlyst
Behöver grym förare till mitt crew, adda mig på PS3.
General_044
Citera
2013-10-03, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Någon som vet hur ofta spelet sparas online? Finns det något sätt att spara själv?

När den bruna sync ikonen visas i hörnan. Trycker du start > online > leave GTA online så sparas det.
Citera
2013-10-03, 21:27
Avslutad
Nu är det så att jag faktiskt läst de flesta sidorna av den här tråden och frågan har ställts ett antal gånger men utan direkt svar. Jag behöver i alla fall inte fråga om det bara är för mig

Men om man ska starta första uppdraget och fastnar på launching session, inte waiting for players (vilket måste ses som någon sorts framsteg), har ni då väntat bara eller startar ni om? Hur länge har ni väntat? Vill inte starta om flera gånger om det är så att launching faktiskt betyder det som det ska betyda eller om det betyder starta om.

Förlåt om jag smutsar ner med mina frågor men kan inte hålla mig längre.
Citera
Medlem
nedranss avatar
Så kul att man satt uppe natten till tisdag och trodde man skulle få lira online.. Nu är det helg och jag har inte fått spela 1 sekund av onlineläget
Citera
Medlem
Har varit tvungen att göra om 5 gubbar nu och göra om alla uppdrag eftersom den inte har sparats efter man stängt av och nu står det time out to join session. RIKTIGT FRUSTRERANDE! Kanske borde låta bli att spela tills några dagar? veckor? innan den fungerar smootht.

Spelade hela natten igår tills jag kom upp till rank 8. Måste säga att det är ett väldigt bra onlinespel som jag kan tänka mig slösa många timmar framför tvn. Hoppas verkligen dom fixar till det här.

Ps3
Citera
2013-10-03, 21:28
Medlem
Hur ska det se ut? Om det bara står Settings, Players, Detail men inget under det, är det bara att starta om då?
Citera
2013-10-03, 21:29
Medlem
notice88s avatar
Nickar Vesterberg på social club.

Och jag lirar på ps3
Citera
2013-10-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Dover
Nu är det så att jag faktiskt läst de flesta sidorna av den här tråden och frågan har ställts ett antal gånger men utan direkt svar. Jag behöver i alla fall inte fråga om det bara är för mig

Men om man ska starta första uppdraget och fastnar på launching session, inte waiting for players (vilket måste ses som någon sorts framsteg), har ni då väntat bara eller startar ni om? Hur länge har ni väntat? Vill inte starta om flera gånger om det är så att launching faktiskt betyder det som det ska betyda eller om det betyder starta om.

Förlåt om jag smutsar ner med mina frågor men kan inte hålla mig längre.

Jag väntade 40min
Citera
2013-10-03, 21:50
Medlem
Myvrals avatar
Jäkla roligt spel måste jag säga.. däremot är det väldigt frustrerande att gubbarna försvinner.. nu var jag level 17 och hela skiten hängde sig.. när jag sedan gick in igen var gubben borta
Citera
2013-10-03, 21:52
Medlem
hittar inte Flashback crew. Heter det nåt annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in