2013-10-06, 22:34
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Så jävla trött på att alla uppdrag ger så äckligt lite pengar.

Skulle någon vänlig själ kunna skriva specifika namn på de uppdrag som genererar mest cash? Är lvl 10.

Körde någon survival förut då man blev attackerad av npc's och teamade ihop med andra spelare, de kom i waves, och max antal var 10 waves. Fick 25k för det missionet men kommer fan inte ihåg vad det hette och ingen aning om i vilken kategori det ligger i (Team deathmatch?)
Waves syns hela tiden på kartan i form av en gravsten(?) med kors på.
Citera
2013-10-06, 22:34
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Så jävla trött på att alla uppdrag ger så äckligt lite pengar.

Skulle någon vänlig själ kunna skriva specifika namn på de uppdrag som genererar mest cash? Är lvl 10.

Körde någon survival förut då man blev attackerad av npc's och teamade ihop med andra spelare, de kom i waves, och max antal var 10 waves. Fick 25k för det missionet men kommer fan inte ihåg vad det hette och ingen aning om i vilken kategori det ligger i (Team deathmatch?)
Ju högre rang du är, desto mer kommer uppdragen att generera. Du börjar i botten och jobbar dig uppåt, det är därför du tjänar så lite pengar i början.

Speluppdraget du beskriver heter "Survival". Jag tror man låser upp det runt rang 18.
Citera
2013-10-06, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Du har inte reflekterat över att när du gör nya gubbar hela tiden så skrivs dom gamla över?
Ingen jävla karaktär försvinner, så länge man har lite tålamod.

Har inte gjort nån ny gubbe nu, så lek inte smart ditt fån. Dom gångerna jag gjort ny gubbe är för de gamla aldrig dykt upp och har inte hört om nåt fall där folks gubbar dykt upp efter flera dagar. Så reflektera över vad du skriver innan du börja slå på tangentbordet så du inte låter totalt efterbliven.
Citera
2013-10-06, 22:35
Medlem
anonymSTHLMs avatar
Saknar fortfarande min "gubbe".
Loggade precis in och till min stora förvåning hade min ghetto-gangster förvandlats till en transvestit med hörselskydd!!!

Det är väl bara att lägga planerna på GTA Online på is och testa igen om ett halvår...

Man skulle ju nästan vilja tycka att Rockstar borde ha testat onlineläget lite mer istället för att utsätta oss för den här tortyren.
Tror ni att de på något sätt kommer att kompensera oss spelare/konsumenter/Beta-testare p.g.a allt strul?
Citera
2013-10-06, 22:36
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Precis, ett lotteri... Rockstar har ju snart inte sagt något på snart ett dygn igen, jag tror att folk som spelar nu och har kvar sina karaktärer riskerar att förlora dom ifall servarna går ner igen... För varje gång det hänt har ett antal spelare fått sina karaktärer raderade . . Denna gången drabbade det desto fler.
Källa genom att skumma igenom kommentarsfältet som flödar över på http://www.rockstargames.com/newswire/article/51522/gta-online-new-title-update-available-today-and-more.html

Kan tillägga att det som hände när min gamla char försvann på slott 1, var att jag hade pengarna kvar i alla fall. Gjorde andra gubben på slot 2, och har ännu inte fått tillbaka charen på varken första eller andra slotten. Som tur är fick jag behålla min tredje, på tredje slotten.
Citera
2013-10-06, 22:41
Medlem
jsson98s avatar
Nån som vet varför cloud servrarna är nere så ofta?
överbelastning?
Citera
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glensven1
Har inte gjort nån ny gubbe nu, så lek inte smart ditt fån. Dom gångerna jag gjort ny gubbe är för de gamla aldrig dykt upp och har inte hört om nåt fall där folks gubbar dykt upp efter flera dagar. Så reflektera över vad du skriver innan du börja slå på tangentbordet så du inte låter totalt efterbliven.
Om du inte har gjort någon ny gubbe nu så vänta någon dag då?
Anledningen till att du inte hört det är för att det inte finns en jävel som orkar vänta i flera dagar på att få sin karaktär tillbaka. Jag menar, det tar bara några dagar att spela tillbaka en ny.

Tråkigt att du tycker jag låter efterbliven, men det får stå för dig
Citera
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Kan tillägga att det som hände när min gamla char försvann på slott 1, var att jag hade pengarna kvar i alla fall. Gjorde andra gubben på slot 2, och har ännu inte fått tillbaka charen på varken första eller andra slotten. Som tur är fick jag behålla min tredje, på tredje slotten.
Hur låste du upp den tredje slotten? För mig är både #3 och #4 låsta.
Citera
2013-10-06, 22:44
Medlem
Hummlers avatar
Hur väljer jag så att det inte är auto aim på uppdragen? Blev lite besviken nu när jag hosta ett hahah
Citera
2013-10-06, 22:45
Medlem
Citat:
Anledningen till att du inte hört det är för att det inte finns en jävel som orkar vänta i flera dagar på att få sin karaktär tillbaka. Jag menar, det tar bara några dagar att spela tillbaka en ny.

haha.. bara göra en ny??? inte så jävla roligt när den försvunnit 3 gånger i lvl 7,8 och 16 och få spela om samma uppdrag hela tiden och lägga ner massa onödig tid
Citera
2013-10-06, 22:45
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Ju högre rang du är, desto mer kommer uppdragen att generera. Du börjar i botten och jobbar dig uppåt, det är därför du tjänar så lite pengar i början.

Speluppdraget du beskriver heter "Survival". Jag tror man låser upp det runt rang 18.
Jag körde survival när serverna fucka ur och jag är Lvl 11
Citera
2013-10-06, 22:46
Medlem
RangBiskits avatar
Citat:

+1

Det är just det som är problemet.. Folk är såna torskar så dem pallar inte vänta utan vill bara spela direkt .. Dessa torskar har säkert någon gubbe på level 20 och uppåt och blir så arga så att dem säger "Kommer aldrig spela mer något spel från R* sämsta som finns"

Det roliga med det är ju att om 1 vecka när allt funkar felfritt så kommer INGEN klaga och INGEN kommer bojkotta det så sluta snacka så mycket skit och ha ett liv utanför GTA så lovar jag att allt kommer lösa sig..

TÅLAMOD!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in