2013-10-10, 18:03
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Uppdraget där man ska hämta en briefcase i höghuset är ju omöjligt att göra 2 pers.. Man dör i helikoptern innan man hunnit landa

Har inte heller klarat siktet.. finner inte ens helikoptern.. Men första gången jag körde den så fann jag en gul lyftkran som gick ända upp till fienden och det så ut som man kunde ta sig in om man gick försiktigt
Citera
2013-10-10, 18:04
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Har inte heller klarat siktet.. finner inte ens helikoptern.. Men första gången jag körde den så fann jag en gul lyftkran som gick ända upp till fienden och det så ut som man kunde ta sig in om man gick försiktigt

Edit: tar 3523528035 timmar att klättra
Citera
2013-10-10, 18:14
Medlem
basssees avatar
Citat:
Uppdraget där man ska hämta en briefcase i höghuset är ju omöjligt att göra 2 pers.. Man dör i helikoptern innan man hunnit landa

Kan man inte döda han helikopter piloten man kan hyra för 1000 bucks och norpa den?
Citera
2013-10-10, 18:17
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Kan man inte döda han helikopter piloten man kan hyra för 1000 bucks och norpa den?
Ja.
Citera
2013-10-10, 18:21
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nja, tveksamt. Ibland kan man se att den vänstra siffran är högre än den högra. Det kan t.ex. stå 15/7 eller 7/15. Jag vill minnas att jag har sett 21 vid något tillfälle också.

Sätt Sticky Bombs vid din dörr till lägenheten och gå in. När någon ringer på dörren detonerar du bomben.
Hmm jadu då vete fan haha försöker fortfarande lista ut hur man farmar upp ens nya gubbe lättast, särskilt med nya patchen :/
Hur tror ni molnet fungerar förresten, hade en gubbe med lite saker upplåst inkl. lägenhet på #1 och igår så tröttnade jag och gjorde en ny på plats #2 - är hoppet ute eller kan han komma tillbaks?
Hittar inget här.

Kul grej bara, kollar in crews på PS3 och #1 World Ranking ligger ett litet crew på 4(!) personer, dom lär nog inte haft otur med gubbar och nött ganska hårt (19,494,410,003 RP) innan patchen kom.
Citera
2013-10-10, 18:23
Medlem
Naabois avatar
Då har dom alltså fixat "Replay"-alternativet ser det ut som. Om spelet ändå går ut på att grinda tills man spyr, varför gör dom något sånt?
Citera
2013-10-10, 18:24
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naaboi
Då har dom alltså fixat "Replay"-alternativet ser det ut som. Om spelet ändå går ut på att grinda tills man spyr, varför gör dom något sånt?
För att det inte är menat att man ska ha allt det bästa redan på lvl 10.
Citera
2013-10-10, 18:30
Medlem
Citat:

Stå mittemot, dvs ovanför Maze bank. Stå där uppe och sikta med snipern på de som står där man ska vara så att säga, andra skyskrapan som inte är "färdig" än. Efter du har skjutit några kan du landa säkert, men sen så är där fler under, men så länge man kan landa där så
Citera
2013-10-10, 18:32
Medlem
PUSClFERs avatar
Hah!

Jag kör ett vanligt race på Dipping In (Som råkar vara min bästa bana) mot 15 andra spelare. Alla kör som riktiga rötägg och gör allt i sin makt för att preja varandra av vägen. Det börjar med att jag får spin redan innan första checkpointen, så jag tvingas börja om från startlinjen. Nu har alla 10 sekunders försprång. Jag biter ihop och kommer ikapp spelaren som ligger näst sist, men när jag försöker köra om prejar han in både mig och sig själv i en vägg. Nu är jag riktigt jävla frustrerad, så medan han respawnar vänder jag om och kör rakt in i fören på honom och gasar på för att hålla honom på plats. Efter någon sekund släpper jag honom och vänder om för att försöka rädda tävlingen. Nu ligger jag ~30 sekunder efter.

Kan ni gissa vem som vann? (Utan att ta till fula knep dessutom) Tacka vet jag att Hosten tillät Custom Cars och att det var på min absoluta favoritbana.
Citera
2013-10-10, 18:33
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Averitaz
Stå mittemot, dvs ovanför Maze bank. Stå där uppe och sikta med snipern på de som står där man ska vara så att säga, andra skyskrapan som inte är "färdig" än. Efter du har skjutit några kan du landa säkert, men sen så är där fler under, men så länge man kan landa där så

klok idé
Citera
2013-10-10, 18:36
Medlem
basssees avatar
Förresten har ni fått det meddelandet "Timed out locating session. Please retur to Grand Thedt Auto V and try again later" och sedan pressat X utan resutalt?

Hmm okej jag väntade nyss i 5 min och då fungerade det.
Citera
2013-10-10, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hah!

Jag kör ett vanligt race på Dipping In (Som råkar vara min bästa bana) mot 15 andra spelare. Alla kör som riktiga rötägg och gör allt i sin makt för att preja varandra av vägen. Det börjar med att jag får spin redan innan första checkpointen, så jag tvingas börja om från startlinjen. Nu har alla 10 sekunders försprång. Jag biter ihop och kommer ikapp spelaren som ligger näst sist, men när jag försöker köra om prejar han in både mig och sig själv i en vägg. Nu är jag riktigt jävla frustrerad, så medan han respawnar vänder jag om och kör rakt in i fören på honom och gasar på för att hålla honom på plats. Efter någon sekund släpper jag honom och vänder om för att försöka rädda tävlingen. Nu ligger jag ~30 sekunder efter.

Kan ni gissa vem som vann? (Utan att ta till fula knep dessutom) Tacka vet jag att Hosten tillät Custom Cars och att det var på min absoluta favoritbana.

Haha grymt att du vann ändå! Precis sånna saker som gör att jag älskar racing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in