2013-10-06, 16:04
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
För att ta på/och av masken, håll in select. Finns att välja där.

Det vet jag, jag tog på masken och tänkte att dom inte skulle känna igen mig när jag tog av den men det gjorde dom.
Citera
2013-10-06, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Frågan ställs var och varannan sida i tråden.
Nej, den är inte permanent borta. Rockstar jobbar på att återställa de försvunna karaktärerna. Det är därför du inte ska skapa en karaktär i samma slot som din föregående karaktär, för då kan den inte återställas.

Okej tack!
Citera
2013-10-06, 16:06
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Det vet jag, jag tog på masken och tänkte att dom inte skulle känna igen mig när jag tog av den men det gjorde dom.

Fungerar inte för mig heller. Eller jag tror att jag blir av med polisen typ 2 sek snabbare om jag gör på det sättet. O tar av mig masken efter ett rån. Helt värdelöst.
Citera
2013-10-06, 16:07
Medlem
Citat:
Om man kör med andra spelare får man 20% extra RP. Jag tror inte man får någon ytterligare bonus om man spelar med Crew Members.
JP (Job Points). I dagsläget har de inget syfte annat än att visa hur hårt man har jobbat under sin nuvarande spelsession, men som jag har förstått det kommer de att nyttjas inför heists när väl de kommer.

Tackar, men jag är nästan övertygad att det stod " get X% more extra with crew member"
Citera
2013-10-06, 16:07
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Rekommenderar starkt att dra ihop ett gäng, hoppa in i en helikopter, hoppa fallskärm ut över millitärbasen, hijacka varsin JET.

Vi var 4 stycken som gjorde det i natt, 3/4 kom iväg oskadda medan en olycklig stackare blev nerskjuten..

Fasen vad roligt! Får man en fallskärm automatiskt när man gått in i helikoptern? Och sköt dom inte ner er innan ni landat?

Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Tackar, men jag är nästan övertygad att det stod " get X% more extra with crew member"

Tror det är 10% extra då. Så 30% med crew.
Citera
2013-10-06, 16:08
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Om man kör med andra spelare får man 20% extra RP. Jag tror inte man får någon ytterligare bonus om man spelar med Crew Members.
JP (Job Points). I dagsläget har de inget syfte annat än att visa hur hårt man har jobbat under sin nuvarande spelsession, men som jag har förstått det kommer de att nyttjas inför heists när väl de kommer.

Jag kan vara helt ute och cykla. Men jag i princip säker på att jag sett en inforuta ingame att det du säger stämmer, men samt att gör du med crew member så skall du få ytterligare 10%.
Citera
2013-10-06, 16:09
Medlem
ccoonnyys avatar
Men äre bara för mig som gubben har försvunnit eller?
Citera
2013-10-06, 16:11
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:

Nej det har hänt mig och flera andra också, det är bara och vänta...
Citera
2013-10-06, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Fasen vad roligt! Får man en fallskärm automatiskt när man gått in i helikoptern? Och sköt dom inte ner er innan ni landat?

Tror det är 10% extra då. Så 30% med crew.

Nix, var knappt en människa runt hangarerna, dom kom stormandes strax efter man satt sig i planet.

Känns verkligen som det är lönt att lira crew isåfall
Citera
2013-10-06, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Hur exakt använder jag mask? Jag såg något tips om det innan men läste inte så noga. Jag testade råna en butik med en mask på mig, körde ifrån så att polisen letade efter mig och tog av mig masken då. Inget speciellt hände, hade fortfarande polisen efter mig. Jag satt dock fortfarande i bilen, kan det ha med det att göra?

Masken är till för att butiksägaren inte ska känna igen dig nästa gång du kommer in i butiken. Hjälper ingenting mot polisen vad jag vet.
Citera
Medlem
Nu jävlar har jag börjat tröttnat på detta jävla skit. Spelat över 16 timmar och drog ihop en massa jävlar pengar och drog igenom en hel del uppdrag , och sen har allt försvunnit. Online delen funkar och det står inget att Clouds serverna ligger nere som det brukar göra. Utan jag måste börja om från noll igen.

Jag orkar inte , kan man möjligtvis få pengarna tillbaka eftersom jag har köpt ett icke fungerande spel? Mitt tålamod har tagit slut.
Citera
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Men läs tråden så får du svar på din fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in