2013-10-06, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Till er som frågar om ni vågar göra en ny karaktär om den förra blivit borttagen, så är svaret ja på den frågan, så länge ni gör det i slot 2 om den förra låg på slot 1.

Är inte sugen på att göra en ny vill bara ha tillbaka den sista jag gjorde, även om jag kanske blir några lvlar lägre. min fråga är alltså är den tillfälligt borta så det bara är att vänta eller är den helt raderad?
Tror det är väldigt många som undrar så är väldigt tacksam för svar.
Citera
2013-10-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Helt rätt! Sprängt 2 fordon hittills som jag ville bli av med.

Följer strömmen och postar en bild på "mig": http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3424/NUtHkWYYyESz3RbtE9_ikQ/0_0.jpg
Grym gubbe! Får man fråga hur du fixade till honom så? För hur jag än försöker fixa min gubbe i CC så ser han ut som en jävla pajas
Citera
2013-10-06, 15:51
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Är inte sugen på att göra en ny vill bara ha tillbaka den sista jag gjorde, även om jag kanske blir några lvlar lägre. min fråga är alltså är den tillfälligt borta så det bara är att vänta eller är den helt raderad?
Tror det är väldigt många som undrar så är väldigt tacksam för svar.
Frågan ställs var och varannan sida i tråden.
Nej, den är inte permanent borta. Rockstar jobbar på att återställa de försvunna karaktärerna. Det är därför du inte ska skapa en karaktär i samma slot som din föregående karaktär, för då kan den inte återställas.
Citera
2013-10-06, 15:51
Medlem
ZEROX_18s avatar
Nån som är sugen på att lira adda mig på ps3 heter Viking9103
Citera
2013-10-06, 15:55
Medlem
Var för övertaggad på att komma igång med spelandet i början av tutorialen...
Någon snäll som kan skriva hur mycket "extra" man får för missions om man kör med random respektive med crew member?

Undrar även vad det är man får när man gör uppdrag, $, RP (XP) men vad är det tredje man får?
Citera
2013-10-06, 15:56
Medlem
Albozs avatar
Kan man inte få tag på flygplan utan att köpa dem?
Citera
2013-10-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Kan man inte få tag på flygplan utan att köpa dem?
Jo, hittade nyss 3st på flygplatsen!
Citera
2013-10-06, 16:01
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Var för övertaggad på att komma igång med spelandet i början av tutorialen...
Någon snäll som kan skriva hur mycket "extra" man får för missions om man kör med random respektive med crew member?

Undrar även vad det är man får när man gör uppdrag, $, RP (XP) men vad är det tredje man får?
Om man kör med andra spelare får man 20% extra RP. Jag tror inte man får någon ytterligare bonus om man spelar med Crew Members.
JP (Job Points). I dagsläget har de inget syfte annat än att visa hur hårt man har jobbat under sin nuvarande spelsession, men som jag har förstått det kommer de att nyttjas inför heists när väl de kommer.
Citera
2013-10-06, 16:01
Medlem
Krukmakarns avatar
Någon som är sugen på att joina om jag skapar en till Flashback Crew? PS3.
Citera
2013-10-06, 16:02
Medlem
ccoonnyys avatar
Heeelt seriöst... Orkar fan inte mera. Det här är tredje fucking gubben jag gör. Gjorde en ny jävla gubbe senast igår och nu är han borta. Igen! För tredje gången. Hade runt 100 k och nu är allt borta. Va i helvete pysslar Rockstar med??

Jag har kört den där jävla tutorial 3 gånger. Orkar fan inte med den här instabila skiten längre.
Citera
2013-10-06, 16:02
Medlem
Hummlers avatar
Hur exakt använder jag mask? Jag såg något tips om det innan men läste inte så noga. Jag testade råna en butik med en mask på mig, körde ifrån så att polisen letade efter mig och tog av mig masken då. Inget speciellt hände, hade fortfarande polisen efter mig. Jag satt dock fortfarande i bilen, kan det ha med det att göra?
Citera
2013-10-06, 16:03
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Hur exakt använder jag mask? Jag såg något tips om det innan men läste inte så noga. Jag testade råna en butik med en mask på mig, körde ifrån så att polisen letade efter mig och tog av mig masken då. Inget speciellt hände, hade fortfarande polisen efter mig. Jag satt dock fortfarande i bilen, kan det ha med det att göra?

För att ta på/och av masken, håll in select. Finns att välja där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in