2013-10-05, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLoneWanderer
Varför ska man ha en lägenhet? Förutom garaget då. Finns det några mer fördelar med att ha det? Kan man tex förvara vapen där?

Kanske ha sina kläder man köpt där o.s.v.. Men alltid kul med lägenhet, lite mer verklighetsbaserat :P
Citera
2013-10-05, 11:57
Medlem
Hur ofta kan man sälja bilar? Sålde en för typ en timme sen, går fortfarande inte att sälja =/
Citera
2013-10-05, 12:00
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
Hur ofta kan man sälja bilar? Sålde en för typ en timme sen, går fortfarande inte att sälja =/
En gång per dag i spelet, det resetas klockan 12:00.
Citera
2013-10-05, 12:04
Medlem
Albozs avatar
Spelar ensam. Tycker det är otroligt tråkigt att köra själv. Man är desperat efter pengar nu i början och det känns som att man inte kan ha kul utan att spela med ett trevligt sällskap.
Citera
2013-10-05, 12:08
Medlem
Awbetts avatar
Otroligt jobbigt att man kan ha hur lätt som helst i passiv mode!!
Citera
2013-10-05, 12:10
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Spelar ensam. Tycker det är otroligt tråkigt att köra själv. Man är desperat efter pengar nu i början och det känns som att man inte kan ha kul utan att spela med ett trevligt sällskap.

Vilken konsoll kör du?
Citera
2013-10-05, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jull3E.G
Starta ny session, inte solo utan vanlig.

Shit fan du är gud om du lyckas hjälpa mig. Hur startar jag en ny session då ? btw, har ps3
Citera
2013-10-05, 12:18
Medlem
PUSClFERs avatar
Gällande karaktärer som har försvunnit från spelares profiler:
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267

Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Shit fan du är gud om du lyckas hjälpa mig. Hur startar jag en ny session då ? btw, har ps3
Start -> Online -> Join new game server
(Något i den stilen. Jag minns inte exakt vad det står, men du borde kunna lista ut vad jag menar)
Citera
2013-10-05, 12:26
Medlem
Nu premiärar jag online, hakilala på PSN.

Vit tshirt med FB logga, svarta brillor, hoppas man kan göra nån stöt eller nåt med er
Citera
2013-10-05, 12:26
Medlem
Kaejkos avatar
Bästa spelet! Är level 11 och spelet blir bara roligare! Tips på hur man tjänar mer pengar?
Har väldigt dyr bil som är försäkrad, den gör mig fattig haha

En sak jag stör mig på är att varje gång jag och mina polare spelar missions och sedan lämnar till freemode så hamnar vi på olika servar för att sedan måste joina om varandra.
Hoppas dom fixar det!
Citera
2013-10-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLoneWanderer
Varför ska man ha en lägenhet? Förutom garaget då. Finns det några mer fördelar med att ha det? Kan man tex förvara vapen där?

Du kan kolla ut från balkongen, spana in en spelare, sätt en bounty på honom, sen slår du på weazel news så kan du se när han febrilt försöker undkomma när resten av spelarna försöker döda honom
Citera
2013-10-05, 12:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Bästa spelet! Är level 11 och spelet blir bara roligare! Tips på hur man tjänar mer pengar?
Har väldigt dyr bil som är försäkrad, den gör mig fattig haha

En sak jag stör mig på är att varje gång jag och mina polare spelar missions och sedan lämnar till freemode så hamnar vi på olika servar för att sedan måste joina om varandra.
Hoppas dom fixar det!
Jag har lärt mig att Race är det som ger snabbast pengar. Det krävs dock att du är någorlunda duktig på att köra, alternativt att dina motståndare är värdelösa.
Fast det kanske bara är jag som inbillar mig att det är det snabbaste sättet eftersom jag har så roligt medan jag kör att jag helt tappar tidsuppfattningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in