2013-09-04, 19:19
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Får vem som helst joina Flashback crew eller måste man göra någon initiationsritt där man måste ta någon i 2an eller mörda någon?
30slak, gillar SD, hatar Judar/negrar/muslimer/islamister, Hasch/Weed intag flera ggr i veckan, allmänt kunnig inom droger, hatar feminister/Whitetrash/regeringen, medlem i minst 3år, över 1000inlägg, tar den/ger den i 2:an, anser att flashback är som en bibel, står de i Flashback så stämmer de!

De första jag ska göra i multiplayer är att skaffa en muskelbil å vråltrimma den till max, och sen ett stort jävla garage!!!
Citera
2013-09-04, 19:30
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Dum fråga kanske men jag har missat detta. Kommer det vara levels och en massa XP vi ska jaga som i tillexempel RDR? Där man även öppnar upp nya funktioner osv. ju högre level man blir?

Ens rikedomar kanske räknas som ranking istället? Någon form kukmätare måste man ju ha.
Citera
2013-09-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
De första jag ska göra i multiplayer är att skaffa en muskelbil å vråltrimma den till max, och sen ett stort jävla garage!!!

Du och jag tänker väldigt lika. Stort garage bestående av trimmade muskelbilar och stora maffiga pickup trucks. Även 1 eller 2 dune buggies
Citera
2013-09-04, 19:44
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Dum fråga kanske men jag har missat detta. Kommer det vara levels och en massa XP vi ska jaga som i tillexempel RDR? Där man även öppnar upp nya funktioner osv. ju högre level man blir?

Ens rikedomar kanske räknas som ranking istället? Någon form kukmätare måste man ju ha.
Är ganska säker på att man får jaga XP för att stiga i rank och låsa upp nya grejer som vapen, kläder, bilar, hus och annat. Dina pengar kommer du använda till att införskaffa en massa saker, men efter ett rån får man vara snabb med att sätta in sina pengar i en bankomat, för om man dör ligger ens plånbok och skräpar med kanske upp till en miljon
Citera
2013-09-04, 19:55
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Är ganska säker på att man får jaga XP för att stiga i rank och låsa upp nya grejer som vapen, kläder, bilar, hus och annat. Dina pengar kommer du använda till att införskaffa en massa saker, men efter ett rån får man vara snabb med att sätta in sina pengar i en bankomat, för om man dör ligger ens plånbok och skräpar med kanske upp till en miljon
Ja, läste det på IGN. Eftersom man bl.a kan försäkra sin bil så kanske man också på något sätt kan se hur mycket pengar andra har och vet man att någon har en större summa pengar på kontot så är chansen stor att han även har en hel del på sig. Most wanted man in Los Santos!
Citera
2013-09-04, 20:19
Medlem
herrmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ja, läste det på IGN. Eftersom man bl.a kan försäkra sin bil så kanske man också på något sätt kan se hur mycket pengar andra har och vet man att någon har en större summa pengar på kontot så är chansen stor att han även har en hel del på sig. Most wanted man in Los Santos!

Vore ball! Undra om man kan råna någon annan spelare? Känns väl lite långsökt..

Vad vet vi om anti-fusk? Just nu är det inte jättekul på IV-online på PC med alla trainers. Visst, man kan spela Ranked utan mods, men jag vill ha mina visuella mods :-/
Citera
2013-09-04, 20:42
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Uppgraderade bara en medlem från lägsta till näst lägsta, muscle till representative, då han pysslade en del med emblem och vill man ladda upp mer än ett måste man vara minst representative.

Ang, just emblem: Finns det någon vits med dom, förutom det man har som crew-logga? Kommer man kunna använda dom i spelet?
Citera
2013-09-04, 21:17
Medlem
En funktion som jag funderar på som jag inte sett någon ta upp.

Kan man ge pengar till medspelare online?

Om ja, så skulle det ju öppna upp för att man ska kunna jobba åt andra spelare. Typ livvakt, hämta/lämna, döda nån, råna osv.

Angående ev. antagningsrit till FB-Crew så borde man ju i så fall ha något "standardtest" man måste klara för att vara med Jag kommer antagligen behöva joina crewet senare pga ekonomi.
Citera
2013-09-04, 21:22
Medlem
Necrofilis avatar
Nu har jag bestämmt mig. Kommer spela på PS3. Gillar den kontrollen bättre.
Citera
2013-09-04, 21:36
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
Ang, just emblem: Finns det någon vits med dom, förutom det man har som crew-logga? Kommer man kunna använda dom i spelet?
Det har väl varit snack om att man kanske kommer kunna taga emblems på väggar m.m, även att det ska gå att ha ett emblems på vissa specifika kläder. Inget är säkert, men man kan ju alltid hoppas

Citat:
Ursprungligen postat av kakan7

Om ja, så skulle det ju öppna upp för att man ska kunna jobba åt andra spelare. Typ livvakt, hämta/lämna, döda nån, råna osv.

Angående ev. antagningsrit till FB-Crew så borde man ju i så fall ha något "standardtest" man måste klara för att vara med Jag kommer antagligen behöva joina crewet senare pga ekonomi.
Har inte tänkt på den funktionen, men det vore faktiskt riktigt nice!

Gällande invigningsrit är ju sådant alltid kul! Men tror det skulle bli svårt att införa då vi redan har över 80 medlemmar
Citera
2013-09-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Det har väl varit snack om att man kanske kommer kunna taga emblems på väggar m.m, även att det ska gå att ha ett emblems på vissa specifika kläder. Inget är säkert, men man kan ju alltid hoppas

Har inte tänkt på den funktionen, men det vore faktiskt riktigt nice!

Gällande invigningsrit är ju sådant alltid kul! Men tror det skulle bli svårt att införa då vi redan har över 80 medlemmar

Invigningsrit ska ju vara för dom som kommer in efter att GTA Online släppts Då blir det ju lite speciellt att få vara med från början
Citera
2013-09-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7

Leslie Benzie eller vem det var bekräftade att man iaf kan ge vapen till varandra. Om detta endast gäller under Heists eller även i free-roam vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in