2013-10-03, 21:52
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Dover
Nu är det så att jag faktiskt läst de flesta sidorna av den här tråden och frågan har ställts ett antal gånger men utan direkt svar. Jag behöver i alla fall inte fråga om det bara är för mig

Men om man ska starta första uppdraget och fastnar på launching session, inte waiting for players (vilket måste ses som någon sorts framsteg), har ni då väntat bara eller startar ni om? Hur länge har ni väntat? Vill inte starta om flera gånger om det är så att launching faktiskt betyder det som det ska betyda eller om det betyder starta om.

Förlåt om jag smutsar ner med mina frågor men kan inte hålla mig längre.

Jag sprang på en massa olika scenarion innan det till slut funkade för mig. Oftast så gick jag in i den blå cirkeln, snubben kör fram bilen, "waiting for players", den blå cirkeln kom fram IGEN, animationen med snubbe IGEN och sen fastnade allt i "loading." Om det fastnar för länge i "Waiting for players" så är det nog inget bra tecken heller.

Den gången då det till slut funkade:

- Gick in i den blå cirkeln.
- Animationen med bilen.
- "Waiting for players"
- Man står på parkeringen och väntar med andra spelare medan det står "Launching session."

Sen tog det typ 8 minuter innan skiten faktiskt satte igång.
Citera
2013-10-03, 21:53
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Tror dom kör server reset då och då för att fixa saker.
Igår lira jag och fixa 2 gubbar, råna och körde uppdrag.
Idag fanns dom kvar fast pengarna var borta, nu på kvällen skulle jag logga in och då var gubbarna borta.
Så jag tror dom kör reset på vissa saker för att fixa något.

Eller så är allt fuckat.
Citera
2013-10-03, 21:55
Bannlyst
Är det någon som har lyckats spara och komma tillbaka senare för att fortsätta på samma karaktär?
Ser bara inlägg om att det inte funkar och vet inte om jag vågar stänga av mitt ps3 efter 12 timmars speltid

Tack på förhand!
Citera
2013-10-03, 21:55
Medlem
Myvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezwizard
Är det någon som har lyckats spara och komma tillbaka senare för att fortsätta på samma karaktär?
Ser bara inlägg om att det inte funkar och vet inte om jag vågar stänga av mitt ps3 efter 12 timmars speltid

Tack på förhand!

Jag lyckades med det från det kom ut frams till nyss... jäkligt märkligt... mina två vänners chars försvann igår
Citera
2013-10-03, 21:56
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezwizard

Tack på förhand!

Du får spela lite till är jag rädd, just nu är clouden nere.
Citera
2013-10-03, 21:58
Medlem
Hummlers avatar
Detta är ju sinnessjukt. Jag startade ett solo game för att se om man gjorde framsteg då och nu är jag fast på "loading". Hur fan kan man fastna på ett solo game där inte en käft förutom jag måste vara med i första racet? Hahaha.
Citera
2013-10-03, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Jag lyckades med det från det kom ut frams till nyss... jäkligt märkligt... mina två vänners chars försvann igår

Tror jag låter mitt ps3 stå och köra inatt då,
precis skaffat lägenhet och nått rank 15, inte så sugen på att börja om!
Citera
2013-10-03, 22:06
Medlem
Lewens avatar
För att komma förbi första uppdraget rekommenderar jag att dashboarda och starta om tills ni får den suddiga freezeframen som blickar över staden samt quest interfacet, sedan vänta.
Kom precis in och har börjat köra första questsen, när jag kom ut från clothstoren blev jag överkörd.. welcome to gta v online.
Citera
2013-10-03, 22:10
Medlem
Thepudiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Så kul att man satt uppe natten till tisdag och trodde man skulle få lira online.. Nu är det helg och jag har inte fått spela 1 sekund av onlineläget
Samma här... jag fastnar på waiting for other players i första uppdraget när man får bil o ska rejsa mot nån....
Citera
2013-10-03, 22:15
Medlem
yojiibochans avatar
satt och lirade utan färre problem fram tills nu ikväll och min rank 10 bara spårlöst försvann, det är tredje karaktären som försvinner!
Citera
2013-10-03, 22:18
Medlem
HestDrickaColas avatar
Vill inte vara mod eller så alls, men det börjar bli ruggigt trist att läsa "slänger snart konsollen" "jävla skämt" etc. för en som vill läsa om någon har nåt kul att dela med sig av eller om man kan hjälpa nån med något.

Jag fick ett uppdrag igår, direkt efter man köpt kläder att råna en butik men jag hittade ingen kundvagn? Misstänker att det är laggigt men tänkte ifall de är något med att man måste ha något för ansiktet? Iofs har jag en grismask på mig, men ja.
Citera
2013-10-03, 22:25
Medlem
Går ju inte att råna banker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här