2020-04-19, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Flygande bilar är ju asbra. Jag som precis har börjat spela det och bara är level 40 hänger på spelare som har Deluxo och gör allt åt mig. Det blir lite tråkigt i slutändan men satan vad pengar man tjänar genom att inte behöva göra ett skit egentligen. Nu är nötandet igång för att själv införskaffa mig en Deluxo. Jag behöver bara cirka $4,5 miljoner till

Det blir jävligt tröttsamt när man själv började spela Online ca 2015 och har följt utvecklingen genom åren, de flygande fordonen kan vara bra i uppdrag men när man inte gör uppdrag och random idioter åker runt på sin flygande motorcykel och spränger allt bara för att jävlas så vill man bara slå sönder ansiktet på personen, sen tänker du dig att detta händer mer eller mindre varje gång du spelar under en fem års period...
Citera
2020-04-19, 18:34
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Det blir jävligt tröttsamt när man själv började spela Online ca 2015 och har följt utvecklingen genom åren, de flygande fordonen kan vara bra i uppdrag men när man inte gör uppdrag och random idioter åker runt på sin flygande motorcykel och spränger allt bara för att jävlas så vill man bara slå sönder ansiktet på personen, sen tänker du dig att detta händer mer eller mindre varje gång du spelar under en fem års period...
Jo, det är ganska störande faktiskt. Men för egen del så händer det som tur är inte så ofta. Jag spelar nästan bara uppdrag hela tiden.
Citera
2020-04-19, 19:21
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Flygande bilar är ju asbra. Jag som precis har börjat spela det och bara är level 40 hänger på spelare som har Deluxo och gör allt åt mig. Det blir lite tråkigt i slutändan men satan vad pengar man tjänar genom att inte behöva göra ett skit egentligen. Nu är nötandet igång för att själv införskaffa mig en Deluxo. Jag behöver bara cirka $4,5 miljoner till

hur får du pengar när du inte gör nånting ? din jävla luffare
Citera
2020-04-19, 20:17
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
hur får du pengar när du inte gör nånting ? din jävla luffare
Spelade med en vän, så han körde (flög) hela tiden. Han har Deluxo så han sprängde alla fiender hela tiden. Blev rätt tråkigt i slutändan men jag levlade rätt mycket och tjänade typ $650K.
Citera
2020-05-17, 17:47
Medlem
Reggaemans avatar
Ligger Rockstars Servrar nere helt eller?

Dammade av min gamla fysiska kopia och installerade den men får bara upp det här när jag försöker starta Online (Ja, jag har gjort ett par uppdrag i början av storyn)

https://imgur.com/szQKaO5
https://imgur.com/Bywb8Qp

Får bara error, när jag försöker starta Online inne i spelet så säger det bara att Rockstars servar ligger nere för maintenance

Försöker kolla på Rockstars hemsida om servrarna är online men sidan bara maler på och laddas inte...

EDIT: Lyckades installera deras launcher, men nu säger den att Gta behöver uppdateras, jag uppdateras och sen säger den "spelet är uppdateras och är klart för att spela" och sen står det fortfarande att spelet behöver uppdateras igen...
Och nu kan jag inte ens öppna launchern för att den inte kan hitta internetuppkoppling...
Senast redigerad av Reggaeman 2020-05-17 kl. 18:05.
Citera
2020-05-17, 18:09
Medlem
sniper77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ligger Rockstars Servrar nere helt eller?

Dammade av min gamla fysiska kopia och installerade den men får bara upp det här när jag försöker starta Online (Ja, jag har gjort ett par uppdrag i början av storyn)

https://imgur.com/szQKaO5
https://imgur.com/Bywb8Qp

Får bara error, när jag försöker starta Online inne i spelet så säger det bara att Rockstars servar ligger nere för maintenance

Försöker kolla på Rockstars hemsida om servrarna är online men sidan bara maler på och laddas inte...

EDIT: Lyckades installera deras launcher, men nu säger den att Gta behöver uppdateras, jag uppdateras och sen säger den "spelet är uppdateras och är klart för att spela" och sen står det fortfarande att spelet behöver uppdateras igen...
Och nu kan jag inte ens öppna launchern för att den inte kan hitta internetuppkoppling...

Jag starta upp mitt i går igen får samma problem kan inte spela online.
Citera
2020-05-17, 19:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sniper77
Jag starta upp mitt i går igen får samma problem kan inte spela online.

Får du samma problem eller?
Att servrarna verkar ligga helt nere och att det inte går att connecta någonstans?
Citera
2020-05-17, 20:14
Medlem
swebarbs avatar
dom har gett borta spelet gratis.. jag hade hållit mig borta från online ett tag framöver... funkade ju bajs även innan dom gav bort spelet... fokusera på storyn istället den är grym.
Citera
2020-05-17, 20:20
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
dom har gett borta spelet gratis.. jag hade hållit mig borta från online ett tag framöver... funkade ju bajs även innan dom gav bort spelet... fokusera på storyn istället den är grym.
Jovisst men det kan du glömma
Citera
2020-05-18, 23:16
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Dom? Vilka dom? Till vem har de gett bort spelet gratis? Varför då?
Citera
2020-05-18, 23:26
Medlem
Secondlifes avatar
Citat:
Dom? Vilka dom? Till vem har de gett bort spelet gratis? Varför då?

Den finns att ladda ner via Epic Games dock va den rätt många GB...
Citera
2020-05-20, 17:14
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secondlife
Den finns att ladda ner via Epic Games dock va den rätt många GB...

Tankade hem det free via Epic precis. Lite besviken trodde man kunde fortsätta och importera sin karaktär från PS4 där jag ligger på ~ lvl 150. Men de har tydligen tagit bort den funktionen för 2år sen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in