2020-05-21, 02:16
Medlem
Reggaemans avatar
Helvete vad GTA suger för tillfället...började spela igen efter att ha haft uppehåll på över ett år typ och det är ju värre än någonsin tack vare Rockstars egna launcher som man tvingas använda nu...spelet stängs av helt oväntat då och då utan förklaring och nu fastnar man typ varje gång man ska starta ett uppdrag...och tack vare att Epic gav bort spelet gratis så är alla randoms man hamnar med i uppdrag typ lvl 2 när man själv är lvl 280...vafan
"match with skill matched players" my ass
Citera
2020-05-21, 12:31
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Helvete vad GTA suger för tillfället...började spela igen efter att ha haft uppehåll på över ett år typ och det är ju värre än någonsin tack vare Rockstars egna launcher som man tvingas använda nu...spelet stängs av helt oväntat då och då utan förklaring och nu fastnar man typ varje gång man ska starta ett uppdrag...och tack vare att Epic gav bort spelet gratis så är alla randoms man hamnar med i uppdrag typ lvl 2 när man själv är lvl 280...vafan
Så ofta man ledsnar på randoms ja.
Så här ser ett vanligt scenario ut:
Uppdraget startar. Alla hoppar in i sina bilar och man förmodar att alla fyra kör mot punkt B.
Nej nej. En idiot med rank 35 kör åt tjotahejti. Hen kommer fram 3 minuter senare för hen ville titta på nåt hus eller container i någon annan del av LS.
Då har en rank 23 tröttnat och har börjat mata med sin rpg på både min bil samt 17 npcfordon.
Då surnar den siste med rank 56 och börjar avlossa sin granatkastare mot rank 23 och hans bil.
De står och slänger explosiviteter på varandra och någon av dem råkar begå självmord 2 gånger.
Uppdraget över. Ridå.
Citera
2020-05-21, 13:33
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Uppdraget startar. Alla hoppar in i sina bilar och man förmodar att alla fyra kör mot punkt B.
Nej nej. En idiot med rank 35 kör åt tjotahejti. Hen kommer fram 3 minuter senare för hen ville titta på nåt hus eller container i någon annan del av LS.
Då har en rank 23 tröttnat och har börjat mata med sin rpg på både min bil samt 17 npcfordon.
Då surnar den siste med rank 56 och börjar avlossa sin granatkastare mot rank 23 och hans bil.
De står och slänger explosiviteter på varandra och någon av dem råkar begå självmord 2 gånger.
Uppdraget över. Ridå.

Jo men randoms har alltid varit ett problem, det jag säger nu är att alla randoms som man blir matchade med i uppdrag är nu typ lvl 1-5, alla är nya spelare tack vare Epic som gett ut spelet gratis.
Vart fan är alla spelare som är lvl 200 och uppåt som man brukar bli matchade med om man väljer "skilled matched players" när man bjuder in folk

Fanns det inte en "spelare söker spelare" tråd om Gta Online?
Kan inte hitta den
Citera
2020-05-23, 23:12
Medlem
Reggaemans avatar
Bara jag som har enorma problem med Rockstars egna launcher?
Den går in i offline mode hela tiden för att den "can't establish connection".
Jag har inget problem med mitt Bredband i övrigt.

Ibland loggas man ut mitt i spelandet och man får typ logga in och ut ur launchern fem gånger innan den funkar, sjukt irriterande
Citera
2020-05-24, 11:46
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Bara jag som har enorma problem med Rockstars egna launcher?
Den går in i offline mode hela tiden för att den "can't establish connection".
Jag har inget problem med mitt Bredband i övrigt.

Ibland loggas man ut mitt i spelandet och man får typ logga in och ut ur launchern fem gånger innan den funkar, sjukt irriterande
Jag spelar på konsol. Men igår kväll försökte jag spela. Laddade om 3 gånger. 35 min utan att komma in. Rockstar har kraftiga problem.med sina servrar ibland.
Citera
2020-05-24, 18:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Jag spelar på konsol. Men igår kväll försökte jag spela. Laddade om 3 gånger. 35 min utan att komma in. Rockstar har kraftiga problem.med sina servrar ibland.

Fast nu verkar det inte vara problem med Gta servrarna i sig utan själva launchern där man går in för att starta gta, deras ny launcher har också en säkerhets capcha med såna där bilder och de funkar inte, fått sitta och klicka på de där jävla bilderna 50 gånger innan den godkänner att man "inte är en robot" så att man ens kan försöka logga in...
Citera
2020-06-12, 19:01
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Uppdraget över. Ridå.
Eller när man klarat av mission och man kommer tillbaka till session så får någon i ens
Team spel och dödar alla andra i teamet. Tack för hjälpen liksom
Citera
2020-06-12, 19:04
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Tycker nog rockstar får kompensera detta ordentligt med typ en mille i ingame pengar. Jag menar de där jävla shark korten är allt annat än billiga och det minsta man kan begära är väl att spelet ska kunna vara någorlunda spelbart för att få valuta för pengarna. Men det funkar just nu skit och då tycker jag att de kan kompensera spelarna med varsin mille.
Citera
2020-06-17, 15:09
Medlem
Citat:
"match with skilled matchen player" baserars enbart på din gubbe stats, därav blir du inkastad med low levels.

En sak som stör mig. Har spelat gta v online sen release. Fick en character swipe eftersom blev pengadroppad. Man ser alla timmar på min profil men blir endån kickad av alla high levels konstant fastän jag spelar/löser uppdrag bättre än dem.

Har där varit en massa exp mygel på sistånde eller vad är det för idioter som spelar detta nuförtiden?

För övrigt så verkar oppresor hysterin dött ut en stor del. Inte blivit griefad på rätt länge
Citera
2020-08-18, 18:51
Medlem
Börjat lira GTA online på PC nu.
Fixade det där billiga starter packet.
Det jag undrar framförallt är såna där sidor som säljer pengar (då om man köper något direkt från GTA, är ju relativt dyrt för summan man får?), medans köpa av andra spelare - det jag undrar är hur säkert det är överhuvudtaget? både hur säkert så man inte blir bannad då jag antar det egentligen inte tillåtet, men även så man inte blir scammad på något vis?
Citera
2020-11-16, 20:55
Medlem
kukflashs avatar
Tycker det är grymt kul att spela GTA på PC. Flyter på mycket bättre än ps4 har jag märkt.

Har inga problem med att hitta trevliga spelare. Oftast är dessa högrankade och har massa pengar och hjälper gärna till bara för att vara schyssta mot nya. Men en sak som jag inte klarar av det är att man blir disconnected hela jävla tiden av någon anledning. Det står bara "*nickname* has left the server" och alla spelarna som är inne "lämnar" samtidigt.
Citera
2020-12-15, 18:35
Medlem
ViTolis avatar
om någon vill bygga ett solid svenskt team på gta för heist och annan skit, kontakta mig. Less på alla jävla 12 åringar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in