2013-08-12, 23:06
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Min fundering blir att en kille som tycker att tjejer ser ut som skit och att män har ett mer tilldragande utseende, bör fundera lite över sin sexuella läggning.

Slog mig med.
Citera
2013-08-12, 23:08
Bannlyst
Kvinnor är generellt sätt fulare än män. Hört av en tjej.
Citera
2013-08-12, 23:08
Medlem
Det finns tjejer som inte ser bra ut utan smink och tjejer som inte ser bättre ut med smink. Det finns killar som skulle behöva sminka sig för att se bättre ut och det finns tjejer som ser bra ut utan smink. Mörkrädd blir jag inte.
Citera
2013-08-12, 23:10
Medlem
nedboys avatar
Ditt tips är väl inte så smart? Om hon är en tia med smink och tappar 4 om hon tvättar sig. Varför inte låta henne vara en tia och sätta på henne?

För att göra det ännu enklare så kan du gå ut på krogen och ragga 6or. När ni kommer hem till dig så ställer du fram en låda smink och säger till henne att ordna till sig medans du sätter dig med en kall öl och slappar en stund i soffan. När hon är klar så är hon en tia och du sätter på en tia.

Du får vara lite smartare TS förfan...
Citera
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av improperguy
mer än dig skulle jag tippa på du verkar inte heller ha läsförståelse med tanke på topic som du går helt utanför.

Klart att du har. Du har dessutom säkerligen större kuk, rökte bättre gräs än jag och på alla sätt och vis är en bättre människa än vad jag är.

Jag förstår så klart ditt syfte med den här tråden och saken är ju helt enkelt den att jag inte håller med dig. Det finns massvis med tjejer som ser alldeles utmärkta ut utan smink men visst finns det massor av skräckexempel också.
Citera
Medlem
Leatys avatar
Citat:
mitt tips till killar är att innan ni knullar bruden som ni träffat på krogen TVINGA HENNE att duscha innan så du verkligen ser vad du faktiskt stoppar din manslem i. Hon kommer givetvis att gå ner 4 poäng på "iwudfckdat" skalan så det gäller bara att haffa 10or på krogen som sedan efter duschen kommer vara mediokra 6or.

Är det här en beprövad grej?
Citera
Bannlyst
Citat:
och du verkar vara extremt retarded eftersom du inte kan söka på angelina jolie without makeup på du vet, den där sökmotorn google DIN DUMMA FITTA,

http://www.google.se/search?q=angelina+jolie+without+makeup&source=lnms &tbm=isch&sa=X&ei=y04JUubxEKqt4AT66YFY&ved=0CAcQ_A UoAA&biw=1024&bih=672#biv=i%7C3%3Bd%7CiiS-X-hCyLkVgM%3A

Sett snyggare tjejer än detta utan smink i Sverige.
Citera
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Min fundering blir att en kille som tycker att tjejer ser ut som skit och att män har ett mer tilldragande utseende, bör fundera lite över sin sexuella läggning.

Tänkte precis samma sak. Visst kvinnor utan smink ser ju sällan lika bildsköna ut som när de bär smink, men män är ju bara kväljningsframkallande till utseendet rakt igenom (vare sig de bär smink eller ej).

Så hur en "heterosexuell" man kan få för sig att män skulle vara "naturligt sexiga" och dessutom att de skulle se bättre ut än osminkade kvinnor kan jag inte relatera till överhuvudtaget.
Citera
2013-08-12, 23:11
Medlem
TheGamers avatar
Citat:

Fast utseendet har inget med läggning att göra. Jag kan tycka att vissa killar ser bra ut och fortfarande bara tända på tjejer - tror du tänkte lite fel där.

OnT: TS, du får ta ut svängarna lite, låter som du suttit vid datorn lite väl länge. Förövrigt så är du i fel fora om du vill diskutera skönhet.

Dessutom tror jag faktiskt dagens feminism spelar in, att kvinnor är värda guld medan män kan komma och gå - d.v.s detta "Vi ska ha Brad Pitt men vi ser själva ut som en säck potatis". Du får väl finna en vacker kvinna istället för att gnälla att de inte finns.
Citera
2013-08-12, 23:11
Medlem
Smink är inte så jättefantastiskt, vissa förstör ju till och med sin naturliga skönhet med massa smink.. men idag sminkar killar sig också, täcka acne o skit. fler än vad man tror...!
Citera
2013-08-12, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Fast utseendet har inget med läggning att göra. Jag kan tycka att vissa killar ser bra ut och fortfarande bara tända på tjejer - tror du tänkte lite fel där.

OnT: TS, du får ta ut svängarna lite, låter som du suttit vid datorn lite väl länge. Förövrigt så är du i fel fora om du vill diskutera skönhet.

Dessutom tror jag faktiskt dagens feminism spelar in, att kvinnor är värda guld medan män kan komma och gå - d.v.s detta "Vi ska ha Brad Pitt men vi ser själva ut som en säck potatis". Du får väl finna en vacker kvinna istället för att gnälla att de inte finns.

jo, men hon är tjej/kvinna. de är inte rationella och de tänker, för ofta, väldigt fel
Citera
2013-08-12, 23:15
Medlem
sckrollans avatar
Frågan är ju vad det har för betydelse?

Om TS anser sig nu så naturligt vacker och överlägsen och alla de som håller med honom så kan ju de vara lyckliga med och leva sitt liv på det och se hur långt de kommer i relationer med den inställningen?

Vi kan ju hoppas att man kommer fram till hur man klonar så de kan göra kopior av sig själva så slipper vi gnället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in