2013-08-12, 22:47
Bannlyst
som vi vet så ser nästan alla tjejer förutom modeller ut som en påse skit utan smink medan vi män bara naturligt sexiga och allmänt överlägsna. främst här i detta avlånga land och i synnerhet blonda tjejer (utan ögonbryn/ljusa ögonfransar och tråkig hy). detta + all maskulinitet och feministanda som försiggår hos sveriges kvinnor gör det bara ännu värre.

i denna tråden tycker jag att vi postar bilder på "naturligt" vackra tjejer. hur många sådana finns egentligen? i sverige skulle jag tippa på... hmm... 10 % med absolut ingen smink alls. alla horor plockar ju sina ögonbryn men besides that, inge smet alls i ansiktet (möjligen sperma).

mitt tips till killar är att innan ni knullar bruden som ni träffat på krogen TVINGA HENNE att duscha innan så du verkligen ser vad du faktiskt stoppar din manslem i. Hon kommer givetvis att gå ner 4 poäng på "iwudfckdat" skalan så det gäller bara att haffa 10or på krogen som sedan efter duschen kommer vara mediokra 6or.

diskussion: varför ser majoriteten av kvinnor (främst i sverige) ut SOM REN JÄVLA SKIT utan smink? Sen har alla dessa sliddjur mage att kräva en brad pitt som kille? HAHAHA kom tillbaka i nästa liv när ni ser ut som angelina jolie utan smink.
Citera
2013-08-12, 22:51
Medlem
FFJJPPs avatar
Haha ligger nåt i det hela ...tyvärr! Ändå rätt intressant hur lite mascara kan göra "Lite mascara".
Citera
2013-08-12, 22:52
Bannlyst
Jag förstår inte verkligen.
Jag är kvinna med utländska rötter men jag finner svenska tjejer vara väldigt attraktiva utan smink.
Har du komplex?
Citera
2013-08-12, 22:53
Medlem
Chrillies avatar
Ingenting på kvinnor är riktigt, varken personlighet eller utseende, välkommen till Sverige.
Citera
2013-08-12, 22:55
Medlem
6buzz9s avatar
En naturlig kvinna kan inte se ut som Angelina Jolie eftersom hon alltid är uppsminkad när hon visar sig.
Citera
2013-08-12, 22:55
Bannlyst
Googla valfri amerikansk kändis + no makeup, så ser ni hur jävla "vackra" dom är egentligen.

Smink är djävulens påfund.
Citera
2013-08-12, 22:59
Medlem
Rätt självklart att tjejerna blir fulare utan sminket. Därför jag undviker de i största mån när de inte har sitt spackel, precis som de inte vill bli sedda heller. Speciellt för Sverige? Inte direkt.
Citera
2013-08-12, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SelphieMonkey
Jag förstår inte verkligen.
Jag är kvinna med utländska rötter men jag finner svenska tjejer vara väldigt attraktiva utan smink.
Har du komplex?

är du efterbliven? eller nej vänta det var ingen fråga med tanke på att du är tjej. hur får du ihop mina komplex med vad tråden handlar om? är du totalt.. jävla.. dum.. i huvudet? WOMENS LOGIC FAILS AGAIN
Citera
2013-08-12, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Ingenting på kvinnor är riktigt, varken personlighet eller utseende, välkommen till Sverige.
Så det är bara Sverige som är utseendefixerat? Jisses då har du inte vart utomlands särskilt ofta.
Sverige är ett wannabe land som tar efter alla andra länder för att nämna ett USA.
Citera
2013-08-12, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 6buzz9
En naturlig kvinna kan inte se ut som Angelina Jolie eftersom hon alltid är uppsminkad när hon visar sig.

och du verkar vara extremt retarded eftersom du inte kan söka på angelina jolie without makeup på du vet, den där sökmotorn google DIN DUMMA FITTA,
Citera
2013-08-12, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av improperguy
är du efterbliven? eller nej vänta det var ingen fråga med tanke på att du är tjej. hur får du ihop mina komplex med vad tråden handlar om? är du totalt.. jävla.. dum.. i huvudet? WOMENS LOGIC FAILS AGAIN

Du verkar ju lida av någon sorts psykisk störning eller komplex när du tycker svenska tjejer ser fula ut.
Dom ser ju bäst ut enligt många andra länder? Ska du trycka ner dessa kvinnor för att du är homosexuell eller för att du är ful och inte kan få en tjej? Jag försöker förstå varför du dras till män nämlingen.
Citera
2013-08-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FFJJPP
Haha ligger nåt i det hela ...tyvärr! Ändå rätt intressant hur lite mascara kan göra "Lite mascara".
Ja, det där är ju verkligen bara "lite mascara"..

OT så är det rätt självklart att man blir snyggare om man sminkar sig, det är lite det smink är till för. Killar blir också snyggare om de har smink på sig. Är dock rätt van vid att se mina tjejkompisar utan smink och det är då ingen som förlorar flera steg på nån poängskala. Det blir en annan sorts snygghet när man är osminkad jämför med sminkad. Jag får för övrigt fler komplimanger när jag är osminkad än när jag är sminkad, om jag inte gått in helt för sminkningen till fest med typ röda läppar och sånt som en del killar verkar ha fetisch för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in