som vi vet så ser nästan alla tjejer förutom modeller ut som en påse skit utan smink medan vi män bara naturligt sexiga och allmänt överlägsna. främst här i detta avlånga land och i synnerhet blonda tjejer (utan ögonbryn/ljusa ögonfransar och tråkig hy). detta + all maskulinitet och feministanda som försiggår hos sveriges kvinnor gör det bara ännu värre.
i denna tråden tycker jag att vi postar bilder på "naturligt" vackra tjejer. hur många sådana finns egentligen? i sverige skulle jag tippa på... hmm... 10 % med absolut ingen smink alls. alla horor plockar ju sina ögonbryn men besides that, inge smet alls i ansiktet (möjligen sperma).
mitt tips till killar är att innan ni knullar bruden som ni träffat på krogen TVINGA HENNE att duscha innan så du verkligen ser vad du faktiskt stoppar din manslem i. Hon kommer givetvis att gå ner 4 poäng på "iwudfckdat" skalan så det gäller bara att haffa 10or på krogen som sedan efter duschen kommer vara mediokra 6or.
diskussion: varför ser majoriteten av kvinnor (främst i sverige) ut SOM REN JÄVLA SKIT utan smink? Sen har alla dessa sliddjur mage att kräva en brad pitt som kille? HAHAHA kom tillbaka i nästa liv när ni ser ut som angelina jolie utan smink.