2017-02-13, 16:48
Medlem
falskmustarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
När ska ni killar lära er att långt ifrån Alla tjejer gör det som du skrev?
Det är naivt och tro att det går till så som du beskrev det, om du nu upplevt det kan jag bara beklaga.

Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Orka och ha råd med allt det du tar upp.

Bra där - "jag gör det minsann inte så det duger inte som argument!"

Det är ju knappast ovanligt att många tjejer idag sysslar med mer eller mindre allt det som räknades upp. Visst att alla inte opererar eller fettsuger sig - men om det vore så ovanligt, varför har det poppat upp så inihelvete många skönhetskliniker och frisörer och liknande som erbjuder något sådant?

Bara gå in och kolla på Instagram, för fan...
Citera
2017-02-13, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falskmustaren

Det är ju knappast ovanligt att många tjejer idag sysslar med mer eller mindre allt det som räknades upp. Visst att alla inte opererar eller fettsuger sig - men om det vore så ovanligt, varför har det poppat upp så inihelvete många skönhetskliniker och frisörer och liknande som erbjuder något sådant?

Men wtf, det är ju inte ens alla tjejer som använder kopiösa mängder med smink, tonar håret och fan och hans moster. Och ifall nu tjejer vill sminka sig, låt dom göra det. Men kom inte och påstå att alla gör det. Det är bullshit. Smink är förövrigt jävligt dyrt.
Citera
2017-02-13, 16:57
Medlem
falskmustarens avatar
Citat:
Men wtf, det är ju inte ens alla tjejer som använder kopiösa mängder med smink, tonar håret och fan och hans moster. Och ifall nu tjejer vill sminka sig, låt dom göra det. Men kom inte och påstå att alla gör det. Det är bullshit. Smink är förövrigt jävligt dyrt.

Läs igen, fåne. Jag skrev inte att precis alla gör det. Däremot kan du knappast förneka att det är djävligt vanligt idag - både med smink och allt det andra som räknades upp - men även med skönhetsingrepp av olika slag. I synnerhet om man jämför med hur det såg ut för 15 år sedan!
Citera
2017-02-13, 17:05
Avslutad
Citat:
Läs igen, fåne. Jag skrev inte att precis alla gör det. Däremot kan du knappast förneka att det är djävligt vanligt idag - både med smink och allt det andra som räknades upp - men även med skönhetsingrepp av olika slag. I synnerhet om man jämför med hur det såg ut för 15 år sedan!
Att säga att "Många tjejer" gör det är ungefär samma sak som att påstå Att Alla gör det.
Ni utgår från att minst9 av 10 tjejer har smink och annat krimskrams.

Jag har inte påstått att det inte är vanligt, bara dementerar att alla tjejer skulle använda "kopiösa mängder smink." Och allt det andra, du menar botox, tona håret, noppra ögonbryn m.m.? Sånt som killar OCKSÅ gör.
Och skönhetsingrepp har jag inga gjort, all natural.

Det jag har är *trumvirvel* MASCARA!
Citera
2017-02-13, 17:11
Medlem
Mooons avatar
Det borde duga precis lika bra som ts argument eller dina: "Det är ju knappast ovanligt att många tjejer idag sysslar med mer eller mindre allt det som räknades upp".

Som med precis allt annat i samhället så går några få all in med smink och andra grejer runt detta, andra gör något av det och andra tittar på och tar avstånd från denna skönhets-hets eller vad man väljer att kalla det. De flesta tjejer ser ju ut ungefär så här: https://www.google.se/search?q=vanlig+svensk+tjej&safe=off&biw=1281&bih= 905&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj53PL5uI3 SAhVCXSwKHTphC5IQ_AUIBigB#imgrc=wHQ_isDCf2hBVM:

Men vad är problemet egentligen? Det är deras tid och pengar som går åt? Gillar du inte mejkade kvinnor, välj en annan sorts tjej. Själv tycker jag inte att anabolstinna tatuerade män är någon hit men jag har inte ont av att de finns.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av improperguy
som vi vet så ser nästan alla tjejer förutom modeller ut som en påse skit utan smink medan vi män bara naturligt sexiga och allmänt överlägsna. främst här i detta avlånga land och i synnerhet blonda tjejer (utan ögonbryn/ljusa ögonfransar och tråkig hy). detta + all maskulinitet och feministanda som försiggår hos sveriges kvinnor gör det bara ännu värre.

i denna tråden tycker jag att vi postar bilder på "naturligt" vackra tjejer. hur många sådana finns egentligen? i sverige skulle jag tippa på... hmm... 10 % med absolut ingen smink alls. alla horor plockar ju sina ögonbryn men besides that, inge smet alls i ansiktet (möjligen sperma).

mitt tips till killar är att innan ni knullar bruden som ni träffat på krogen TVINGA HENNE att duscha innan så du verkligen ser vad du faktiskt stoppar din manslem i. Hon kommer givetvis att gå ner 4 poäng på "iwudfckdat" skalan så det gäller bara att haffa 10or på krogen som sedan efter duschen kommer vara mediokra 6or.

diskussion: varför ser majoriteten av kvinnor (främst i sverige) ut SOM REN JÄVLA SKIT utan smink? Sen har alla dessa sliddjur mage att kräva en brad pitt som kille? HAHAHA kom tillbaka i nästa liv när ni ser ut som angelina jolie utan smink.
Citera
2017-02-13, 17:14
Medlem
falskmustarens avatar
Citat:
Att säga att "Många tjejer" gör det är ungefär samma sak som att påstå Att Alla gör det.
Ni utgår från att minst9 av 10 tjejer har smink och annat krimskrams.

Jag har inte påstått att det inte är vanligt, bara dementerar att alla tjejer skulle använda "kopiösa mängder smink." Och allt det andra, du menar botox, tona håret, noppra ögonbryn m.m.? Sånt som killar OCKSÅ gör.
Och skönhetsingrepp har jag inga gjort, all natural.

Det jag har är *trumvirvel* MASCARA!

Nej - det är du som tolkar det så - och du som predikar om att vi minsann "utgår ifrån" det ena och det andra. Sluta med att gå off topic med dina halmgubbar.

Att du själv inte gjort något skönhetsingrepp betyder inte ett djävla skit, endast anekdotisk bevisföring.
Med ditt resonemang, så har jag personligen inte åkt ner till Malmö och skjutit ihjäl någon - betyder det att det inte ständigt sker skjutningar och mord i Malmö?
Citera
2017-02-13, 17:17
Avslutad
Citat:
Nej - det är du som tolkar det så - och du som predikar om att vi minsann "utgår ifrån" det ena och det andra. Sluta med att gå off topic med dina halmgubbar.

Att du själv inte gjort något skönhetsingrepp betyder inte ett djävla skit, endast anekdotisk bevisföring.
Med ditt resonemang, så har jag personligen inte åkt ner till Malmö och skjutit ihjäl någon - betyder det att det inte ständigt sker skjutningar och mord i Malmö?
Klart, det är så man får göra som tjej idag. Men du kanske har missat det.
Senast redigerad av emmagbg 2017-02-13 kl. 17:33.
Citera
2017-02-13, 17:35
Medlem
Ha ha.. Det finns en anledning till att tjejer lägger så mkt tid och pengar på att fixa sig.
Fast det kan fan inte vara roligt alltså. Inte undrar på att man blir sur och bitter som kvinna.

En lite kul historia:

Har en polare som är tillsammans med en japanska och hennes föräldrar bor i ett hus som ser ut ungefär som i div. Japanska skräckfilmer.
Hon är snygg som fan sminkad, men ser skitläskig utan utan smink.

Ibland brukade hon skoja med honom när han låg och sov genom att hänga håret över huvudet och krypa ner under täcket...och sen väcka honom med att göra en läskig min med sitt osminkade ansikte.

Flera gånger höll han på skita ner sig.
Citera
2017-02-13, 17:58
Medlem
Citat:

Hela denna j*vla tråd utgår från anekdoter. Skönhet ligger i betraktarens ögon förstår du.
Citera
2017-02-13, 21:38
Medlem
RonnyKålmans avatar
Så klart att man skulle få respons på mitt inlägg likt ett gäng utvecklingstörda barn. Ingen relevans what so ever i vissa av era svar. Varför? Jo för ni vet att jag har rätt, och sanningen gör ont

Men som sagt, älskar kvinnor ändå, sköna o knulla och mysa med ❤
Citera
2017-02-13, 22:38
Medlem
cerns avatar
Citat:
Lite mascara döljer ingenting och är bara fint. Vissa karlar gömmer sig bakom sitt skägg så - fair play.
Mascara är fint men med skägg så blir man ju fulare.
Citera
2017-02-14, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Mascara är fint men med skägg så blir man ju fulare.

Då har du inte sett mig rakad
Senast redigerad av algen84 2017-02-14 kl. 20:46. Anledning: rakad skulle det stå..Är inte vacker utan skägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in