Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-11, 23:54
  #1
Medlem
Tjejen kom hem i morse efter en utekväll och var konstig, får känslan av att hon varit otrogen. Hon fortsatte vara konstig när hon vaknade. Försökte fråga om det var något fel men då var hon mest grinig... men det leder till en annan fundering...

Hur stor är chansen att hon har haft ett ONS om man kommer hem vi 7-8 snåret på morgonen?
Citera
2013-08-11, 23:58
  #2
Medlem
Polyklorfenols avatar
Tänk om den lilla stackaren har blivit våldtagen? Det hände min tjej när hon kom hem från en semester med sina tjejkompisar och var konstig. Tog två veckor innan jag fick det ur henne.
Citera
2013-08-11, 23:59
  #3
Avstängd
eisapeittes avatar
Fråga om det är någon som vart dum mot henne?
Citera
2013-08-11, 23:59
  #4
Medlem
Bacheelors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutoL
Tjejen kom hem i morse efter en utekväll och var konstig, får känslan av att hon varit otrogen. Hon fortsatte vara konstig när hon vaknade. Försökte fråga om det var något fel men då var hon mest grinig... men det leder till en annan fundering...

Hur stor är chansen att hon har haft ett ONS om man kommer hem vi 7-8 snåret på morgonen?

Svårt att svara på. Titta henne i ögonen och fråga vart hon var på efterfest, tittar hon bort så ljuger hon om svaret troligtvis i alla fall.
Citera
2013-08-11, 23:59
  #5
Medlem
18.691%, varken mer eller mindre.

Hon kanske är konstig och grinig för att hon är bakfull?
Citera
2013-08-12, 00:01
  #6
Medlem
Caesar Johansens avatar
Brukar hon vara ute så sent?

Då alla krogar stänger runt två hugget i Sverige, så har hon ju garanterat varit någonstans... Har du frågat henne var hon uppehöll sig mellan stängning och hemkomsten?
Citera
2013-08-12, 00:01
  #7
Medlem
Offices avatar
Visst låter det tidigt att komma hem kl 7-8 om man har ligg, men det låter samtidigt sent att komma hem 7-8 om man bara har varit "ute". Oavsett så är det nog helt omöjligt att säga om hon har varit otrogen eller ej baserat på vad klockan stod på när hon kom hem.

Du får prata med henne, du känner ju henne bättre än någon här på Flashback.
Citera
2013-08-12, 00:02
  #8
Medlem
NovaOculuss avatar
Du får helt enkelt undersöka vaginan handgripligen.

Å andra sidan kanske hon bara har baksmällan från helvetet och orkar inte med paranoida förfrågningar.
Citera
2013-08-12, 00:04
  #9
Medlem
seriously?s avatar
Mest troligt har hon haft något fuffens för sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Tänk om den lilla stackaren har blivit våldtagen? Det hände min tjej när hon kom hem från en semester med sina tjejkompisar och var konstig. Tog två veckor innan jag fick det ur henne.

"Våldtagen"
Föll du för den på riktigt?
Citera
2013-08-12, 00:05
  #10
Medlem
regndroppens avatar
Hade ni kontakt under kvällen?
Citera
2013-08-12, 00:06
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Tänk om den lilla stackaren har blivit våldtagen? Det hände min tjej när hon kom hem från en semester med sina tjejkompisar och var konstig. Tog två veckor innan jag fick det ur henne.

Jag så kan de va! får försöka lite försiktigt se om hon kan klämma fram vad som är fel...
Citera
2013-08-12, 00:09
  #12
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutoL
Jag så kan de va! får försöka lite försiktigt se om hon kan klämma fram vad som är fel...

Det kan väl vara så, men otrohet är förmodligen troligare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback