• 1
  • 2
2013-08-11, 16:28
Bannlyst
Jag har varit tillsammans med min flickvän en längre tid och hon har den senaste tiden klagat på att vårat sexliv inte har utvecklat sig och vi alltid gör samma saker. Jag frågade henne om hon hade några konkreta förslag men hon ville att jag skulle komma med en överraskning och att hon inte hade några gränser. Hon sa typ "gör vad du vill". Eftersom jag inte visste riktigt vad vi skulle hitta på och då jag själv är relativt nöjd med sexlivet så kom jag på idén att man kanske skulle vara lite kinky och blanda in kiss och bajs.

Jag sa åt henne att blunda, öppna munnen och att det skulle komma en överraskning inom kort. Jag sa även att det kunde dröja en stund men att hon skulle vänta och det gjorde henne bara mer tänd. Efter en stund lyckades jag klämma ut en korv i hennes mun.

Hon blev chockad och frågade upprört vad i helvete jag höll på med samtidigt som hon spottade ut den lilla bajsklump som hamnat i hennes mun.. sen sprang hon genast in på toan och försökte få ut all bajssmak ur munnen. Hon började sen gråta och sa att hon aldrig mer ville se mig och att hon ska anmäla mig till polisen.

Nu börjar jag bli nervös. Kan hon anmäla mig för något brott och vilket brott i så fall? Vilka bevis kan hon åberopa? Hur ska jag bäst skydda mina intressen och undgå ett straff?

Jag hade tänkt att bara blåneka om hon anmäler mig. Hur ska hon bevisa det? Känner att jag behöver lite rådgivning för att inte hamna i en svår situation. Jag antar att förhållandet är kört men visst fan kan jag inte bli dömd när hon själv önskade sig en överraskning..?
Senast redigerad av F-lashback 2013-08-11 kl. 16:30.
Citera
2013-08-11, 16:36
Bannlyst
Det kan nog räknas som misshandel. Men hon fick ju lite som hon önskade!
Citera
2013-08-11, 16:40
Medlem
BigIvars avatar
Det är naturligtvis inte förbjudet att bajsa någon i munnen när detta sker i samförstånd. Och det gjorde det ju.
Citera
2013-08-11, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Det är naturligtvis inte förbjudet att bajsa någon i munnen när detta sker i samförstånd. Och det gjorde det ju.

Gjorde det det verkligen? Han berättade ju inte att han skulle bajsa henne i munnen, bara en överraskning.
Citera
Emerains avatar

Moderatormeddelande

Postat av Emerain 2013-08-11, 16:46
Medlem
Inga trollanklagelser, inget trams, inget off topic. Det inkluderar allt om deras sexliv, tekniker, och så vidare.

Håll er till den juridiska frågeställningen och ämnet. Varningar finns att dela ut.

//MOD

Ps. Detta är moderatorsmeddelande och synligt för alla som skriver inlägg sedan 11/8-13 klockan 18:15
Senast redigerad av Emerain 2013-08-11 kl. 18:16.
2013-08-11, 17:18
Medlem
Det skulle väl snarare gå in under ofredande än misshandel. Hade gärningen begåtts med samtycke hade den självklart inte varit straffbar.
Citera
2013-08-11, 18:00
Medlem
SteveAngellos avatar
Enligt tjejen hade hon "inga gränser". Självklart så förväntar hon sig inte avföring i sin mun. Hon kanske har en skyldighet att vara mer konkret när du frågar vad hon vill utöva i sängkammaren? Som ovanstående så passar ofredande in som brottsrubricering
Citera
2013-08-11, 18:02
Medlem
ronken82s avatar
Rent juridiskt, så känns det som ett typiskt "gråzonsfall", då hon gick med på en överraskning, men fick lite mer än vad hon kanske önskade sig. Svårt att säga vad det kan klassas som.. Ps. Kysstes ni efteråt?
Citera
2013-08-11, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F-lashback

Jag hade tänkt att bara blåneka om hon anmäler mig. Hur ska hon bevisa det? Känner att jag behöver lite rådgivning för att inte hamna i en svår situation. Jag antar att förhållandet är kört men visst fan kan jag inte bli dömd när hon själv önskade sig en överraskning..?

Så länge du blånekar kommer det inte hända ett dugg.
Ord står mot ord så åklagaren kommer inte ens väcka åtal angående en sådan ringa förseelse.
Citera
2013-08-11, 18:05
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2ganger2
Gjorde det det verkligen? Han berättade ju inte att han skulle bajsa henne i munnen, bara en överraskning.

Ja, det tycker jag. Eftersom:

Citat:
Ursprungligen postat av F-lashback
...Hon sa typ "gör vad du vill"...
Citera
2013-08-11, 18:20
Medlem
8814s avatar
Låter som det ligger i gråzonen
Citera
2013-08-11, 18:27
Bannlyst
Det ligger inte i närheten av någon gråzon.

Långvarigt förhållande och utdraget sexliv är tydliga tecken på att samförstånd råder kring de flesta händelser - eftersom ofredandet i sig är så pass "milt" och det hände relativt fria omständigheter så finns det ingen chans att TS skulle kunna bli dömd.

Går du och bajsar ett krogragg i ansiktet är det en annan sak.

Trolla lugnt TS.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in