Citat:
Ursprungligen postat av
Petey-Piranha
du säger ju att det är något som har gällt alla åldrar, olika länder och olika typer. jag får det till minst 5, sannolikt 10 killar som du alltå har svinat dig mot och de har alla kommit krypandes tillbaka? väntar på alla trådar som du stoltserade med btw.
Ja, mina svinerier har väl varit i varierande grad sviniga, men det har fungerat på fler än 10. Jag har inte försökt med "alla åldrar", men mellan 15-35 i alla fall. Definitivt från olika länder (jag har bott utomlands ganska länge) och olika typer av killar.
Jag letade lite efter trådar men vet inte riktigt vad jag ska söka efter, jag hittade den här så länge i alla fall, skriven av en tjej med samma upplevelser som jag:
https://www.flashback.org/t2070201
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Det är ju just det du förespråkar?
"Rädsla för ensamhet" talar ju för sig själv.
Nej, de flesta av oss är inte intresserade av känslor överhuvudtaget och mår vi dåligt över något så ser vi till att eliminera det irriterande objektet fort som attan. Du är tjej och kan omöjligt veta något om vad vi känner.
Nej, det är mitt beteende som ska väcka känslor hos honom och förvirra honom - inte jag som ska verka förvirrad och ombytlig. Allt handlar om mycket fina signaler, vilka ger honom en känsla av att få och bli ifråntagen kontrollen om vartannat utan att han själv förstår riktigt hur det går till.
För övrigt så förespråkar jag som sagt verkligen inte detta, jag bara påpekar att det fungerar.
Lika lite då som du kan veta någonting om hur tjejer känner och vilka motiv vi har för våra handlingar.