2013-08-09, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emceefrestajlo
OBS. Use With caution. En eye opener för alla niceguys där ute som väntar på den rätte

http://youtu.be/eFuMi36mg2k

Haze eyes blunt out.

Får fan ont i magen varje gång jag ser något "Game" relaterat. Nog för att det där är social dynamics och säkert stämmer. Det har fortfarande ett samband med "the game". Ge upp skiten för er egen skull. Inse att ni inte kan gå runt i sociala situationer och spela ett spel, baserat på andra folks känslor och hur naturen säger att dom ska/kommer att reagera. Det är vad psykopater gör. Eller folk som skiter i andras känslor. Så "Beta" som det kan bli.
Citera
2013-08-09, 16:59
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
du säger ju att det är något som har gällt alla åldrar, olika länder och olika typer. jag får det till minst 5, sannolikt 10 killar som du alltå har svinat dig mot och de har alla kommit krypandes tillbaka? väntar på alla trådar som du stoltserade med btw.

Ja, mina svinerier har väl varit i varierande grad sviniga, men det har fungerat på fler än 10. Jag har inte försökt med "alla åldrar", men mellan 15-35 i alla fall. Definitivt från olika länder (jag har bott utomlands ganska länge) och olika typer av killar.

Jag letade lite efter trådar men vet inte riktigt vad jag ska söka efter, jag hittade den här så länge i alla fall, skriven av en tjej med samma upplevelser som jag:
https://www.flashback.org/t2070201

Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Det är ju just det du förespråkar?

"Rädsla för ensamhet" talar ju för sig själv.

Nej, de flesta av oss är inte intresserade av känslor överhuvudtaget och mår vi dåligt över något så ser vi till att eliminera det irriterande objektet fort som attan. Du är tjej och kan omöjligt veta något om vad vi känner.

Nej, det är mitt beteende som ska väcka känslor hos honom och förvirra honom - inte jag som ska verka förvirrad och ombytlig. Allt handlar om mycket fina signaler, vilka ger honom en känsla av att få och bli ifråntagen kontrollen om vartannat utan att han själv förstår riktigt hur det går till.

För övrigt så förespråkar jag som sagt verkligen inte detta, jag bara påpekar att det fungerar.

Lika lite då som du kan veta någonting om hur tjejer känner och vilka motiv vi har för våra handlingar.
Citera
2013-08-09, 17:04
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
låter mer som att du fått desperata män som gör vad fan som helst för sex. jag tror inte en snubbe som ser bra ut och kan tänka med huvudet skulle gå efter dig i flera år.
använder du din metod om och om igen mot någon kille och det fungerar, så är det en person som jag tror kallas för beta-hane, eller en mes/snäll kille w/e. en person som kan vara kritiskt och ha respekt för sig själv hade nog fattat ganska tidigt om du bara är ute efter att spela med känslor.

jag är väl rätt beta/mes, jag vet själv en tjej som gjort som du ungefär. Hon flörtar med andra personer som mig för att göra så vi får känslor för henne, så hon har någon att välja på ifall hennes förhållande tar slut (hon har haft en hel jävla del med förhållanden sen tidiga tonår, hon skaffade en ny kille ca 1-2 veckor efter ett utav hennes förhållanden tog slut). jag har aldrig fallit för det då jag vet exakt vad hon är ute efter. hon har fått män som är antingen average eller som ser bra ut, så det är inga killar som är rediga nördar. kan tillägga att hon har lätt att få både killar och tjejer, eftersom hon faktiskt är lite manlig utav sig och tar initiativ. att ha den egenskapen kommer göra det lättare för män som inte vågar ta initiativ, därför får hon män som gör precis som hon vill och det är något hon älskar. hennes nuvarande är en average guy som gör massa skit för henne och har satt sig i ett rejält klister ifall det tar slut mellan dem, för han föll för hennes trick.

jag önskar dig lycka till med dina trick på någon som kommer inse snabbt eller förr eller senare vad du håller på med.

Det fungerar som sagt bäst på osäkra killar med stort och skakigt ego. Jag antar att det är samma typ av tjejer som också gillar drama och känslomässiga berg-och-dalbanor. Killarna i fråga har dock ofta sett bra ut och varit "coola killar", kaptenen för universitetets fotbollslag, skolans snygging osv. De triggas av en utmaning och klarar inte att få sitt ego sårat, så de blir som besatta. Det funkar såklart på desperata och töntiga killar också om de har dålig självkänsla.

Jag använder inte längre några trick och förespråkar som sagt ingenting av detta över huvud taget. Jag är i ett underbart förhållande utan några manipulationer alls med en underbar kille som jag är mycket kär i Jag ville bara påpeka att trådens ämne gäller killar likaväl som tjejer.
Citera
2013-08-09, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Ja, mina svinerier har väl varit i varierande grad sviniga, men det har fungerat på fler än 10. Jag har inte försökt med "alla åldrar", men mellan 15-35 i alla fall. Definitivt från olika länder (jag har bott utomlands ganska länge) och olika typer av killar.

Jag letade lite efter trådar men vet inte riktigt vad jag ska söka efter, jag hittade den här så länge i alla fall, skriven av en tjej med samma upplevelser som jag:
https://www.flashback.org/t2070201

du verkar som en rätt trashig tjej om du har uppfört dig så mot 10+ killar. mår du bättre av att behandla killar så? kompenserar du för något hemskt som du upplevde när du var liten eller varför är du så okänslig mot killar som visar intresse? är de verkligen så hemska människor? du verkar ha problem med ömsesidig respekt och medmänsklighet.

jag som trodde att det svämmade över med trådar, och du hittar inte en enda sån kille, bara en tjej som har en uppenbar toffel (killkompis som är friendzonad hårt) efter sig. nice.

läs det här inlägget från den tråden https://www.flashback.org/sp41765760

det sammanfattar rätt bra mina tankar om den. jag tycker synd om människor som uppför sig som du.
Citera
2013-08-09, 18:37
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det verkar sannerligen inte finnas någon hejd på din osjälviskhet. Tänk vad du slår knut på dig själv bara för hennes skull, det är fantastiskt.

Ja, du tror kanske på det här själv men jag gör det inte.
syftar du på Ayn Rand? Själviskhet, har osjälviska konsekvenser.

Jag slår knut på mig själv, i förhoppning att du håller din del av avtalet och aktivera din knippa synapser, så du tar del av budskapet.
Citera
2013-08-09, 19:10
Medlem
muskelstals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback270
Alla tjejer är inte sådär, men TS har en poäng. Jag är trött på fjollor som grinar för att de är oskulder. Det är hur lätt som helst att få en 18 årig efterbliven tjej, du leker med hennes känslor som TS skriver. Jag sa till en tjej en gång att hennes tänder var gula och att hon borde borsta dem. Vem var det som hamnade i hennes säng ett par timmar senare? ME !!

HAHAHA Gjorde också det på en tjej men det gick inte hem !
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in