Citat:
Ursprungligen postat av
Adriadne
Jag garanterar, det fungerar på killar också. Särskilt om man konsekvent nekar dem sex och tvingar dem att göra andra saker, förnedrar dem, ger dem hopp om sex och sen tar tillbaka det igen. Jag har haft sådana killar som hängt efter mig i flera år och aldrig ger sig.
låter mer som att du fått desperata män som gör vad fan som helst för sex. jag tror inte en snubbe som ser bra ut och kan tänka med huvudet skulle gå efter dig i flera år.
använder du din metod om och om igen mot någon kille och det fungerar, så är det en person som jag tror kallas för beta-hane, eller en mes/snäll kille w/e. en person som kan vara kritiskt och ha respekt för sig själv hade nog fattat ganska tidigt om du bara är ute efter att spela med känslor.
jag är väl rätt beta/mes, jag vet själv en tjej som gjort som du ungefär. Hon flörtar med andra personer som mig för att göra så vi får känslor för henne, så hon har någon att välja på ifall hennes förhållande tar slut (hon har haft en hel jävla del med förhållanden sen tidiga tonår, hon skaffade en ny kille ca 1-2 veckor efter ett utav hennes förhållanden tog slut). jag har aldrig fallit för det då jag vet exakt vad hon är ute efter. hon har fått män som är antingen average eller som ser bra ut, så det är inga killar som är rediga nördar. kan tillägga att hon har lätt att få både killar och tjejer, eftersom hon faktiskt är lite manlig utav sig och tar initiativ. att ha den egenskapen kommer göra det lättare för män som inte vågar ta initiativ, därför får hon män som gör precis som hon vill och det är något hon älskar. hennes nuvarande är en average guy som gör massa skit för henne och har satt sig i ett rejält klister ifall det tar slut mellan dem, för han föll för hennes trick.
jag önskar dig lycka till med dina trick på någon som kommer inse snabbt eller förr eller senare vad du håller på med.