2013-08-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Fast nej. Det har varit mycket tydligt att när jag har varit "på", dvs hört av mig, varit trevlig, flirtat och varit snäll så har de blivit uttråkade och tappat intresset, men om jag sen börjar dissa dem, spela ointresserad, förolämpar dem lite eller till och med beter mig riktigt svinigt så blir de först förbannade men sen vänder rollerna och de kommer krypande efter mig.

Vad är skillnaden?

Rubbad...

Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
fan vad du hittar på, du förstår dig inte på killar så bra va? sitter du verkligen och ljuger på ett anonymt forum för att rädda ditt skinn när du gjorde bort dig? har du investerat så mycket i ditt konto att du inte vågar erkänna att du har fel? patetiskt.

Sant...

Citat:
då har du träffat konstiga killar, för ingen skulle orka jaga efter dig när han har attraktiva tjejer som ställer upp. du vet bara hur du själv tänker och försöker applicera det på män, men vi tänker inte likadant. du försöker rädda ansikte, men vi vet allihop att du har fel. du är säkert ful och tjock och skriver bara sånt här för att folk ska tro att du är snygg. du menar att de players du snackar om har asbra kontakt med sina känslor LOL snacka om att hitta på.

Sant...
Citera
2013-08-09, 16:21
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
då har du träffat konstiga killar, för ingen skulle orka jaga efter dig när han har attraktiva tjejer som ställer upp. du vet bara hur du själv tänker och försöker applicera det på män, men vi tänker inte likadant. du försöker rädda ansikte, men vi vet allihop att du har fel. du är säkert ful och tjock och skriver bara sånt här för att folk ska tro att du är snygg. du menar att de players du snackar om har asbra kontakt med sina känslor LOL snacka om att hitta på.

Haha, nej jag tror som sagt att de är mycket känslomässigt avtrubbade och inte själv förstår varför de blir mer intresserade när de blir dissade. Men du kan själv läsa trådar här på FB, skrivna av killar, som plötsligt blir mer intresserade av en tjej när hon slutar höra av sig osv. Att "vilja ha det man inte kan få", att "jakten är det roligaste", osv. Det är så det brukar rationaliseras.

Killarna jag träffat har varit i olika åldrar, från olika länder och av alla olika typer. Så.. Detta är inte heller någonting jag hittat på själv. Det står i alla "how to get a husband"-böcker som någonsin skrivits att man ska spela svårflirtad, och ju duktigare man är på att manipulera och växla värme med kyla, desto mer besatt kan man få en man att bli. Det är enkelt.

Jag behöver inte hitta på saker, hun.
Citera
2013-08-09, 16:24
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Känner man en person väl så vet man vilka knappar man kan trycka på för att få reaktioner. Du ser till att hon inte får vara med i konversationen när hennes väninna är där. Du får en kompis att ringa upp dig och låtsas att det är hennes väninna och du delger oss stolt att hon ser helt förskräckt ut när du säger det.

Du spelar medvetet på hennes känslor och när hon reagerar precis så känslomässigt som du har planerat att hon ska, kallar du henne efterbliven och handikappad. Är hon en människa för dig överhuvudtaget?
Du missar helt att hon satta igång hela händelseförloppet själv, genom att va sur över en bagatell. Jag såg det som min moraliska plikt att vissa henne skillnaden mellan en bagatell och en viktig sak. Genom att ta hennes känsla av svartsjuka och dra den till det extrema, så kanske hon nästa gång inte blir sur över att jag äter lunch med en god vän, då hon nu har en mer nyanserad syn.

Min uppsåt är god och syftar till att stimulera till högre vetande. Som sagt hon är en väldigt smart och duktig kvinna, men just i detta avseendet var hon tämligen undermålig. Ett annat sätt att uttrycka det är att hon var förståndshandikappad. Mitt val av ord och begrepp, beror på att jag måste anpassa skriften till läsarnas nivå. På grund av detta använda jag ledsagare och förståndshandikapp, i rent pedagogiskt syfte.

Sedan så inbegriper denna utbildning en känslosam berg och dalbana, vilket är något kvinnor uppskattar. Dem tycker om detta, dem njuter av det och dem har en tendens att fastna för män som kan erbjuda denna färd. Min erfarenhet är att en del män som saknar denna kompetens också är bittra och avundsjuka på dem som har den. Oftast brukar dem sätta sig på högre hästar och klanka ner och beskylla oss för att inte vara moraliska.
Citera
2013-08-09, 16:27
Bannlyst
Citat:
Haha, jag ljuger inte det minsta Jag vet inte om jag förstår mig på killar men jag rapporterar vad jag varit med om och vad som funkar. Jag har mycket stor erfarenhet av dejtande och killar så jag tror jag vet bättre än du hur det fungerar. Att du inte kan se sidorna hos dig själv, eller hos dina killkompisar, beror bara på självförnekelse och att du, som de flesta killar, inte är i särskilt nära kontakt med dina känslor och inte känner dig själv så bra.
De flesta killar som är över 20 har faktiskt inte så mycket känslor. Vi vill bara må bra och det är allt. Om tjejer beter sig som sinnesrubbade psykon gör vi oss av med dem illa kvickt.
Citera
2013-08-09, 16:28
Bannlyst
Citat:
Haha, nej jag tror som sagt att de är mycket känslomässigt avtrubbade och inte själv förstår varför de blir mer intresserade när de blir dissade. Men du kan själv läsa trådar här på FB, skrivna av killar, som plötsligt blir mer intresserade av en tjej när hon slutar höra av sig osv. Att "vilja ha det man inte kan få", att "jakten är det roligaste", osv. Det är så det brukar rationaliseras.

Killarna jag träffat har varit i olika åldrar, från olika länder och av alla olika typer. Så.. Detta är inte heller någonting jag hittat på själv. Det står i alla "how to get a husband"-böcker som någonsin skrivits att man ska spela svårflirtad, och ju duktigare man är på att manipulera och växla värme med kyla, desto mer besatt kan man få en man att bli. Det är enkelt.

"haha", försök att skämta bort det med du går att läsa som en öppen bok. visa mig en enda sån jävla tråd, du hittar ju bara på. har du ljugit så mycket för dig själv så att du själv tror på det? det ska krävas en riktigt osäker individ för att hunsa efter en tjej som du. du säger att de kommer KRYPANDES efter dig efter att du har uppfört sig som ett SVIN. fattar du inte hur påhittat det låter? vad är det för jävla killar? hänger du bara med losers? eller är det ännu värre, påhittade losers? herregud kvinna. haha, ja du har säkert träffat och provat detta på kollar av flera typer, från olika länder och i alla åldrar. VISST TJEJEN, VISST. så du har uppfört sig SVINIGT, dina ord, mot alla dessa kombinationer och de har kommit KRYPANDE till dig? ge dig någon gång, du är bara för mycket. nu komemr det fram, du har alltså läst allt det här i någon hjälpbok, haha såna är bara trams.
Citera
2013-08-09, 16:30
Bannlyst
Citat:

Du verkar ha träffat lågintelligenta män med många kvinnliga drag.
Citera
2013-08-09, 16:30
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
De flesta killar som är över 20 har faktiskt inte så mycket känslor. Vi vill bara må bra och det är allt. Om tjejer beter sig som sinnesrubbade psykon gör vi oss av med dem illa kvickt.

Vem har talat om att bete sig som ett sinnesrubbat psyko? Det är just det man inte ska göra om man vill manipulera en man. Tvärt om. Men jag ger inga lektioner och det hör inte hemma i tråden.

För övrigt så finns det jättemånga killar och män, långt över 20, som också är fast i känslomässigt destruktiva relationer som de inte vågar/orkar/kan ta sig ut ur pga känslomässiga band och rädsla för ensamhet osv.

Killar har också känslor. Very much so.
Citera
2013-08-09, 16:33
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
"haha", försök att skämta bort det med du går att läsa som en öppen bok. visa mig en enda sån jävla tråd, du hittar ju bara på. har du ljugit så mycket för dig själv så att du själv tror på det? det ska krävas en riktigt osäker individ för att hunsa efter en tjej som du. du säger att de kommer KRYPANDES efter dig efter att du har uppfört sig som ett SVIN. fattar du inte hur påhittat det låter? vad är det för jävla killar? hänger du bara med losers? eller är det ännu värre, påhittade losers? herregud kvinna. haha, ja du har säkert träffat och provat detta på kollar av flera typer, från olika länder och i alla åldrar. VISST TJEJEN, VISST. så du har uppfört sig SVINIGT, dina ord, mot alla dessa kombinationer och de har kommit KRYPANDE till dig? ge dig någon gång, du är bara för mycket. nu komemr det fram, du har alltså läst allt det här i någon hjälpbok, haha såna är bara trams.

Behöver som sagt inte hitta på saker.. Men ja, jag har ibland betett mig svinigt mot killar och det har oftast resulterat i att de blivit mer intresserade.
Citera
2013-08-09, 16:34
Bannlyst
Citat:
Behöver som sagt inte hitta på saker.. Men ja, jag har ibland betett mig svinigt mot killar och det har oftast resulterat i att de blivit mer intresserade.

du säger ju att det är något som har gällt alla åldrar, olika länder och olika typer. jag får det till minst 5, sannolikt 10 killar som du alltå har svinat dig mot och de har alla kommit krypandes tillbaka? väntar på alla trådar som du stoltserade med btw.
Citera
2013-08-09, 16:38
Bannlyst
Citat:
Vem har talat om att bete sig som ett sinnesrubbat psyko? Det är just det man inte ska göra om man vill manipulera en man. Tvärt om. Men jag ger inga lektioner och det hör inte hemma i tråden.

För övrigt så finns det jättemånga killar och män, långt över 20, som också är fast i känslomässigt destruktiva relationer som de inte vågar/orkar/kan ta sig ut ur pga känslomässiga band och rädsla för ensamhet osv.

Killar har också känslor. Very much so.
Det är ju just det du förespråkar?

"Rädsla för ensamhet" talar ju för sig själv.

Nej, de flesta av oss är inte intresserade av känslor överhuvudtaget och mår vi dåligt över något så ser vi till att eliminera det irriterande objektet fort som attan. Du är tjej och kan omöjligt veta något om vad vi känner.
Citera
2013-08-09, 16:40
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Jag garanterar, det fungerar på killar också. Särskilt om man konsekvent nekar dem sex och tvingar dem att göra andra saker, förnedrar dem, ger dem hopp om sex och sen tar tillbaka det igen. Jag har haft sådana killar som hängt efter mig i flera år och aldrig ger sig.
låter mer som att du fått desperata män som gör vad fan som helst för sex. jag tror inte en snubbe som ser bra ut och kan tänka med huvudet skulle gå efter dig i flera år.
använder du din metod om och om igen mot någon kille och det fungerar, så är det en person som jag tror kallas för beta-hane, eller en mes/snäll kille w/e. en person som kan vara kritiskt och ha respekt för sig själv hade nog fattat ganska tidigt om du bara är ute efter att spela med känslor.

jag är väl rätt beta/mes, jag vet själv en tjej som gjort som du ungefär. Hon flörtar med andra personer som mig för att göra så vi får känslor för henne, så hon har någon att välja på ifall hennes förhållande tar slut (hon har haft en hel jävla del med förhållanden sen tidiga tonår, hon skaffade en ny kille ca 1-2 veckor efter ett utav hennes förhållanden tog slut). jag har aldrig fallit för det då jag vet exakt vad hon är ute efter. hon har fått män som är antingen average eller som ser bra ut, så det är inga killar som är rediga nördar. kan tillägga att hon har lätt att få både killar och tjejer, eftersom hon faktiskt är lite manlig utav sig och tar initiativ. att ha den egenskapen kommer göra det lättare för män som inte vågar ta initiativ, därför får hon män som gör precis som hon vill och det är något hon älskar. hennes nuvarande är en average guy som gör massa skit för henne och har satt sig i ett rejält klister ifall det tar slut mellan dem, för han föll för hennes trick.

jag önskar dig lycka till med dina trick på någon som kommer inse snabbt eller förr eller senare vad du håller på med.
Citera
2013-08-09, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Du missar helt att hon satta igång hela händelseförloppet själv, genom att va sur över en bagatell. Jag såg det som min moraliska plikt att vissa henne skillnaden mellan en bagatell och en viktig sak. Genom att ta hennes känsla av svartsjuka och dra den till det extrema, så kanske hon nästa gång inte blir sur över att jag äter lunch med en god vän, då hon nu har en mer nyanserad syn.

Min uppsåt är god och syftar till att stimulera till högre vetande. Som sagt hon är en väldigt smart och duktig kvinna, men just i detta avseendet var hon tämligen undermålig. Ett annat sätt att uttrycka det är att hon var förståndshandikappad. Mitt val av ord och begrepp, beror på att jag måste anpassa skriften till läsarnas nivå. På grund av detta använda jag ledsagare och förståndshandikapp, i rent pedagogiskt syfte.

Sedan så inbegriper denna utbildning en känslosam berg och dalbana, vilket är något kvinnor uppskattar. Dem tycker om detta, dem njuter av det och dem har en tendens att fastna för män som kan erbjuda denna färd. Min erfarenhet är att en del män som saknar denna kompetens också är bittra och avundsjuka på dem som har den. Oftast brukar dem sätta sig på högre hästar och klanka ner och beskylla oss för att inte vara moraliska.

Det verkar sannerligen inte finnas någon hejd på din osjälviskhet. Tänk vad du slår knut på dig själv bara för hennes skull, det är fantastiskt.

Ja, du tror kanske på det här själv men jag gör det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in