2013-08-08, 07:26
Bannlyst
Tjejer är i regel känslostyrda och ganska efterblivna. De är inte som oss män, de kan inte tänka rationellt när det kommer till deras relation till andra människor.

Det är därför de gör efterblivna grejer hela tiden som är svåra att förstå om man inte tar hänsyn till detta.

Det enda du behöver göra för att få en tjej är att få igång hennes känslor mer än vad nån annan gör för stunden. Du kan t.ex. vara direkt elak, vara överdrivet kärleksfull, ragga på hennes kompisar sen ragga på henne, säga att hon luktar illa, osv osv. Gå gärna fram och tillbaks mellan extremer ungefär som om du hade borderline, det gillar dom.

Glöm allt snack om alfa-hanar, bad-boys bla bla - det är skitsnack och inte essensen i vad det hela handlar om. De lyckas få igång tjejernas känslor och det kan vilken tönt som helst lyckas med. Det är riktigt simpelt och kan göras på miljoner vis.

Dela gärna med er av era erfarenheter och låt oss diskutera detta intressanta fenomen.
Senast redigerad av MysBalle 2013-08-08 kl. 07:46.
Citera
2013-08-08, 08:37
Medlem
This_is_me_s avatar
Dela med dig av dina erfarenheter till att börja med.

Du verkar ju ha utövat detta ganska länge.
Citera
2013-08-08, 08:45
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Tjejer är i regel känslostyrda och ganska efterblivna.

Haha! Härligt du är!

Jag tror du har delvis rätt ... tyvärr. Jag vet ibland när jag tröttat på en tjej som spelat svår, och bara bett henne dra åt pipan. Då vaknade intresset.
Citera
2013-08-08, 08:49
Bannlyst
Alla tjejer är inte sådär, men TS har en poäng. Jag är trött på fjollor som grinar för att de är oskulder. Det är hur lätt som helst att få en 18 årig efterbliven tjej, du leker med hennes känslor som TS skriver. Jag sa till en tjej en gång att hennes tänder var gula och att hon borde borsta dem. Vem var det som hamnade i hennes säng ett par timmar senare? ME !!
Citera
2013-08-08, 08:57
Medlem
mongozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback270
Alla tjejer är inte sådär, men TS har en poäng. Jag är trött på fjollor som grinar för att de är oskulder. Det är hur lätt som helst att få en 18 årig efterbliven tjej, du leker med hennes känslor som TS skriver. Jag sa till en tjej en gång att hennes tänder var gula och att hon borde borsta dem. Vem var det som hamnade i hennes säng ett par timmar senare? ME !!

eeeehh... Vet inte om jag skulle va så stolt över att hamna i säng med en tjej med gula tänder.
Citera
2013-08-08, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Dela med dig av dina erfarenheter till att börja med.

Du verkar ju ha utövat detta ganska länge.
Jag lovar att göra det senare när jag har tid.
Citera
2013-08-08, 09:10
Medlem
Adriadnes avatar
Att få henne att känna något är definitivt en absolut förutsättning för att sex/förhållande ska komma på fråga. Helt korrekt. Men jag skulle föreslå att försöka få henne att känna attraktion, nyfikenhet, glädje och kärlek snarare än att få henne att känna sig kränkt och förolämpad.

Personligen skulle jag aldrig mer prata med någon som förolämpade mig. Och alla tjejer har också läst The Game nuförtiden och det är pinsamt jävla genomskinligt när en kille försöker "negga en", ragga på väninnan osv. Vi vet era knep och ingenting är mer avtändande.
Citera
2013-08-08, 09:22
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Att få henne att känna något är definitivt en absolut förutsättning för att sex/förhållande ska komma på fråga. Helt korrekt. Men jag skulle föreslå att försöka få henne att känna attraktion, nyfikenhet, glädje och kärlek snarare än att få henne att känna sig kränkt och förolämpad.

Personligen skulle jag aldrig mer prata med någon som förolämpade mig. Och alla tjejer har också läst The Game nuförtiden och det är pinsamt jävla genomskinligt när en kille försöker "negga en", ragga på väninnan osv. Vi vet era knep och ingenting är mer avtändande.

Vad bra att det fortfarande finns "mogna" tjejer bland alla något mer "omogna" pojkar.
Citera
2013-08-08, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mongoz
eeeehh... Vet inte om jag skulle va så stolt över att hamna i säng med en tjej med gula tänder.
Citera
2013-08-08, 09:49
Medlem
Haha det här är fan det dummaste jag har hört. Visst det kan funka på vissa säger inte att det går, men låt oss titta på riskerna här istället.

Risk 1. Tjejen står och har kul och plötsligt kommer en ful nördig kille och förolämpar henne, Brudar ger dig en käftsmäll och skriker, ÄR DU SJUK I HUVUDET!???

Risk 2. Hennes kille/bror står bakom henne och hör allt. Du vaknar upp påväg mot akuten.

Risk 3. Nån annan kille hör detta och slår ner dig och tar tjejen själv.

Risk 4. Tjejen springer till en vältare/polis och säger att du otrevlig.

Vill ni verkligen vara svin att få knulla? snacka om desperata... Lär er hur man flörtar på riktigt istället för att mesa runt.
Citera
2013-08-08, 09:58
Medlem
Floodss avatar
Förstår din poäng, tjejer verkar bli upphetsade av att bli illa behandlade eller inte uppmärksammade... Har en tjej på mitt jobb som är allmänt jobbig och uppträder för självsäkert (vilket förmodligen beror på att hon är osäker, eller bara dum i huvet).
Jag är en väldigt snäll kille och brukar inte bry mig.

Hursomhelst så en dag var jag allmänt trött och irriterad så jag ignorerade bara henne, sa hon nånting till mig så nonchalerade jag det eller svarade bara spydigt. Senare samma dag hör jag henne snacka med en annan kollega om att jag är mer attraktiv idag än vanligt.
Från detta kan man ju bara utgå ifrån att tjejer tänder på män som ser ner på dem.
Citera
2013-08-08, 10:14
Medlem
aeons avatar
Adriadne har rätt i vad hon skriver. Visst tusan ska du få en tjej att känna något, det är hela grejen men att förolämpa? Nja, det kanske fungerar på tjejer kring 18-års åldern men det är inget du riktigt kan bygga ett förhållande på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in