2013-08-09, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
TS's tes är att kvinnor tycket om att åka känslomässig berg och dalbana. Jag ser mig själv som en ledsagare som tar henne igenom denna banna. Hon skrattar och är glad, för att i nästa stund vara sur. Det är inte mitt fel att hon är skapt så här, jag är bara en mellanhand.

Fast det är du som skapar obalansen och det känslomässiga gungflyet och det är vad hon reagerar på. Du rycker i trådarna och hon sprattlar. Det är du som tycker att det känns bra.

Citat:
Du måste bli bättre på att läsa och förstå det jag skriver. Antingen vill du manipulera mina ord eller så gjorde du ett avgörande misstag. Jag planerar ingenting, däremot så förutsåg jag vad som skulle komma hända, i och med hennes känslotillstånd. Jag agerar efter rådande spelregler och händelser. Detta är inte samma sak som att planera allt i förväg. Det är omöjligt att planera ett schackspel i förväg, för spelet förändras hela tiden. Varför skulle det vara annorlunda här?

Känner man en person väl så vet man vilka knappar man kan trycka på för att få reaktioner. Du ser till att hon inte får vara med i konversationen när hennes väninna är där. Du får en kompis att ringa upp dig och låtsas att det är hennes väninna och du delger oss stolt att hon ser helt förskräckt ut när du säger det.

Du spelar medvetet på hennes känslor och när hon reagerar precis så känslomässigt som du har planerat att hon ska, kallar du henne efterbliven och handikappad. Är hon en människa för dig överhuvudtaget?

Citat:
Du anklagar mig för att vara manipulativ, samt att felet ligger hos mig. Trots detta kräver du inget av mig?

Nej, jag kräver inget av dig. Jag belyser ett beteende som jag inte gillar och det förvånar mig inte att du inte förstår vad jag menar.
Citera
2013-08-09, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Förresten bör det kanske tilläggas att detsamma fungerar alldeles utmärkt på killar. Osäkra killar (i formen kaxiga, med spelat självförtroende och skakigt ego) blir som tokiga när man dissar dem och ger dem ett lillfinger om vartannat. Killar gillar också drama och känslor och vill ha "upprättelse" efter att ha blivit dissade och blir därför mer och mer på och intresserade. Jag har själv varit den manipulativa parten xx antal gånger så jag vet. Det är mycket enkelt.

MEN, jag sysslar inte med sånt längre eftersom det aldrig kan komma någonting vackert eller äkta ur det och det intresserar mig inte längre att ha ett harem av suktande män omkring mig.
Nej, Adriadne, det är inte riktigt samma sak. De vill inte förlora sitt knull och blir därför mer på. De vill ju helst inte allt det där, det är skillnaden. Tjejer blir ointresserade om det inte händer (ja, vissa tjejer.)
Citera
2013-08-09, 15:47
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Nej, Adriadne, det är inte riktigt samma sak. De vill inte förlora sitt knull och blir därför mer på. De vill ju helst inte allt det där, det är skillnaden. Tjejer blir ointresserade om det inte händer (ja, vissa tjejer.)

Fast nej. Det har varit mycket tydligt att när jag har varit "på", dvs hört av mig, varit trevlig, flirtat och varit snäll så har de blivit uttråkade och tappat intresset, men om jag sen börjar dissa dem, spela ointresserad, förolämpar dem lite eller till och med beter mig riktigt svinigt så blir de först förbannade men sen vänder rollerna och de kommer krypande efter mig.

Vad är skillnaden?
Citera
2013-08-09, 15:51
Bannlyst
Citat:
Fast nej. Det har varit mycket tydligt att när jag har varit "på", dvs hört av mig, varit trevlig, flirtat och varit snäll så har de blivit uttråkade och tappat intresset, men om jag sen börjar dissa dem, spela ointresserad, förolämpar dem lite eller till och med beter mig riktigt svinigt så blir de först förbannade men sen vänder rollerna och de kommer krypande efter mig.

Vad är skillnaden?
De blir uttråkade för att de har dig runt sitt lillfinger. Varför ska de då anstränga sig? De får knulla i alla fall.

Allt handlar om att de inte vill förlora sitt knull. Om de har ett överflöd av bra och attraktiva knull så hade de skitit i dig.
Citera
2013-08-09, 15:56
Medlem
retepm.s avatar
Stämmer rätt bra, kvinnor förblir barn livet ut. Barn är känslostyrda, sadistiska och oansvariga precis som kvinnor. Dom kan troligen inte rå för sin elakhet det är deras omogna hjärna som inte kan fatta rationella beslut bara. Man får även tänka på att prata långsamt så att de inte blir arga för att de inte hänger med. "Liksom vadårå? " "Men orka." Osv.
Citera
2013-08-09, 16:03
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
De blir uttråkade för att de har dig runt sitt lillfinger. Varför ska de då anstränga sig? De får knulla i alla fall.

Allt handlar om att de inte vill förlora sitt knull. Om de har ett överflöd av bra och attraktiva knull så hade de skitit i dig.

Samma sak med tjejer som gillar känslomässiga berg-och-dalbanor. De blir uttråkade av slemmiga killar som de har kring sitt lillfinger. Kan man inte få någon att känna kärlek och äkta positiva känslor så funkar det med att få dem att känna negativa känslor också.

Killarna jag syftar på har varit "players" som haft hur många tjejer som helst att välja på, men de hängde ändå efter mig. Jag garanterar, det fungerar på killar också. Särskilt om man konsekvent nekar dem sex och tvingar dem att göra andra saker, förnedrar dem, ger dem hopp om sex och sen tar tillbaka det igen. Jag har haft sådana killar som hängt efter mig i flera år och aldrig ger sig. Givetvis gillar de den känslomässiga berg-och-dalbanan och gillar att ha drama i sitt liv. Att känna någon typ av känslor är roligare för alla än att inte känna någonting och eftersom sådana killar ofta är känslomässigt avtrubbade inför alla tjejer de håller på med så blir de som tokiga när någon lyckas få dem att känna någonting alls.
Citera
2013-08-09, 16:06
Bannlyst
Citat:
Killarna jag syftar på har varit "players" som haft hur många tjejer som helst att välja på, men de hängde ändå efter mig. Jag garanterar, det fungerar på killar också. Särskilt om man konsekvent nekar dem sex och tvingar dem att göra andra saker, förnedrar dem, ger dem hopp om sex och sen tar tillbaka det igen. Jag har haft sådana killar som hängt efter mig i flera år och aldrig ger sig. Givetvis gillar de den känslomässiga berg-och-dalbanan och gillar att ha drama i sitt liv. Att känna någon typ av känslor är roligare för alla än att inte känna någonting och eftersom sådana killar ofta är känslomässigt avtrubbade inför alla tjejer de håller på med så blir de som tokiga när någon lyckas få dem att känna någonting alls.

fan vad du hittar på, du förstår dig inte på killar så bra va? sitter du verkligen och ljuger på ett anonymt forum för att rädda ditt skinn när du gjorde bort dig? har du investerat så mycket i ditt konto att du inte vågar erkänna att du har fel? patetiskt.
Citera
2013-08-09, 16:08
Bannlyst
Citat:
Samma sak med tjejer som gillar känslomässiga berg-och-dalbanor. De blir uttråkade av slemmiga killar som de har kring sitt lillfinger. Kan man inte få någon att känna kärlek och äkta positiva känslor så funkar det med att få dem att känna negativa känslor också.

De har inte alls speciellt många attraktiva tjejer att välja på om de beter sig så där. Personligen vill jag bara känna en känsla konstant och det är harmoni, alla killar jag känner funkar likadant om de inte har nån slags psykisk störning d.v.s. vilket är vanligt bland killar som indentifierar sig som "players", de är väldigt femeninma av sig och gillar därför det.
Citera
2013-08-09, 16:11
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
fan vad du hittar på, du förstår dig inte på killar så bra va? sitter du verkligen och ljuger på ett anonymt forum för att rädda ditt skinn när du gjorde bort dig? har du investerat så mycket i ditt konto att du inte vågar erkänna att du har fel? patetiskt.

Haha, jag ljuger inte det minsta Jag vet inte om jag förstår mig på killar men jag rapporterar vad jag varit med om och vad som funkar. Jag har mycket stor erfarenhet av dejtande och killar så jag tror jag vet bättre än du hur det fungerar. Att du inte kan se sidorna hos dig själv, eller hos dina killkompisar, beror bara på självförnekelse och att du, som de flesta killar, inte är i särskilt nära kontakt med dina känslor och inte känner dig själv så bra.
Citera
2013-08-09, 16:12
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
De har inte alls speciellt många attraktiva tjejer att välja på om de beter sig så där. Personligen vill jag bara känna en känsla konstant och det är harmoni, alla killar jag känner funkar likadant om de inte har nån slags psykisk störning d.v.s. vilket är vanligt bland killar som indentifierar sig som "players", de är väldigt femeninma av sig och gillar därför det.

Jag vill också bara känna harmoni, lycka och kärlek. Men det finns trasiga människor av båda kön och jag påpekar bara att det fungerar utmärkt på osäkra killar också.
Citera
2013-08-09, 16:14
Bannlyst
Citat:
Haha, jag ljuger inte det minsta Jag vet inte om jag förstår mig på killar men jag rapporterar vad jag varit med om och vad som funkar. Jag har mycket stor erfarenhet av dejtande och killar så jag tror jag vet bättre än du hur det fungerar. Att du inte kan se sidorna hos dig själv, eller hos dina killkompisar, beror bara på självförnekelse och att du, som de flesta killar, inte är i särskilt nära kontakt med dina känslor och inte känner dig själv så bra.

då har du träffat konstiga killar, för ingen skulle orka jaga efter dig när han har attraktiva tjejer som ställer upp. du vet bara hur du själv tänker och försöker applicera det på män, men vi tänker inte likadant. du försöker rädda ansikte, men vi vet allihop att du har fel. du är säkert ful och tjock och skriver bara sånt här för att folk ska tro att du är snygg. du menar att de players du snackar om har asbra kontakt med sina känslor LOL snacka om att hitta på.
Citera
2013-08-09, 16:14
Bannlyst
Citat:
Jag vill också bara känna harmoni, lycka och kärlek. Men det finns trasiga människor av båda kön och jag påpekar bara att det fungerar utmärkt på osäkra killar också.
De gör det säkert men dessa killar är en minoritet vilket inte tjejerna är i unga år åtminstone. Dom bästa tjejerna funkar ju kanske inte det här på dock som redan påpekats flera gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in