Citat:
Ursprungligen postat av
MysBalle
Men det är inget "the game"-skit. Jag tog bara upp lite exempel på rak arm och givetvis kan man inte gå fram till någon och säga att de luktar illa och tro att man ska få ligga för det. Det är förmodligen det sämsta sättet även om det kan funka.
Och hur ska man få nån att känna dom sakerna du angivit? Man får er att känna attraktion genom att få er att känna någonting, och för att få er att känna något så kan man inte ha en vanlig konversation och bara vara artig med kallprat, det utmärker sig inte och därför händer ingenting.
Allting låter så fint när du målar upp det Adriadne men verkligheten är en annan sak. Många tjejer blir besatta när man får dom att känna sig arga, upprörda, lite ledsna osv, tjejer gillar väldigt ofta drama av alla dess slag (därför stannar tjejer i destruktiva förhållanden b.la.). Alla tänker inte som dig. Sen sa jag inte att man måste just förolämpa någon.
Nej, självklart är inte alla tjejer som mig. Men man kan ju stilla fråga sig själv vilken typ av tjej man vill ha - en som älskar drama och måste ha känslomässiga kickar i form av bråk, skrik, tårar och svartsjuka för att inte "tappa känslorna" och dra vidare till nästa kille som får henne att "känna" något, eller en sansad tjej som inte vill ha annat än kärlek, respekt och positiva känslor och upplevelser.
Om man vill det senare, så är det bästa man kan göra för att skapa känslor att våga gå utanför "kallprat" och vanliga tråkiga samtalsämnen och våga gå in på lite djup, våga prata om saker som verkligen engagerar en, våga visa vem man verkligen är vid ett första möte, och samtidigt kunna skapa lite energi genom kroppsspråk, ögonkontakt osv. Alla killar jag verkligen fallit för och som verkligen fått mig att känna har gjort detta. Det är mäktigt när det sker! Och det bästa av allt är att om man visar vem man verkligen är så attraherar man någon som gillar en för just precis det. Man ökar radikalt sina chanser att hitta rätt!