2013-08-08, 10:41
Medlem
vassjagarns avatar
Utöva lite gammal hederlig nazi mind controlling menar du hah? Jag minns när jag var 15 lr nåt och gick på en hemmafest, utanför festen stod ett gäng snygga brudar och rökte , varpå jag ställer mej bredvid och säger , vafan skulle det inte dyka upp nå SNYGGA brudar här ? Varpå gänget börjar fnittra och under dom bildas en enorm pöl av snigelslemm.
Citera
2013-08-08, 11:21
Avslutad
Oftast de tjejer som gillar att ta skit är oftast de mest osäkraste tjejernas kan jag tänker mig.
Citera
2013-08-08, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Att få henne att känna något är definitivt en absolut förutsättning för att sex/förhållande ska komma på fråga. Helt korrekt. Men jag skulle föreslå att försöka få henne att känna attraktion, nyfikenhet, glädje och kärlek snarare än att få henne att känna sig kränkt och förolämpad.

Personligen skulle jag aldrig mer prata med någon som förolämpade mig. Och alla tjejer har också läst The Game nuförtiden och det är pinsamt jävla genomskinligt när en kille försöker "negga en", ragga på väninnan osv. Vi vet era knep och ingenting är mer avtändande.
Men det är inget "the game"-skit. Jag tog bara upp lite exempel på rak arm och givetvis kan man inte gå fram till någon och säga att de luktar illa och tro att man ska få ligga för det. Det är förmodligen det sämsta sättet även om det kan funka.

Och hur ska man få nån att känna dom sakerna du angivit? Man får er att känna attraktion genom att få er att känna någonting, och för att få er att känna något så kan man inte ha en vanlig konversation och bara vara artig med kallprat, det utmärker sig inte och därför händer ingenting.

Allting låter så fint när du målar upp det Adriadne men verkligheten är en annan sak. Många tjejer blir besatta när man får dom att känna sig arga, upprörda, lite ledsna osv, tjejer gillar väldigt ofta drama av alla dess slag (därför stannar tjejer i destruktiva förhållanden b.la.). Alla tänker inte som dig. Sen sa jag inte att man måste just förolämpa någon.
Citera
2013-08-08, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Adriadne har rätt i vad hon skriver. Visst tusan ska du få en tjej att känna något, det är hela grejen men att förolämpa? Nja, det kanske fungerar på tjejer kring 18-års åldern men det är inget du riktigt kan bygga ett förhållande på.
Jo det kan man. Varför tror du att tjejer är med massa skumma killar t.ex. missbrukare, kriminella, psykopater, narcissiter och allmänt instabila killar? De gillar att få känna massa känslor hela tiden även om dom är negativa. Detta gör tjejer i alla åldrar men givetvis inte alla tjejer.

Om man vill ha ett "bra" förhållande funkar det nog inte.
Citera
2013-08-08, 16:35
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Men det är inget "the game"-skit. Jag tog bara upp lite exempel på rak arm och givetvis kan man inte gå fram till någon och säga att de luktar illa och tro att man ska få ligga för det. Det är förmodligen det sämsta sättet även om det kan funka.

Och hur ska man få nån att känna dom sakerna du angivit? Man får er att känna attraktion genom att få er att känna någonting, och för att få er att känna något så kan man inte ha en vanlig konversation och bara vara artig med kallprat, det utmärker sig inte och därför händer ingenting.

Allting låter så fint när du målar upp det Adriadne men verkligheten är en annan sak. Många tjejer blir besatta när man får dom att känna sig arga, upprörda, lite ledsna osv, tjejer gillar väldigt ofta drama av alla dess slag (därför stannar tjejer i destruktiva förhållanden b.la.). Alla tänker inte som dig. Sen sa jag inte att man måste just förolämpa någon.

Nej, självklart är inte alla tjejer som mig. Men man kan ju stilla fråga sig själv vilken typ av tjej man vill ha - en som älskar drama och måste ha känslomässiga kickar i form av bråk, skrik, tårar och svartsjuka för att inte "tappa känslorna" och dra vidare till nästa kille som får henne att "känna" något, eller en sansad tjej som inte vill ha annat än kärlek, respekt och positiva känslor och upplevelser.

Om man vill det senare, så är det bästa man kan göra för att skapa känslor att våga gå utanför "kallprat" och vanliga tråkiga samtalsämnen och våga gå in på lite djup, våga prata om saker som verkligen engagerar en, våga visa vem man verkligen är vid ett första möte, och samtidigt kunna skapa lite energi genom kroppsspråk, ögonkontakt osv. Alla killar jag verkligen fallit för och som verkligen fått mig att känna har gjort detta. Det är mäktigt när det sker! Och det bästa av allt är att om man visar vem man verkligen är så attraherar man någon som gillar en för just precis det. Man ökar radikalt sina chanser att hitta rätt!
Citera
2013-08-08, 16:38
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Jo det kan man. Varför tror du att tjejer är med massa skumma killar t.ex. missbrukare, kriminella, psykopater, narcissiter och allmänt instabila killar? De gillar att få känna massa känslor hela tiden även om dom är negativa. Detta gör tjejer i alla åldrar men givetvis inte alla tjejer.

Om man vill ha ett "bra" förhållande funkar det nog inte.

Och varför ska man gå in för att ha någonting annat än ett bra förhållande?
Citera
2013-08-08, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Nej, självklart är inte alla tjejer som mig. Men man kan ju stilla fråga sig själv vilken typ av tjej man vill ha - en som älskar drama och måste ha känslomässiga kickar i form av bråk, skrik, tårar och svartsjuka för att inte "tappa känslorna" och dra vidare till nästa kille som får henne att "känna" något, eller en sansad tjej som inte vill ha annat än kärlek, respekt och positiva känslor och upplevelser.

Om man vill det senare, så är det bästa man kan göra för att skapa känslor att våga gå utanför "kallprat" och vanliga tråkiga samtalsämnen och våga gå in på lite djup, våga prata om saker som verkligen engagerar en, våga visa vem man verkligen är vid ett första möte, och samtidigt kunna skapa lite energi genom kroppsspråk, ögonkontakt osv. Alla killar jag verkligen fallit för och som verkligen fått mig att känna har gjort detta. Det är mäktigt när det sker! Och det bästa av allt är att om man visar vem man verkligen är så attraherar man någon som gillar en för just precis det. Man ökar radikalt sina chanser att hitta rätt!
Du har rätt i det du skriver men låt mig fråga dig en sak:

Skulle du bli kär i vem som helst som kom fram och fick dig att känna så? En ful kille, kort kille, arbetslös kille? Jag gissar att dit svar blir nej. Om man har svårt för att få stabila tjejer att falla för en kan man ju skaffa sig en sån här tjej.
Citera
2013-08-08, 16:54
Medlem
Ni har båda två rätt.

En sak till som är viktig att poängtera.

Många såkallade "badboys" är endast "elaka" för att dom inte tillgodoser kvinnans osäkra bekräftelsebehov.

Fyfan vilket svin! Han gick inte till affären, köpte min favoritmat och gjorde dom andra 100sakerna jag bad om.

Han älskar mig inte, och när jag sa det så skällde han ut mig.

Ett riktigt svin, en såndär badboy är han buhuhuhu.
Citera
2013-08-08, 16:57
Medlem
emceefrestajlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Dela med dig av dina erfarenheter till att börja med.

Du verkar ju ha utövat detta ganska länge.

Kan garantera att det fungerar sen är det skillnad vart ribban placeras. Det är kul att det blir en shitstorm med massa försvarsmekanismer såfort någon vill disskutera det här på flashback.

Finns flera trådar som totalt spårat ur såfort det nämnts ens en liten zip av game.

Men men alltid kul när det bjuds på lite underhållning.

Mysballe kolla in det här så du vet att du inte är ensam om att ha fattat det här, tänkte ta det i pm först men det blir roligare såhär.

OBS. Use With caution. En eye opener för alla niceguys där ute som väntar på den rätte

http://youtu.be/eFuMi36mg2k

Haze eyes blunt out.

Peace swagaholics
Citera
2013-08-08, 18:36
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Gå gärna fram och tillbaks mellan extremer ungefär som om du hade borderline, det gillar dom.

Citera
2013-08-08, 20:24
Medlem
Visst kan det vara så som du säger, men om man inte vill/kan det då?
Citera
2013-08-08, 21:27
Medlem
-vaas-s avatar
Det där med borderline och pendla mellan olika extremer kan jag styrka, efter ha studerat min feta äckel till vän som ligger som en fet strandad val insmörjd med fett från billys-pizzor och menar han tränar ryggen för han ligger på den hela dagarna få tjejer som wtf.

Han bara är on/off hela tiden och säger han älskar dem ena sekunden och nästa sekund är totalt likgiltig mot dem - han får tjejer som herregud och det är nog för att han triggar känslor i dem hela tiden.

Det här med 'kärlek' och sex är rätt så borderline överlag - har man inget borderline i sig utan är stabil tror jag inte man bryr sig så mycket i att få en tjej eftersom man inte har något glappande behov att tillgodose. Det är typ det som är driften i folk som behöver luder; kompensera för brister från barndomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in