Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-07, 16:58
  #1165
Medlem
Shurda14s avatar
Fyhelvete, nere på 2.50:-/st nu fan att vissa ska ha så förbannat strulig betalning.
Citera
2014-04-07, 17:58
  #1166
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Fyhelvete, nere på 2.50:-/st nu fan att vissa ska ha så förbannat strulig betalning.
Så kan det lätt bli!
Citera
2014-04-08, 02:39
  #1167
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Fyhelvete, nere på 2.50:-/st nu fan att vissa ska ha så förbannat strulig betalning.
Hmmm vart då? Slut överallt tyckte jag.
Btw,, diclazepam går att röka, ja jag vet att de låter sjukt.
Citera
2014-04-08, 02:41
  #1168
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Fick diklaz men dem vart ju vita, gröna innan!

När hände detta och varför?
De vita var PANGDUNDUNDER bättre än de gröna, är de porösa med?
Citera
2014-04-08, 02:46
  #1169
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovesundberg23
Va finns det för någon nu som man kan ta som absolut inte kan spåras går på kriminalvården och lämnar prover?
Ingen. Men Imovane/stilnoct syns inte.
Citera
2014-04-09, 02:06
  #1170
Medlem
natopsychs avatar
Använder just nu dicla för sömnen. Somnar in utan problem men vaknar typ var fjärde timme och måste ta lite mer för att somna igen. Med tanke på att halveringstiden ligger på över 100h känns detta oerhört märkligt. Värt att nämna är att jag konsumerat försumbar mängd whisky under kvällen.

Fler med liknande problem? Vill ju bara ta en dos som försätter mig i medvetslöst tillstånd åtminstone 10 timmar.. Hur gör ni gott folk?
Citera
2014-04-09, 02:34
  #1171
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Använder just nu dicla för sömnen. Somnar in utan problem men vaknar typ var fjärde timme och måste ta lite mer för att somna igen. Med tanke på att halveringstiden ligger på över 100h känns detta oerhört märkligt. Värt att nämna är att jag konsumerat försumbar mängd whisky under kvällen.

Fler med liknande problem? Vill ju bara ta en dos som försätter mig i medvetslöst tillstånd åtminstone 10 timmar.. Hur gör ni gott folk?

Testa överdosera propavan efter skapligt alkoholintag, själv sover jag längre på det än någon benso i någon dos.

Ja jag vet att propavan inte är en benso men när man tagit benso några år på dagen så funkar de inte så bra på natten, propavan funkar för mig om jag vill sova ut iaf.
Citera
2014-04-09, 05:01
  #1172
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Testa överdosera propavan efter skapligt alkoholintag, själv sover jag längre på det än någon benso i någon dos.

Ja jag vet att propavan inte är en benso men när man tagit benso några år på dagen så funkar de inte så bra på natten, propavan funkar för mig om jag vill sova ut iaf.


Okej tack för tipset, testas eventuellt imorgon. Har du lust att precisera hur stor en överdos är i ditt fall? Samt hur pass rundfotad du supit dig innan densamma konsumerats? Självfallet är dosering alltid individuellt men skulle vara skönt med lite guidelines!

Mvh
Citera
2014-04-09, 21:18
  #1173
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Okej tack för tipset, testas eventuellt imorgon. Har du lust att precisera hur stor en överdos är i ditt fall? Samt hur pass rundfotad du supit dig innan densamma konsumerats? Självfallet är dosering alltid individuellt men skulle vara skönt med lite guidelines!

Mvh

Behövs alkohol för min del, men inte så mkt ett par starköl eller 2-4 folköl räcker sen 5-10 st 25mg propavan.

Kan sova 18h på det men vet att de flesta inte föredrar detta p g a , dåligt mående dagen efter (mkt dåligt, med krympningar bl.a.) mest tror jag.

Funkar på mig som substitut till sömnbenso, inte för ofta dock, ska inte ha nån tid att passa heller då helst.

Istället för 15st Dikla om det ska ha nån slags OnT detta.
Citera
2014-04-14, 18:02
  #1174
Medlem
RockyRambos avatar
Har vanner som gar pa subprogrammet och de far ju sina tester skickade pa analys hela tiden. Over 10 st har sagt till mig att dicla inte syns och en av dem hade tagit 50st och klarat sig dagarna efter...
Citera
2014-05-10, 02:17
  #1175
Medlem
baptiii10s avatar
kan man bli ren snabbare på diclazepam om man hydrerar ordentligt?
Citera
2014-05-31, 23:51
  #1176
Medlem
Primalskris avatar
Tja.
Beställde hem ett gäng tidigare i veckan från UK.
Hur stor är risken att de fastnar i tullen med tanke på att de är klassade?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback