Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-01, 17:37
Medlem
Messiahs avatar
Hejsan.

Diclazepam har kommit till sverige och har aldrig tidigare hrt talas om den.

Diclazepam r en bensodiazepin derivat med liknande struktur som 2'-Chlorodiazepam. Teorin och i kontrollerade tester har visat att 1 mg r lika potent som 10 mg diazepam.

Om denna benso sorten visar sig vara effektiv s tror jag den kan bli jvligt populr jag vet i alla fall att jag kommer handla mycket utav den d jag lskade Etizolam.

Kanske ngon som testat denna tidigare? annars fr ni fylla i allt eftersom ni testar den framver.
Citera
2013-08-01, 17:42
Medlem
cbos avatar
ngon som vet vad den har fr egenskaper? muskelrelaxerande,hypnotisk etc?
Citera
2013-08-01, 17:46
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
ngon som vet vad den har fr egenskaper? muskelrelaxerande,hypnotisk etc?

Lste p en sida att den ska vara muskelavslappnande, ngest lindrande, hypnotisk , antiepileptika och Kraftigt sedativ effekt.

S frhoppningsvis stmmer alla dessa punkter och vi har framfr oss en helt underbar benso.
Citera
2013-08-01, 17:49
Medlem
Klor p position 2 orsakar minskad metabolism i mnga fall, och valet av klor lter flummigt. Detta r en RC man spelar gamble med. Allts INGA TESTER har gjorts.

Lycka till.
Jag vntar.
Senast redigerad av Zi 2013-08-01 kl. 17:53.
Citera
2013-08-01, 17:51
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Lste p en sida att den ska vara muskelavslappnande, ngest lindrande, hypnotisk , antiepileptika och Kraftigt sedativ effekt.

S frhoppningsvis stmmer alla dessa punkter och vi har framfr oss en helt underbar benso.
lter gtt.
Citera
2013-08-01, 17:57
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Klor p position 2 orsakar minskad metabolism i mnga fall, och valet av klor lter flummigt. Detta r en RC man spelar gamble med. Allts INGA TESTER har gjorts.

Lycka till.
Jag vntar.

Jag testar den i alla fall. allergii testar och sen smaskar i mig s fort jag fr chansen imorgon posten kommer vid 12 tiden ungefr sen jvlar br det av mot sederandets hrlika rike.
Citera
2013-08-01, 18:14
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi

Lycka till.
Jag vntar.

Fast temazepam och lorazepam har ocks chloro och dom r inte srskilt farliga...

Ro5-3448 r ett annat namn fr dena substans och nr jag sker p det fr jag bara upp positiva saker s jag r vldigt spnd ver att testa denna.
Citera
2013-08-01, 19:04
Medlem
Metacognition.s avatar
Tetrazepam exempelvis visade sig vara ganska ruggig och den klarade ju nd kliniska tester. Synd att det r just den som r den mest muskelrelaxerande av alla
Citera
2013-08-01, 19:07
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Tetrazepam exempelvis visade sig vara ganska ruggig och den klarade ju nd kliniska tester. Synd att det r just den som r den mest muskelrelaxerande av alla

Ah jo.. terstr att se hur farlig denna Diclazepam r igentligen. kommer tminstone utvrdera den grundligt p de smakprov jag fr. frhoppningsvis gillar jag den fr isfall blir det att kpa fler
Citera
2013-08-01, 20:49
Bannlyst
ntligen stter den Rc Benzo fart, kommer in p nnu flera stllen.
Citera
2013-08-01, 23:09
Bannlyst
Sen tror jag detta r 4-clorodiazepam
Citera
2013-08-01, 23:46
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Sen tror jag detta r 4-clorodiazepam

Ah dom skrev att det var den.. det r vll diclazepam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in