Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-01, 17:37
  #1
Medlem
Messiahs avatar
Hejsan.


Diclazepam har kommit till sverige och har aldrig tidigare hört talas om den.


Diclazepam är en bensodiazepin derivat med liknande struktur som 2'-Chlorodiazepam. Teorin och i kontrollerade tester har visat att 1 mg är lika potent som 10 mg diazepam.


Om denna benso sorten visar sig vara effektiv så tror jag den kan bli jävligt populär jag vet i alla fall att jag kommer handla mycket utav den då jag älskade Etizolam.


Kanske någon som testat denna tidigare? annars får ni fylla i allt eftersom ni testar den framöver.
Citera
2013-08-01, 17:42
  #2
Medlem
cbos avatar
någon som vet vad den har för egenskaper? muskelrelaxerande,hypnotisk etc?
Citera
2013-08-01, 17:46
  #3
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
någon som vet vad den har för egenskaper? muskelrelaxerande,hypnotisk etc?


Läste på en sida att den ska vara muskelavslappnande, Ångest lindrande, hypnotisk , antiepileptika och Kraftigt sedativ effekt.

Så förhoppningsvis stämmer alla dessa punkter och vi har framför oss en helt underbar benso.
Citera
2013-08-01, 17:49
  #4
Medlem
Klor på position 2 orsakar minskad metabolism i många fall, och valet av klor låter flummigt. Detta är en RC man spelar gamble med. Alltså INGA TESTER har gjorts.

Lycka till.
Jag väntar.
__________________
Senast redigerad av Zi 2013-08-01 kl. 17:53.
Citera
2013-08-01, 17:51
  #5
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Läste på en sida att den ska vara muskelavslappnande, Ångest lindrande, hypnotisk , antiepileptika och Kraftigt sedativ effekt.

Så förhoppningsvis stämmer alla dessa punkter och vi har framför oss en helt underbar benso.
låter gött.
Citera
2013-08-01, 17:57
  #6
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Klor på position 2 orsakar minskad metabolism i många fall, och valet av klor låter flummigt. Detta är en RC man spelar gamble med. Alltså INGA TESTER har gjorts.

Lycka till.
Jag väntar.


Jag testar den i alla fall. allergii testar och sen smaskar i mig så fort jag får chansen imorgon posten kommer vid 12 tiden ungefär sen jävlar bär det av mot sederandets härlika rike.
Citera
2013-08-01, 18:14
  #7
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Klor på position 2 orsakar minskad metabolism i många fall, och valet av klor låter flummigt. Detta är en RC man spelar gamble med. Alltså INGA TESTER har gjorts.

Lycka till.
Jag väntar.


Fast temazepam och lorazepam har också chloro och dom är inte särskilt farliga...


Ro5-3448 är ett annat namn för dena substans och när jag söker på det får jag bara upp positiva saker så jag är väldigt spänd över att testa denna.
Citera
2013-08-01, 19:04
  #8
Medlem
Metacognition.s avatar
Tetrazepam exempelvis visade sig vara ganska ruggig och den klarade ju ändå kliniska tester. Synd att det är just den som är den mest muskelrelaxerande av alla
Citera
2013-08-01, 19:07
  #9
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Tetrazepam exempelvis visade sig vara ganska ruggig och den klarade ju ändå kliniska tester. Synd att det är just den som är den mest muskelrelaxerande av alla


Ah jo.. återstår att se hur farlig denna Diclazepam är igentligen. kommer åtminstone utvärdera den grundligt på de smakprov jag får. förhoppningsvis gillar jag den för isåfall blir det att köpa fler
Citera
2013-08-01, 20:49
  #10
Avstängd
Benzogreven541s avatar
Äntligen sätter den Rc Benzo fart, kommer in på ännu flera ställen.
Citera
2013-08-01, 23:09
  #11
Avstängd
Benzogreven541s avatar
Sen tror jag detta är 4-clorodiazepam
Citera
2013-08-01, 23:46
  #12
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Sen tror jag detta är 4-clorodiazepam


Ah dom skrev att det var den.. det är väll diclazepam?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback