2015-12-05, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ComaBlank
Jag blir äcklad av att ha hår där nere, även stubb... Så rakar jämt, känner mig helt enkelt fräschare och sexigare.

Har aldrig fått några negativa kommentarer för det från de killar jag legat med iaf

Nä, vem är elak på riktigt verbalt med den man ligger med......?
Citera
2015-12-05, 23:41
Bannlyst
Ja, lite avtändande är det allt. Det är svårt att komma ifrån.
Citera
2015-12-06, 02:21
Medlem
Det ska vara hår! Gärna lite runt rövhålet också😛
Försöker få min fru att sluta ansa men hon vägrar, det kliar annars säger hon..
Citera
2015-12-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComaBlank
Jag blir äcklad av att ha hår där nere, även stubb... Så rakar jämt, känner mig helt enkelt fräschare och sexigare.

Har aldrig fått några negativa kommentarer för det från de killar jag legat med iaf

Håret gör fittan så mycket "gosigare" och mjukare. Jag har drömt flera gånger att jag använt min (endast i drömmen existerande) flickväns håriga vagina som kudde.
Senast redigerad av Stroehmer 2015-12-09 kl. 21:27.
Citera
2015-12-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Ja. En orakad fitta är det äckligaste som finns.

Stackars dig...
Citera
2015-12-11, 02:20
Medlem
capmacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Ja. En orakad fitta är det äckligaste som finns.

Stackars alla småbarn här som inte tål lite hår.

En rakad fitta är det tråkigaste som finns....

/capmac
Citera
2015-12-11, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

En liten buske kan vara Nice =)
Citera
2015-12-11, 11:30
Medlem
Milizers avatar
Detta verkar vara en generationsfråga. Och en modefråga. När jag var ung så hade alla tjejer buskar.

Sen kom det en ny trend där tjejerna skulle vara helrakade. Jag gillade det. Och gillar det fortfarande.

Det handlar för mig inte om pedofili utan känns bara rent och fräscht. Men jag har fattat att håriga musar har blivit på modet igen.
Citera
2015-12-11, 17:13
Medlem
Har inget problem med hår, vasst stubb är värre. Sticker i hakan bara jag tänker på det.
Citera
2015-12-11, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stroehmer
Håret gör fittan så mycket "gosigare" och mjukare. Jag har drömt flera gånger att jag använt min (endast i drömmen existerande) flickväns håriga vagina som kudde.

Håller helt med. Gillar inte när det annars blir så jävla vått och man hör äckliga smaskiga ljud annars; det rubbar mitt otörda flow i min hjärna.

Men busken får ju inte vara 'enorm' och hårstråna inte längre än 2-3cm max! Ansad trekant är mitt ideal oavsett färg etc.

Citat:
Ursprungligen postat av TheWindCriesMary
Har inget problem med hår, vasst stubb är värre. Sticker i hakan bara jag tänker på det.

Ja, stubb är kasst, i synnerhet med 'röda prickar'.
Citera
2015-12-12, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
Håller helt med. Gillar inte när det annars blir så jävla vått och man hör äckliga smaskiga ljud annars; det rubbar mitt otörda flow i min hjärna.

Men busken får ju inte vara 'enorm' och hårstråna inte längre än 2-3cm max! Ansad trekant är mitt ideal oavsett färg etc.

Ja, stubb är kasst, i synnerhet med 'röda prickar'.

Så här ska en fitta se ut:

http://www.hairyteenspussy.com/st/thumbs/320/EZduavssQk.jpg
Citera
2015-12-13, 16:12
Medlem
shrimpflavors avatar
Hår hår hår!
Helrakad mus är osexigt som fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto