Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-01, 03:00
  #397
Avstängd
xenix1s avatar
Nej. Jag vill inte ha rakat, är inget att ta i, känna, och det utsöndrar doft bättre (fermoner). Dessutom samlar det upp fuktighet, så att det blir ej sliskigt och låter trista ljud. Fungerar också lite som stötdämpare så man inte får för ont i bäckenbenet, för jag i när jag händerna bakom hennes axlar. Friktionen som uppstår vid hård tag får många tjejer att komma fort.

Estetiskt så pryder det med. Speciellt när man ser håret genom trosorna t.ex. Ser lite ner på kvinnor som rakar sig för mäns skull... faktiskt.
Citera
2015-12-03, 01:33
  #398
Medlem
sickolickos avatar
Om den är tvättad och fräsch så är det lungt

Men rakad pussy är bäst!
Citera
2015-12-04, 13:58
  #399
Medlem
orakad = inget slick annars är det skitsamma.
Nyrakad är det absolut bästa som finns
Citera
2015-12-05, 15:02
  #400
Medlem
Naturligt är bäst. Det är upp till henne vad hon trivs bäst med. Jag vill ha henne precis som hon är skapt. Vill hon inte raka sig någonstans överhuvudtaget och det känns rätt. Så blir det bra. Så länge hon är lycklig. Detta är naturligtvis på ett djupare plan än ytligt sex. När man blir äldre, över 35 i mitt fall, så tänker man på ett helt annorlunda sätt när det kommer till sex. Iaf jag, känner att jag hamnar på ett mer spirituell förhållande till sex där ytliga prylar har mindre betydelse. Finns dock även för mig undantag i regeln, gillar inte tjejer som är längre eller smalare/tjockare än mig. Sen om hon nu vill raka sig och hålla på så visst inga problem med det heller.
Citera
2015-12-05, 15:24
  #401
Avstängd
Ja. En orakad fitta är det äckligaste som finns.
Citera
2015-12-05, 15:27
  #402
Medlem
Jag föredrar helrakat. Det känns som att om det är mycket hår på fittan så blir fittan även större. Kanske beror på att min egen kuk blir mjukare men :/
Citera
2015-12-05, 16:00
  #403
Medlem
Milizers avatar
Jag föredrar rakat. Men om du är attraktiv (snygg och smart, våt och kåt) kan jag knulla dig även om du har buske. Så jäkla noga behöver man inte vara..
Citera
2015-12-05, 16:09
  #404
Avstängd
RandomnigRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Jag föredrar rakat. Men om du är attraktiv (snygg och smart, våt och kåt) kan jag knulla dig även om du har buske. Så jäkla noga behöver man inte vara..
Dock har ingen snygg tjej buske, det går inte ihop.
Det är som att säga att en snygg har en brännskada över hela ansiktet, inte så snygg med andra ord.

/Niggern
Citera
2015-12-05, 16:31
  #405
Medlem
ComaBlanks avatar
Jag blir äcklad av att ha hår där nere, även stubb... Så rakar jämt, känner mig helt enkelt fräschare och sexigare.

Har aldrig fått några negativa kommentarer för det från de killar jag legat med iaf
Citera
2015-12-05, 16:33
  #406
Medlem
Teleslingas avatar
Hårig eller inte spelar ingen roll. Det är personlighet och allt annat som har betydelse. Visst, kan vara mysigt att lapa slätrakat men minst lika trevligt med en buske. Det finns inga måsten! Alla gillar olika - och dessutom ofta olika vid olika tillfällen.

Din fitta är säkert bra som den är.
Citera
2015-12-05, 16:59
  #407
Medlem
Rymd-Tores avatar
Nej absolut inte! Tvärtom!
Citera
2015-12-05, 18:24
  #408
Medlem
Kleops avatar
Det beror på behåringen.

Exempel på fult fitthår: http://www.yummyhairypussy.com/galle...y-pussy-15.jpg
Exempel på sexigt fitthår: https://i.imgur.com/drm8iGV.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback