2018-10-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

Vad
menar du med inte rakad? stubb?

Tror det mesta har att göra med dig. Är jag kåt på dig så kommer jag vara det oavsett om du är hårig eller ej .

Gillar du när en snubbe är rakad eller inte ?
Citera
2019-01-03, 22:13
Medlem
Bandoliers avatar
En tät mörk buske gör det hela mycket sexigare! Har aldrig förstått varför många unga killar föredrar helrakat - det ser ju ut som en liten för-pubertal flicka då.
Citera
2019-01-05, 18:31
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
En tät mörk buske gör det hela mycket sexigare! Har aldrig förstått varför många unga killar föredrar helrakat - det ser ju ut som en liten för-pubertal flicka då.

Vad ska jag göra som inte har något hår som växer? Klistra fast en mustasch?
Citera
2019-01-05, 22:48
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv

Det rår du ju inte för. På samma sätt som vissa män inte kan anlägga helskägg.

Jag syftade på de som väljer att raka bort allt bara för att göra killar nöjda - fast de kanske helst skulle sluppit.
Citera
2019-01-05, 22:51
Medlem
Det ska vara en hårig mörkhårig 80-tals fitta. Tänk Sabrina eller Samantha Fox.
Citera
2019-01-05, 22:52
Medlem
MrStrids avatar
Hår på fittan är helt klart avtändande, har avböjt sex några gånger pga äcklig jävla buske! Nå, tur man är i förhållande med en som förstår att fittan ska rakas.
Citera
2019-01-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Det ska vara en hårig mörkhårig 80-tals fitta. Tänk Sabrina eller Samantha Fox.

Nu snackar vi. Håller med till fullo.
Förbannade idiotjävlar som kräver rakat hit och dit. Porrskadade jävlar.
Citera
2019-01-06, 00:34
Medlem
Zouxs avatar
Alla har olika åsikter men verkar som det är en mycket stor del som föredrar rakat. Själv är jag okej med det ena eller det andra men ska jag säga vad jag föredrar så är det när hon lämnat en linje/triangel orakat ovanför.
Citera
2019-01-06, 00:49
Medlem
Avsiktarens avatar
Man ser faktiskt inte fittan när man stoppar in den i den. Så det är irrelevant. Ansiktsdrag och att en tjej har e kramig kropp är det viktigaste.
Citera
2019-01-06, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?
Jag är "kille" (man) och tycker inte alls om rakat. Lite småäckligt med en icke-hårig vagina, dels för att det utan begåring ser omoget ut, dels för att huden efter en rakning eller vaxning kan bli irriterad vilket i alla fall jag upplever som väldigt osexigt. Våga vara den du är med behåring. Men resten av det manliga (porrskadade) släktet kanske tycker tvärt om?
Citera
2019-01-06, 01:30
Medlem
Vubinoms avatar
"killar gillar ju rakat"...

Jag säger inte att det eventuellt kan ligga något i det; de flesta föredrar nog rakat/ansat. Dock har jag väldigt svårt och tro att det är en dealbreaker för folk. Jag menar, man får ju fan ligga!

Alltså, sluta noja.
Citera
2019-01-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv

😀 Vem vill ha hår i maten Det bara stör tvi tvi
Senast redigerad av ascheberg 2019-01-09 kl. 17:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in