2014-01-05, 00:03
  #277
Medlem
Gravers avatar
Så länge man inte behöver machete och kompass för att komma fram i djungeln bryr jag mig inte.. det vill säga, fittan skall vara synlig och inte vara täkt utav hår!

Det beror också på ifrån person till person, vissa tjejer kan det vara rätt snyggt med lite mer hår medans andra ser bättre ut utan.
Citera
2014-01-05, 00:06
  #278
Medlem
Hårigt venusberg: ok.
Hårig "fitta": Absolut nej.
Orsak: oralsex. Vill inte ha hår i maten.
__________________
Senast redigerad av HarryTurtleDove 2014-01-05 kl. 00:07. Anledning: bläh
Citera
2014-01-05, 00:44
  #279
Medlem
Eniloracxs avatar
Alla gillar olika, du ska gå efter vad du trivs i, inte andras preferenser.

Jag tycker det är lite småäckligt med helrakat kön.
Citera
2014-01-05, 01:30
  #280
Medlem
ZlatanManias avatar
Tjejer borde ju tänka i samma banor: Är killar med hårigt underliv avtändande? Tror majoriteten av tjejer tycker det.

Men lite beror det naturligtvis på om det är lite hår eller en hel djungel därnere, vid sistnämnda är det riktigt avtändande och vid förstnämnda är det inte så himla farligt. Givetvis föredrar man helrakat dock.
Citera
2014-01-05, 12:34
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eniloracx
Alla gillar olika, du ska gå efter vad du trivs i, inte andras preferenser.

Jag tycker det är lite småäckligt med helrakat kön.


Inte andras preferenser...
Ok, sluta med deodorant, tvål, raka sig, ha kläder osv...bara du själv trivs..
Idiot, Vi lever i en civiliserad värld. Du förväntas tvätta dig, ha rena kläder, ansa håret, ha kläder på dig. Det är inte så jobbigt. Alternativet: flytta ut i en grotta.
Citera
2014-01-05, 12:41
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Så länge man inte behöver machete och kompass för att komma fram i djungeln bryr jag mig inte.. det vill säga, fittan skall vara synlig och inte vara täkt utav hår!

Det beror också på ifrån person till person, vissa tjejer kan det vara rätt snyggt med lite mer hår medans andra ser bättre ut utan.

På de flesta mörkhåriga kvinnor (europeiska, mellanöstern) behöver du machete och häcksax.
Vore kul att se tex Madonna, lady Gaga utan att de rakar armar, ben, muttan, röven, överläppen, ögonbryn, hakan..
Utan att de gjorde det, så skulle de se ut som Yeti.
Citera
2014-01-05, 13:12
  #283
Medlem
Dille24s avatar
Jag tycker bäst om helrakat, men det är ju upp till den som äger håret att bestämma.

Vill man ha lite hår kvar så se till att det inte sticker upp ovanför troskanten och att området runt blygdläpparna är hårfritt!
Citera
2014-01-05, 16:46
  #284
Medlem
Eniloracxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
Inte andras preferenser...
Ok, sluta med deodorant, tvål, raka sig, ha kläder osv...bara du själv trivs..
Idiot, Vi lever i en civiliserad värld. Du förväntas tvätta dig, ha rena kläder, ansa håret, ha kläder på dig. Det är inte så jobbigt. Alternativet: flytta ut i en grotta.

Nu var det ju tal om fittfrisyr och ingenting annat.. Idiot. Jag har inte nämnt något om att undvika kläder och tvätt.
Citera
2014-01-05, 18:05
  #285
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tjejer borde ju tänka i samma banor: Är killar med hårigt underliv avtändande? Tror majoriteten av tjejer tycker det.

Men lite beror det naturligtvis på om det är lite hår eller en hel djungel därnere, vid sistnämnda är det riktigt avtändande och vid förstnämnda är det inte så himla farligt. Givetvis föredrar man helrakat dock.
Tror tjejer/kvinnor generellt är betydligt kinkigare med detta än vad de flesta män är. De flesta män brukar vara glada om de får lite fitta så vem bryr sig då om lite hår.
Citera
2014-01-05, 18:14
  #286
Medlem
hashish-boys avatar
Är det en välfriserad prydnadsbuske så är det bättre än rakat men ser det inte omskött ut så är det väl bättre med rakat..

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag tycker det hör till med lite hår
Citera
2014-01-05, 18:35
  #287
Medlem
bratemos avatar
Jag själv hatar behårade töser. Vare sig det är ben, armhålor eller kön. Rakat, ja tack.
Citera
2014-01-05, 18:38
  #288
Medlem
pelle_snusks avatar
Rakat nejtack. Lite peddovarning.

Välansat ska det vara. Rakat är bättre än total djungel dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in