2013-08-18, 01:13
Medlem
DenLedes avatar
Vad hände med spontaniteten när det gäller sex.

Tjejen måste tacka nej, där i skogen, för att hon inte rakat sig till barnaåren.
Tragiskt tycker jag ändå, att vissa män börjar fela på vad som är kvinnligt.
Citera
2013-08-18, 09:43
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Vad hände med spontaniteten när det gäller sex.

Tjejen måste tacka nej, där i skogen, för att hon inte rakat sig till barnaåren.
Tragiskt tycker jag ändå, att vissa män börjar fela på vad som är kvinnligt.

Jag undrar om inte en del män är så osäkra på sig själva att de måste ha något att skylla på ifall de inte fixar att tillfredställa tjejen eller kanske rent av inte får stånd.

Det har hänt att man inte tänt på en tjej men aldrig p.g.a hur hennes kön ser ut.

När man hånglat lite och kläderna åker av så ser man hur busken glänser av hennes kärlekssafter, finns det något sexigare?

Kvinnan kan vara 50-60 bast, jag kör på med allt jag har.

Citera
2013-08-18, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?
Det är synd om människan.
JU mer jag läser här, utbildade, de som ska var vårt samhälle, de som jobbar på golvet, vad folk har för zeitgaist...nej, självmord!
Citera
2013-08-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Det tycker jag inte, tycker om det väldigt mycket, men tjejer gillar tyvärr inte att ha det idag.

Highscore! Bra sagt tycker jag.. naturligt o bra! haha
Citera
2013-09-05, 23:57
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Hur tycker ni landningsbana står sig mot helvaxat?
landningsbanan vinner alla dagar i veckan
Citera
2013-09-07, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

är du 13 år eller något?
Citera
2013-09-07, 11:57
Medlem
anjer2s avatar
Väldigt hårig fitta är avtändande. Men jag tycker den är snyggast när tjejen har lite hår (landningsbana t.ex).
Citera
2013-09-07, 18:09
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag undrar om inte en del män är så osäkra på sig själva att de måste ha något att skylla på ifall de inte fixar att tillfredställa tjejen eller kanske rent av inte får stånd.

Det har hänt att man inte tänt på en tjej men aldrig p.g.a hur hennes kön ser ut.

När man hånglat lite och kläderna åker av så ser man hur busken glänser av hennes kärlekssafter, finns det något sexigare?

Kvinnan kan vara 50-60 bast, jag kör på med allt jag har.

Så sant!

Men man kan lägga till porrskada. Och peddo-böjelser. Som "argument" för att det måste vara helrakat.
Citera
2013-09-07, 18:16
Bannlyst
Får oftast små rysningar i nacken när jag tänker på en kvinna som inte tar hand om sin hygien i underlivet. Säger absolut inte att det är fel med hår, men det ska vara vårdat.

Såvida det inte faller en i smaken att slicka/suga på blött könshår...uugh.

Hade lämnat byggnaden snabbare än vad det skulle ta för henne att gå på toaletten. Man sparar tid, slipper konflikt och konversation.
Senast redigerad av heaven.on.earth 2013-09-07 kl. 18:19.
Citera
2013-09-07, 19:55
Bannlyst
Ja.
Sjukt äckligt.
Citera
2013-09-07, 22:19
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malevichh
Ja.
Sjukt äckligt.
Den som tycker det lär vara bög.
Citera
2013-09-07, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Den som tycker det lär vara bög.

Så man börjar tända på sitt eget kön om man tycker en hårig vagina är äckligt. Intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in