Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
För att den tillhör grannen och inte dig. Det var väl inte så svårt?
Jag tror att araberna skulle sluta med all terror om Israel upplöstes och åter fick bli Palestina.
Tror?,och Israel bildades av FN ,så det landet har faktiskt minst lika stor rätt att existera som andra suveräna stater,och Israel är ju dessutom en demokrati jämfört med övrig smuts i mellanöstern.
Citat:
Ursprungligen postat av
vorki
Jag köper alltid israeliska produkter.
Eftersom dom är under attack från avundsjuka muslimer som vill komma åt deras infrastruktur och ekonomi.
Exakt så är det. Alla som stöder demokrati bör stöda Israel.
Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Varför chansa på att man kan ha fel? Om alla araber upplöstes, å andra sida, ja då är jag SÄKER på att deras terror stoppade....
Ett mycket vackert initiativ, när jag studerade brukade vi beställa hem ett antal flaskor av
http://www.golanwines.co.il/ och bjuda frikostigt bland vänsterfolk. Blev ofta fantastiska kortslutningar när vi berättade att vinet var från de ockuperade Golanhöjderna...

Skulle vara underbart att se en halvfull vänsterdåre förklara sig i det läget..
Citat:
Ursprungligen postat av
vorki
Anfaller man Israel med syftet att utplåna det och dess befolkning. Och sedan åker på stryk och i samband med det förlorar land så kan man fan inte komma i efterhand och gråta om ockuperad mark.
Speciellt om man även i fortsättningen håller på med terror mot israels befolkning.
Uppförde man sig som vanligt folk skulle givetvis Israel på sikt lämna igen ockuperade områden..
Citat:
Ursprungligen postat av
mefedronkungen
Klart att riktiga sverigevännerna ska stödja Israel. Även ni nynazister i Svenskarnas Parti.
Om islamisterna invaderar Israel och upplöser landet kommer judarna åter fördrivas till Europa och denna gång resa till Sverige. Israel är den enda garantin mot 7,7 miljoner judiska flyktingar i Sverige. Vill Svenskarnas Parti ha 7,7 miljoner judiska flyktingar i Sverige?
Judehatarna är oftast lika ologiska som muslimerna är..